Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla koko ajan varuillaan.
Miksi?
Jos rentoudun ja luotan että kaikki menee hyvin, niin sitten kaikki menee pieleen, matto vedetään jalkojen alta ja menetän kaiken.
Minkä kaiken? Kyllähän sun oma elämäsi säilyy vaikka teistä ei tulisikaan mitään. Älä koskaan rakenna elämääsi jonkun muun varaan kuin itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla koko ajan varuillaan.
Miksi?
Jos rentoudun ja luotan että kaikki menee hyvin, niin sitten kaikki menee pieleen, matto vedetään jalkojen alta ja menetän kaiken.
Eikös se ole toisin päin? 😳 Montako kertaa olen sulle sanonut hyvästit?
Jos et sä tuu silloin paikalle niin tää ei oo sulle niin merkityksellistä. Mieti vielä, sun elämää ja mun. Meidän elämää.
Vierailija kirjoitti:
Jos et sä tuu silloin paikalle niin tää ei oo sulle niin merkityksellistä. Mieti vielä, sun elämää ja mun. Meidän elämää.
Minne?
Miten voitkaan hallita mun ajatuksia näin. Sinä, ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Uinnin jälkeen (jalko)välipalaa. 😜
Mulle kelpaisi.
Ensi yönä lennän luoksesi, nappaan sinut mukaani ja pidän hyvänäni.
T. Matami Mimmi
Kävisikö sitten mansikat iltapalaksi?
Olen lihava. Pitää ensin laihtua. 7 kg ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Minun 5.
Vierailija kirjoitti:
Voit syödä. Kunhan katsot mitä syöt. Jättämällä vähäks aikaa mehut,limpparit, sipsit, munkit ym saa yllättävän paljon aikaiseks. Painoa keventymään. Lisäät vähän liikuntaa. Syömättömyys turvottaa,(=nesteet kertyy kehoon) joten se ei kannata. Ja näillä helteillä on vaarallista olla syömättä.
Olenko puuma tai saanko puuman maineen jos lähden treffeille 36 vuotiaan hotin miehen kanssa ? Olen 43v. Kyseinen lähestyi deiteillä. Katsoin heti että onpas nuori, mut tosi hot 🙈😍
Vierailija kirjoitti:
Olenko puuma tai saanko puuman maineen jos lähden treffeille 36 vuotiaan hotin miehen kanssa ? Olen 43v. Kyseinen lähestyi deiteillä. Katsoin heti että onpas nuori, mut tosi hot 🙈😍
Et. Tuommoinen ikäero ei haittaa tuossa iässä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö sitten mansikat iltapalaksi?
Ainoastaan, jos on itse käsin vatkattua kermavaahtoa ja kylkeen laadukas kuohuva.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Ja haittaako jotenkin vaikka olisit puuma? Mene ihmeessä! 👍🏻
Operakas pusuja sinulle. <3