Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuun sissien perjantai!

23.03.2007 |

Heips..

Uutta pinoa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päivä alkanut selkeästi mukavammin kuin eilen.. =) Luojan kiitos! Nuo mieliala vaihtelut ei ole mitään mukavia! =)

Äitini piipahti eilen kahvilla ja toi ihania kukkia mulle mieltäni piristämään.. Sana oli siis kiertänyt.. =)

Se olis sitten tänään rv 18.. Hui, miten tuo aika menee nopsasti! Rakenneultraa odottelen, mutta vielä pitää malttaa melkein pari viikkoa.. Samoin toka neuvola vasta käynti 2.4..

Tässä jännään väistyykö nuo pilvet etelä-Suomen päältä vielä tänään ja saadaanko aurinko esiin vai ei.. Aion kuitenkin painella tänään pihahommiin, tuota lääniä kun riittää ja raitis ulkoilma tekee varmasti tosi hyvää! On tosiaan jäänyt tuo ulkoilu ja liikunnan harrastaminen aika vähälle, joten nyt on korkea aika ottaa itseään niskasta kiinni..

Palailen taas!

Piiu ja 007

Vierailija
2/6 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tuun niin jälkijunassa että tänään tuli tasan 13 viikkoa täyteen! onko se niin että olen sitten ns. viikolla 14 vai viikolla 13?

Milloin PIIU sulla on laskettu aika?

Mulla myös mieliala tekee tepposiaan mutta jostain kumman syystä tuntuu että niin miehelläkin??!!

Nyt lähden kauppaan hakemaan jotain syötävää ja ehkä vähän herkkujakin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla urakoitu pari tuntia ja nyt makkarakeitto porisee, kohta pääsee syömään... Nam!

Ihanaa ulkoilla.. Mä olen niin odottanut, että talvi menee ohi, toivottavasti ei pukkaa enää mitään takatalvea..

Leanna80, kyselit koska mulla on laskettuaika.. Se on 24.8.. Muuttui np-ultrassa aikaisemmaksi, alun alkaen oli 16.9.. Siksi syyskuisissa " roikun" kun täällä aloitin.. On jo " tuttu" porukka..

Vierailija
4/6 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9894485&p=3&tmode=1&smode…

Ja moikat samalla minultakin :D

Ihanat on taas fiilikset, ilmakin mitä mahtavin. Melkein kymmenisen astetta lämmintä, nyt meni pilveen, mutta aurinkokin kerkesi paistaa.

Onkohan joku mielipaha-paholainen iskenyt syyskuisiin, kun tuntuu myllertävän yhdellä sun toisella ;D Ei vaan, onhan se ihan ymmärrettävää ja suotavaakin raskaana oleville. Mulla on edelleen harvinaisen seesteinen olotila - tai sit vaan en myönnä itselleni että kiukuttelen yhtälailla muitten kanssa. Täytyy kysyä mieheltä, kun saapuu kotiin.

Kovasti suunnittelen makuuhuoneemme uutta lookkia. Minkälainen pinnasänky? Ja lipasto vauvan vaatteille? Hoitopöytää ei tule. Ennen pääsiäistä suunnataan Ikeaan sisustusmatkalle ;) Sieltä ois tarkotus löytää mieleiset kalusteet. Pyrin siihen että ennen kesää on isoimmat hankinnat tehtynä, ehkä ei kesähelteillä jaksa niin innostua siitä shoppailusta...

Mie oon ollut aamusta asti reippaana. Nousin kuudelta pyykkäämään ja touhuamaan, 9 kun menin vasta töihin. Ja voi ihanuus, kun lapsia oli paikalla vain 9, joista kaksi poistui ennen klo 12. Mikä rauha päiväkodissa vallitsi :) Harmi vaan kun niin moni sairastaa ja saa pelätä omaakin nahkaa, milloin iskee joku ykätauti. Töissäkin sai sitten rauhassa siivoilla ja tehdä vähän muutakin, kuin vain huutaa lasten perään ;)

Piiu siellä laitteli makkarasoppaa. No minä alan sitten laittaman jauhelihasoppaa :D Just hyvä perjantairuoka.

Dumle rv 14+1 ps. Raskausviikkojen laskemisesta. Eli mulla esim. on nyt 15. raskausviikko menossa. 14 viikkoa täynnä + tuo 1 päivä.

