Siis millaisissa vaatteissa olette kotona?
Oletteko oikeasti joissain reikäisisså verkkareissa?
Minä sellaisissa, että voi lähteä heti kauppaan.
Kommentit (46)
Räätälin tekemä puku on yleensä päällä. Yöksi toki riisun sen
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mekossa ja näteissä alusvaatteissa, suihkussa käyneenä hiukset puhtaana ja laitettuna, kevyt meikki kasvoilla.
Sama, mutta virttyneet rintsikat ja hiukset hiuksiin jätettävän hoitoaineen takia likaisen näköiset.
Pikkumusta ja verkkosukkahousut. Alla ei mitään, mutta jaloissa piikkarit 10cm koroilla 💅
Huoltomies om tulossa käymään 💋
Mieluiten yöpaidassa ja villasukissa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mekossa ja näteissä alusvaatteissa, suihkussa käyneenä hiukset puhtaana ja laitettuna, kevyt meikki kasvoilla.
Mekko mullakin, mutta en käytä kotona alusvaatteita.
Mä pyörin päivät ja yöt t-paidassa ja alushousuissa jos ei oo tulossa vieraita tai tartte lähteä minnekään.
Säästä/palelemisen määrästä riippuen joko
alasti
Victorias Secret-nightiessa tai babydollissa
kotimekossa
Pitkässä kylpytakissa
Kerrastohousuissa, villapaidassa, villasukissa + aluskerrasto
En IKINÄ sellaisissa vaatteissa, joilla voisi lähteä suoraan kauppaan. Ehkä joskus harvoin kesällä on sellainen mekko valmiiksi päällä, johon voi lisätä vaan sandaalit ja let's go.
Mulla on just nyt päällä leveälahkeiset housut ja siihen sopiva väljä paita. En käytä reikäisiä vaatteita, vaan paikkaan ne jos tarvetta.
Ihan normaalivaatteissa. Yleensä riittää kun laittaa ulkokengät jalkaan ja takin päälle niin voi lähteä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin melkein. Meikin jätän laittamatta mutta muuten on siistit vaatteet.
Nyt etätöissä yksin kotona. T-paita, ei rintsikoita tai pikkareitakaan, siis alapää paljaana. Siinä nyyhkikää, miestenkuvatukset. T-paitaakaan en pidä aina, eli ihan nakuna teen töitä, nyt kuitenkin kympiltä alkaa teams-palaveri joten oli pakko vetää paita, ettei tule sanomista.
En ymmärrä näitä puolipukeisia tai jopa alasti kekkaloijia.
Pysyy ne kaupassakäyntivaatteet nätimmässä kunnossa kun ei niillä pyöri kotona.
Ei ole rintsikoita ja sukkia päällä. On paita ja alushousut päällä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt etätöissä yksin kotona. T-paita, ei rintsikoita tai pikkareitakaan, siis alapää paljaana. Siinä nyyhkikää, miestenkuvatukset. T-paitaakaan en pidä aina, eli ihan nakuna teen töitä, nyt kuitenkin kympiltä alkaa teams-palaveri joten oli pakko vetää paita, ettei tule sanomista.
Säälisit edes huonekaluja.