Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua naimisiin, vauva

Vierailija
02.06.2025 |

Olemme olleet yhdessä pari vuotta. Vauva on tuloillaan, mies on puhunut naimisiinmenosta ja kaikesta. Mutta nyt ei enää tunnu yhtään kiinnostuneelta, välttelee aihetta ja sanoo ettei se paperi mitään muuta. Minulle tämä on iso ja tärkeä asia, ja sovimme että naimisissa olisimme ennen kuin vauva syntymässä. Nyt kuitenkin jokin häntä vaivaa ja vetäytyy kaikesta.

Mikähän tässä pitäisi tehdä, on huijattu olo. 

Kommentit (234)

Vierailija
121/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen tässä ollut kovin helppo miehelle, antanut tämän kaiken ihan ilman vaivannäköä. Vähän pelottaa että mitä jos tosissaan jään vauvan kanssa yksin, mutta en voi jatkaa jos puheet perutaan. Varsinkaan kun ei ole suoraan puhunut vaan jättänyt minut arvailemaan

Vierailija
122/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isättömät lapset kärsivät yleensä mt-ongelmista muita enemmän. Tästä on ihan tutkimustietoa. Eli naiset vaikka mies on mitä on, niin lapsi on täysin syytön tähän. Isän rooli on tosi tärkeä lapsen kehitykselle.

Isä varmaan sitten tekee sen mitä on luvannut, että saa olla lapsen elämässä täysipainoisesti mukana ja ehkäisee nuo ongelmat sillä. Jos oikeasti välittää lapsesta. Vai oliko taas kyse siitä, että ei huvittanut käyttää kortsua ja nyt seuraukset alkavat harmittaa. Oi voi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies rikkaampi?

Vierailija
124/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä, en olisi ikinä uskonut. Tuntuu niin epätodelliselta, vaikka toki kuullut ja nähnyt kaikenlaista. 

Minä en halua jäädä sellaiseen välivaiheeseen jossa odottelisin että miehellä taas mieli muuttuisi. Aloin miettimään jos olisi parempi omat asunnot, koska en halua leikkiä kotia kun en siihen tämän pettymyksen kanssa pysty. Mieluummin vauvan kanssa kahdestaan

Heti vauvan synnyttyä on aika rankkaa aikaa. Ehkä kuitenkin tarvitset miehen tukea siihen arkeen, kun et ilman vauvaa pääse käytännössä edes vessaan yksin. Kun alat toipua synnytyksestä ja vauva-arki alkaa sujua, on hyvä aika miettiä missä mennään. Hoida kuitenkin taustalla asiat kuntoon eron varalta. Ota elämäsi ohjat omiin käsiisi, sinä olet se, joka tekee päätöksen haluatko ylipäätään jatkaa miehen kanssa.

Vierailija
125/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt tuollaisen sutturan kanssa kuten ap edes haluaisi naimisiin 😅? Aivan ei kukaan 😁.

Taas joku elämäänsä tyytymätön tulee ilakoimaan toisen epäonnella. No. Tämä kommentti kertoi kaiken olennaisen sinusta ja ansaitset sen kaiken minkä keskellä elät. Se tekee minut onnelliseksi. Kärsi. Nautin.

Vierailija
126/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi hän halusi vauvan, miksi naimisiin. Nyt sitten tämmöinen mielenmuutos, ei siis ole suoraan sanonut ettei halua enää mutta siltä se vaikuttaa. Ja on ihan aikuinen, muuten hyvin vastuuntuntoinen ja omista asioistaan huolta pitävä mies. Ei todellakaan mikään naistennaurattaja

Miehet tekee tätä nykyään tosi paljon! Mä en ymmärrä miksi pitää huijata toista noin.

Vierailija
127/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä asiaan jotenkin liittyy, niin mies tienaa jonkin verran enemmän, mutta minulla huomattavasti suurempi omaisuus, kiinteistöjä ja sijoituksia. 

Vierailija
128/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sivupoluille ajauten, mutta ihmettelen kun sanotaan, ettei "se paperi mitään muuta". Mikä ihmeen paperi? Ei minulla ainakaan ole mitään paperia siitä, että olen naimisissa.

Meillä on vihkitodistus.

Vierailija
129/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäydy selvästi, välttele miestäsi ja keksi omaa menoa, vaikka kaverin tai vanhempien luokse. Älä sano etukäteen. 

Näet viikossa kiinnostaako miestä sinun ja vauvan menemiset. 

Vierailija
130/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti vauvan synnyttyä on aika rankkaa aikaa. Ehkä kuitenkin tarvitset miehen tukea siihen arkeen, kun et ilman vauvaa pääse käytännössä edes vessaan yksin. Kun alat toipua synnytyksestä ja vauva-arki alkaa sujua, on hyvä aika miettiä missä mennään. Hoida kuitenkin taustalla asiat kuntoon eron varalta. Ota elämäsi ohjat omiin käsiisi, sinä olet se, joka tekee päätöksen haluatko ylipäätään jatkaa miehen kanssa.

