Tiukka budjetti triggeröi anoreksiaa
Kun pitä koko ajan miettiä mitä syö, paljonko se maksaa ja mistä saisi halvimmalla proteiinin. Sitten rupeaa miettimään kaloreita ja makroja samalla.
Kommentit (5)
Muista se oma vastuu kuitenkin säilyttää, jokaista triggeröi jokin joskus ja aina joskus saa kimmokkeita. Se fiksuus niissä asioissa. Älä tee typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Muista se oma vastuu kuitenkin säilyttää, jokaista triggeröi jokin joskus ja aina joskus saa kimmokkeita. Se fiksuus niissä asioissa. Älä tee typeryyksiä.
No jos tarvitsee säästää niin olen sitten paastolla.
Oon ollut työtön kaupungin pajalla 9e hommissa. Koitan selviytyä mm syömishäiriöstä, ptsd, masennus, ahdistuneisuus. Tuolla on saanut sen ilmaisen ruuan, tilanne on tiukka muutenkin ja joudun pian pois sieltä enkä ole vieläkään oppinut kunnolla syömään päivittäin.
Et ole ainoa, joka pelkää.
Ja kun tosiaan oletetaan että kaikki on ylipainoisia ja "paastohan" vaan tekee hyvää, ei tosiaan tee kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tarvitsee säästää niin olen sitten paastolla.
Ole sitten, itsepähän säästät.
Mulla taas triggeröi ahmintahäiriötä. Kun joutuu suunnittelemaan jokaisen ruokaostokset, ajattelee ruokaa koko ajan ja tuntuu kuin olisi nälkäkin koko ajan.