Oletteko huomanneet selvän eron että jotain ruoka-ainetta syömällä teidän iho näyttää paremmalta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Laitan blenderiin joka päivä hapankaalia, mustikoita ja paprikaa. Tätä 5dl päivässä ja visvasyylä nenästä hävisi!
Oletko varma ettei ollut varsiluomi? Minullakin oli nenänpäässä sellainen pitkä pötkylä joka heilui ja siitä kasvoi karva keskellä.
Mausteet poistavat kuona-aineita pois kehosta. Käytänkin päivittäin chiliä, valkosipulia, inkivääriä yms. Hedelmiä en ole syönyt ikinä vesimelonia lukuunottamatta kesällä. Mutta olen kuullut että hedelmäsokeri lisää epäpuhtauksia ihoon kun sokeri imeytyy kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Pehmeät rasvat on ihan ykkönen. Toki rasvoittaa sit haittapuolena hiuspohjaa
Minä en ole huomannut päänahassani mitään eroa. Ihossa huomaa, että otan ihan lusikalla aamulla oliiviöljyä ja illalla rypsiöljyä. Siitä on tullut rutiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pehmeät rasvat on ihan ykkönen. Toki rasvoittaa sit haittapuolena hiuspohjaa
Minä en ole huomannut päänahassani mitään eroa. Ihossa huomaa, että otan ihan lusikalla aamulla oliiviöljyä ja illalla rypsiöljyä. Siitä on tullut rutiini.
Tuo on hyvä, saa monipuolisesti rasvahappoja. Itse yritän välillä ottaa päivittäin Camelinaöljyä, mutta jotenkin se sitten jää.
Jos syön illalla paljon suolaisia sipsejä, niin seuraavana aamuna mun kasvojen iho on ihana nuorekas ja rypytön.
Suola tietenkin turvottaa, mutta 50-vuotiaalle toimii hyvin ennen juhlatilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan blenderiin joka päivä hapankaalia, mustikoita ja paprikaa. Tätä 5dl päivässä ja visvasyylä nenästä hävisi!
Oletko varma ettei ollut varsiluomi? Minullakin oli nenänpäässä sellainen pitkä pötkylä joka heilui ja siitä kasvoi karva keskellä.
Oli se visvasyylä ja herpeskin itseasiassa. Herpeksen paransin jäisiä karpaloita syömällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsit eroon, jäikö arpi?
Mää olen välillä syönyt huonostikin, mutta ihoni on aina ollut ihan hyvä, syönpä mitä tahansa, aurinkoa aloin vältellä 35-vuotiaana.
Aika paljon riippuu siitä, missä jonossa ihogeenejä jaettaessa seisoo.
Jos on nuorena inhon rasvainen iho, niin monesti vanhana ei niin rypisty.