Oletteko huomanneet selvän eron että jotain ruoka-ainetta syömällä teidän iho näyttää paremmalta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minimalismi ihonhoidossa.
Etkö osaa lukea!!! Tuota ei kysytty
Pehmeät rasvat on ihan ykkönen. Toki rasvoittaa sit haittapuolena hiuspohjaa
En, mutta ihoni laatu on parantunut ajan kuluessa muuten vaan. Esim. Ei enää finnejä
Vierailija kirjoitti:
Pehmeät rasvat on ihan ykkönen. Toki rasvoittaa sit haittapuolena hiuspohjaa
Miksi joku alapeukuttaa? 😄
Kosteuttavan seerumin lisääminen rutiiniin lisäsi ihon täyteläisyyden.
Selvä ero tuli siitä kun jätin sokerit pois. Ihon sävy tasoittui, epäpuhtaudet katosivat, ilme muuttui kirkkaammaksi ja elävämmäksi ja tuntuu kuin iho olisi nykyään napakampi. Selkeästi pintakuiva iho muuttui terveen kosteaksi joka vaikuttaa siihen näkyvätkö pienemmät rypyt. Nykyään eivät näy.
Saako olla juoma? Runsas vedenjuonti on ainoa suuhun laitettava, mikä näyy ihon kunnossa.
Parsakaalia pari kiloa päivässä niin naama on tosi kuulas 😊
Minun kaverillani tapahtui muutos elämäntapamuutoksen yhteydessä. Nuoren harvinaisen paha akne. Selässäkin vielä arvet. Paksu ja rasvainen iho. Vanhempana naama koko ajan tulipunainen. Puna laimeni, kun muutti täysin ruokavalionsa. Ei ole täysin vegaani tai gluteeniton, mutta 80 % ajasta on.
Hän siis alkoi syömään aika lailla erilaill kuin ennen. Luulen, ettei ihon paranemisen syy ole se, mitä hän lisäsi ruokavalioon, vaan se, mitä hän otti pois.
Laitan blenderiin joka päivä hapankaalia, mustikoita ja paprikaa. Tätä 5dl päivässä ja visvasyylä nenästä hävisi!
Minä en pese kuin vedellä naamani ja iho ollut aina hyvä, ei näppyjä.
Millä saisi ihon taas hehkumaan kun ihon loisto on talven jälkeen kadonnut? Joku kehui tuota parsakaalta, oletteko kokeilleet?
Syö inkivääriä ja valkosipulia raakana, auttaa kaikkeen
Riittävä veden ja C-vitamiinin nauttiminen. Lisäksi riittävä uni ja aerobinen liikunta päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Millä saisi ihon taas hehkumaan kun ihon loisto on talven jälkeen kadonnut? Joku kehui tuota parsakaalta, oletteko kokeilleet?
Minulla auttoi, kun kävin kosmetologillans timanttikuorinnassa.
En mitään erityistä syömällä, mutta poisjättämisellä kylläkin. Olen jättänyt n vuosi sitten lähes kaikki viljatuotteet pois ruokasvaliosta. Parin vk välein joskus repsahdan ruisleipään tai johonkin kahvipullaan tai muutamiin kekseihin, mutta sanotaan että viljat pois 85 prosenttisesti. Samoin sokerin, repsahtelen toki tasaseen tahtiin vähän, mutta sokeri kaikissa muodoissaan on jäänyt pois n 75 prosenttisesti.
Noudatan keto ja/tai vhh ruokavaliota.
Iho on parempi kauttaaltaan, lähinnä kuivuus pois ja erilaiset ihmeelliset näppylät poissa. Rusketun helposti palamatta, ennen vain muutuin punaiseksi ja paloin helpommin.
Finnejä tms ei näillä ikävuosilla (50+ enää olekaan)
Minimalismi ihonhoidossa.