Vierailija
5/6 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs mulla alkaa nytten siis 14 raskausviikko!!? JIPPII!

Olen sitten tuijottanut abc-kalenteria tänään, kun ensin mietin että menin väärään pinoon kirjoittamaan! miten olen vasta näin pienillä viikoilla ja toiset niin paljon jo edellä,samoin ihmettelin kerran kun kurkkasin lokakuisia ja siellä joku oli jo np-ultrassa käynyt ennen mua...Sitten olen neuvolakorttia pyörittänyt ja ihmetellyt! Mies kun tuli kotiin ja kerroin mitä ihmettelen, suutuin tietenkin kun hän nauroi ja kertoi että 8 on elokuu ja 9 syyskuu!ja mulla la. vasta syyskuun lopulla!

VOIKO IHMINEN OLLA NÄIN TYHMÄ??Mihin mun aivoni on hävinyt?Jotenkin jäin miettimään että olenko minä sitten jo 17 viikolla, ja miksi nyt vasta np-ultrassa olin..

Onko kellään jo tiettyä himoa johonkin syötävään tai juotavaan? Mulla on kokoajan oltava vettä ainakin lähellä,juon enemmän kuin koskaan ja suklaata on löydyttävä kaapista,sitä koitan kovin salaa syödä lapsilta mutta kun he kuulema haistavat sen?!? joten syyskuussa taidamme koko perhe olla pulskassa kunnossa! : )

Vierailija
6/6 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette viikonloppua viettämässä. On niin hiljaista tänään.

Minä ihmettelen miten mies saa tuosta lasten nukuttamisesta tuommosen sirkuksen. Mun kanssa ne nukkuu aina tähän aikaan ja nyt vielä on täys sirkus päällä. En tajua ja en puutu asiaan. Söhlätköön siellä.

Isompi tyttöni teki eilen ultraääni koneen. Siihen kuului tuoli, koreja, vipuja ja peitto. Koneesta tuli talouspaperille piirrettyjä vauvan kuvia. Sitten hän selitti minulle missä on vauvan kädet ja jalat yms. Ihanaa! Molemmat tytöt aina kuuntelevat mahaani ja pienempi varsinkin kertoo kuulevansa vauvan porinoita. Ovat innoissaan odottamassa mukana. Seuraavalla kerralla pääsevät sitten neuvolaan kuulemaan sydänääniä.

On muuten tosi pitkä väli neuvoloilla. Onko tämä nyt jotain säästöä vai mitä. Edellinen lääkäri oli vkolla 11 ja seuraava vasta vkolla 18. On tuossa ensiodottajalla odottamista, jos heilläkin on yhtä pitkät välit.

Tänään olen ollut masentavan väsynyt. Maha tuntuu väsyneeltä, samoin minä. En millään olisi jaksanut tätä arkea tänään pyörittää. Torkuinkin välillä päivää, kun tytöt leikki viereisessä huoneessa. En vain jaksa. Huomenna pitäsi kestitä anoppia ja anopin äitiä. Kaikki pätemisentarpeet ja anoppi-miniä-kamaluudet kohdistuu mulla anopin äitiin. Hän on oikea negatiivisen ajattelun rennoin kukkanen. Kun menimme kihloihin hän totesi miehelleni: Mitä sää nyt kihloihin. Olisit nyt vaan poikamiehenä ollut. Kun saimme toisen lapsen: Mitä te nyt toista lasta. Sää olet jo saanut niin paljon kärsiä. (siis minä, kärsiä!!?? koska? missä??) Mitähän tuumaa tästä kolmannesta.

Anoppi oli ihmetellyt kolmatta raskautta sanoin: lapsesta on niin paljon työtä. On totta: työtä lapsista on, mutta käsi ylös kenellä on ikävä kauniiden ja rohkeiden pariin soffalle tai lueskelemaan joutoaikoinan susan kurosen kirjaa? Joku kirjoittikin siitä että baarielämäkään ei enää houkuta. Minä ainakin nautin (ja väsyn välillä) tästä tavallisesta arjesta jota saan elää perheeni kanssa. Minulle tämä on ollut elämäni parasta aikaa ja toivottavasti se saa jatkua näin.

Nyt nukkuu lapset, menen siipan kaikkuun!

terv peikkoäet ja turkulainen 12+5