Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millaisissa vaatteissa olette kotona?

Vierailija
03.06.2025 |

Oletteko oikeasti joissain reikäisisså verkkareissa?

Minä sellaisissa, että voi lähteä heti kauppaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

College-shortsit ja t-paita. Tykkään pukeutua rennosti, mutta en näin lähtisi ulos. 

Vierailija
22/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuumat asunnot näillä alasti kekkailijoilla on? Ei meillä kyllä tarkenisi alasti heilua koko päivää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa?

Vierailija
24/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit ja tunika tai neule.

Vierailija
25/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita, trikoohousut ja sukat. Reikäisiä ja rikkinäisiä vaatteita mä en käytä, sellaiset lentää roskiin.

Vierailija
26/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mulla on eri vaatteet kotoillessa ja kylille lähtiessä ettei ne paremmat vaatteet turhaan kuluisi ja likaantuisi kotona oleskellessa. Nytkin kotoiluasuna väljät shortsit ilman hiostavia alushousuja ja pitkähihainen paita kun tuntuu kumminkin vähän viileältä tämä kesäsää...

Vierailija
27/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kotona siksi huonoja vaatteita, ettei niitä tarvitse yhtään varoa. Voi keitella tomaattikastiketta ja kontata koiran kanssa lattialla huoletta. Käytän usein pitkää takkia, joten sen alle saa kätevästi kotivaatteet piiloon. Nyt kesällä käytän siistejä mutta rentoja vaatteita myös kotona, kun ei ole ulkona päällysvaatteita.

Vierailija
28/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaatteissa, eli yleensä sellaisissa entisissä siistimmissä vaatteissa joissa ei enää viitsi ihmisten ilmoille mennä. Pysyy siistit vaatteet pidempään parempina, kun niitä ei kuluta kotona. Kotona tulee kuitenkin kokattua, siivottua, leikittyä kissojen kanssa ja oltua pihalla, käytyä kävelyllä yms. Teams-kokouksiin puen sitten siistin toimistopaidan päälle. 

Vierailija
29/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaa kumia ja nahkaa, korkeakorkoiset reisisaappaat.

Ei kannata sitten pieraista kun se asu alkaa täyttyä kuin ilmapallo...

Vierailija
30/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona yöpaidassa ilman rintsikoita. Vaihdan sen päälleni heti, kun tulen kotiin. Työ- ym. matkoilla tulee usein kuuma tai hiki ja on kiva vaihtaa muuta päälle kotona. Sään mukaan laitan joko hihattoman tai pitkähihaisen paitulin. Minulla on useita paitoja. Ja lököt villasukat, joita puen ja riisun tarpeen mukaan. Jalat on melkein aina kylmät. Helteellä laitan joskus myötäilevän spaghettiolkainmekon.

Jos odotan vieraita, laitan esim. jonkun tunikamekon ja rintsikat. Ulos lähtiessä laitan menovaatteet. En koskaan käytä samoja vaatteita ihmisten ilmoilla ja kotona. 😂 Koti- ja privaattityylini on aivan eri kuin ihmisten ilmoilla.

Vierailija
31/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin alasti jos tappia pyllyssä ei lasketa.

Vierailija
32/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ylläni on golf-kaupasta ostettu nätti mekko, pitsiset alusvaatteet, valkoiset nilkkasukat ja sisäkäytössä olevat valkoiset lenkkarit. 

En pukeudu koskaan mihinkään rönttövaatteisiin, en edes omista sellaisia. Sen verran kunnioitan miestäni, että haluan olla silmänilo arkisinkin.

Vierailija
33/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona aina alasti! T: M65+

Vierailija
34/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kalsarit jalassa ja t-paita päällä.

Vierailija
35/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi ja pikkarit

Vierailija
36/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkumusta ja verkkosukkahousut. Alla ei mitään, mutta jaloissa piikkarit 10cm koroilla  💅

Huoltomies om tulossa käymään 💋

Ei nyt kysytty mielipidettä tai unelmaa siitä, mitä huoltomies toivoisi näkevänsä. 😂

Vierailija
37/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisessa hamppusäkissä ja tuohivirsuissa.

Vierailija
38/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-paita ja collarit, kyllä mä näillä käyn kaupassakin jos tarvii äkkiä käydä, en rupee kotona kuljeskelee työhousut jalas

Vierailija
39/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikäiset verkkarihousut, joissa ihanan rento olla + t-paita, jossa kainalot kellertyneet. Ei rintsikoita. Mulla ei käy yllätyskyläilijöitä.

Kun menen kauppaan, laitan rintsikat ja paremmat verkkarit ja t-paidan, jos kesä. Talvisin vaihdan vain verkkarit, koska takki peittää. Kyläilyihin puen sitten kaunista ja siistiä vaatetta.

Vierailija
40/46 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet sukat, joista päällimmäiset villaa. Pitkälahkeiset verkkarit ja pitkä hame. T-paita ja huppari. 

Kun lähden ulos, vaihdan hameen ja verkkarit siistimpiin housuihin, hupparin paitaan ja riisun villasukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän