Miehellä on iso kalu ja aika iso maha
Miten on haittaako se vatsa seksi hommissa? Tänään menen tuon miehen luokse ja jään yöksi. Minulla on aikaisemmat miehet olleet litteävatsaisia.
Tv. Nainen
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sehän riippuu nyt siitä, miten iso maha sulla on? Onko mitään mahdollisuutta saada pili aukkoon?
Minä olen hoikkauumainen.
Tv. Ap
Riippuu tosi paljon ihmisestä. Mulla oli aiempi miesystävä jolla oli mahaa, mutta kuitenkin oli suht sopusuhtainen. Vaikka maha ei ollut kovin iso, oli silti ihme ähräämistä. En sitten oikein sitä jaksanut, kun oli vielä heikko erektio ja halusi että olen aina päällä.
Nykyinen mies on tosi iso, yli 120 kiloinen ja mahakin iso. Mutta on ihan törkeän hyvä sängyssä ja maha ei todella ole tiellä. Tuntuu toki aika heiveröiseltä alla kun olen itse hoikka. Eli et voi tietää.
Miten hoikka nainen ratsastaa isomahasella mirhellä
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kuvailua? Menen hajareisin hänen syliinsä, maha ei ole tiellä kun on selällään. Helppohan se on hoikkana ja sirona liikkua päällä. Mun mies tykkää pitää tiukasti käsivarsista kiinni ja liikutella minua. Ja välillä painaa mut mahalleen häntä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan siltä mirheltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kuvailua? Menen hajareisin hänen syliinsä, maha ei ole tiellä kun on selällään. Helppohan se on hoikkana ja sirona liikkua päällä. Mun mies tykkää pitää tiukasti käsivarsista kiinni ja liikutella minua. Ja välillä painaa mut mahalleen häntä vasten.
Aahh mikä asento..just noin että saa ottaa välillä ihan lähelle
Kuulemma ei haittaa ainakaan naisilla. Miksi sitten miehillä?
Hyvä yhdistelmä. Ylettää sopivasti.
Vai miten meni?
Kyllä se kolo löytyy varmasti jos oikein mieli tekee
Sehän riippuu nyt siitä, miten iso maha sulla on? Onko mitään mahdollisuutta saada pili aukkoon?