Paras tuki tulee ihmiseltä, joka oikeaati välittää ja jota lapsi kiinnostaa. Miehestä ei oikein sellaista kuvaa saa. En luottaisi. Pikemminkin juuri niin kuin täällä on neuvottu, että saa hoidettua asiat tarvittaessa ilman miestä ja jos miestä alkaa kiinnostaa niin sitten hänet voi ottaa kuvioon mukaan. 

Vierailija
131/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt tuollaisen sutturan kanssa kuten ap edes haluaisi naimisiin 😅? Aivan ei kukaan 😁.

Taas joku elämäänsä tyytymätön tulee ilakoimaan toisen epäonnella. No. Tämä kommentti kertoi kaiken olennaisen sinusta ja ansaitset sen kaiken minkä keskellä elät. Se tekee minut onnelliseksi. Kärsi. Nautin.

Huomaatko, että olet itse ihan samanlainen? Nautit toisen kärsimyksestä. Ei sen parempi kuin ilakoida toisen epäonnesta.

Vierailija
132/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tämän ketjun loppuun en ihmettele miehesi suhtautumista naimisiin menoon. Myöskään et ole voinut vauvaa alkaa odottaa vain koska miehesi halusi, vaan sinun on täytynyt sitä itsekin haluta. Näin ollen ei ole että vain miehesi halusi. Vai ajattelitko tehdä lapsen vain päästäksesi naimisiin, eli lapsi olisi sinulle vain välikappale. Mitä siinä naimisiin menossa niin ihannoit, luuletko että mies alkaa sen jälkeen elättämään sinua. Nykyisin ei enää ajatella sillä tavalla. 

Vierailija
133/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tuki tulee ihmiseltä, joka oikeaati välittää ja jota lapsi kiinnostaa. Miehestä ei oikein sellaista kuvaa saa. En luottaisi. Pikemminkin juuri niin kuin täällä on neuvottu, että saa hoidettua asiat tarvittaessa ilman miestä ja jos miestä alkaa kiinnostaa niin sitten hänet voi ottaa kuvioon mukaan. 

Luottamuksesta ei ollut puhe, vaan ihan käytännön avusta. Jos mies hoitaisi kotihommat, kävisi kaupassa ja ehkä huolehtisi osasta yöherätyksiä, että äiti saa levättyä. Jos nyt näissäkään ei osaa tukea, niin sitten mahdollisimman nopeasti eroon vaan.

Vierailija
134/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi hän halusi vauvan, miksi naimisiin. Nyt sitten tämmöinen mielenmuutos, ei siis ole suoraan sanonut ettei halua enää mutta siltä se vaikuttaa. Ja on ihan aikuinen, muuten hyvin vastuuntuntoinen ja omista asioistaan huolta pitävä mies. Ei todellakaan mikään naistennaurattaja

Miehet tekee tätä nykyään tosi paljon! Mä en ymmärrä miksi pitää huijata toista noin.

Jos naiset antais seksii usemmin, nii ei tarvii huijata.

Saadaksee seksii pitää käyttää kaikki keinot, jotka ei oo laittomii.

- pano- ja pelimies

Vierailija
135/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä, en olisi ikinä uskonut. Tuntuu niin epätodelliselta, vaikka toki kuullut ja nähnyt kaikenlaista. 

Minä en halua jäädä sellaiseen välivaiheeseen jossa odottelisin että miehellä taas mieli muuttuisi. Aloin miettimään jos olisi parempi omat asunnot, koska en halua leikkiä kotia kun en siihen tämän pettymyksen kanssa pysty. Mieluummin vauvan kanssa kahdestaan.

Törkee jätkä. Muuttanut mielen. Erotkaa. Tuo on alennustila. Lähde meneen.

Vierailija
136/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut keski-ikäiselle miehelle iskeä paniikki, että pallo tuleekin jalkaan. Onko miehellä entuudestaan lapsia? Onko ollut aikoinaan aviossa? Ajatteleeko kenties, että sama rumba alkaa nyt alusta ja en suostu tähän?

Vierailija
137/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jännä mies?

Vierailija
138/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, miehet on vastuuttomia nykyään, ei kannata ainakaan itseään syyttää, niin säästyy ainakin mielenterveys. Kokemusta on.

Vierailija
139/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä tilanne, otan osaa. Keski-ikäisen miehen luulisi tietävän mitä haluaa ja mitä ei halua, eikä lurittelevan asioita sen perusteella mitä ajattelee naisen haluavan kuulla. 

Toivotaan, että kyse olisi miehen aikaisemman avioliiton aikaisista kokemuksista ja nyt puntti tutisee huolesta,että sama toistuu, eikä ihan vaan tyhjäpäisyydestä ja selkärangattomuudesta.

Vierailija
140/234 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Huomaatko, että olet itse ihan samanlainen? Nautit toisen kärsimyksestä. Ei sen parempi kuin ilakoida toisen epäonnesta.

Kiusaajan saa lopettamaan vain antamalla takaisin samalla mitalla ja tarvittaessa minusta löytyy sellainen puoli, joka sen tekee. En häpeä sitä. Kukin saa mitä ansaitsee. Minäkin. Mutta niin huonosti asiat ei minulla ole, että pitäisi heikompia turhan päiten nokkia. Ja se on meissä se ratkaiseva ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme