Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Mistä alkaisit jos musta aidosti kertoisit?
Aidosti tahtoisin sulle kaiken sanoittaa, mutten tiedä edes mistä ja kuinka aloittaa. Oot tärkeempi kuin uskotkaan. Saat mut ihmeisiinkin uskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihelteiden saapumisen kunniaksi voitaisiin lauantaina rakastella hämärästä aamunkoittoon. Oletko valmis ahkeroimaan kanssani ?
Välimatkamme taitaa olla liian pitkä tämän toteuttamiseksi.
Kuinka pitkä ?
Kaivattuni on tällä hetkellä jossain eestin mailla, niin lienee aika pitkä matka välillämme. Toki soutaisin vaikka perille, jos hän sielä odottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihelteiden saapumisen kunniaksi voitaisiin lauantaina rakastella hämärästä aamunkoittoon. Oletko valmis ahkeroimaan kanssani ?
Välimatkamme taitaa olla liian pitkä tämän toteuttamiseksi.
Kuinka pitkä ?
Me ollaan samasta kaupungista kaivattuni kanssa. -sivusta
Lohduttamisessa sä oot kyllä surkea.
Vierailija kirjoitti:
Olis kivaa, kun joku aattelis et on älyttömän kivaa kun olen olemassa.
Lemmikit ja lapsethan on sellaisia joilla silmät loistaa ja olemus riemastuu kun näkee.
Ystäviltä ja seksuaalisromanttisilta partnereilta voi varmasti saada parhaimmillaan sellaista tunnetta myös. Että jee kun olet.
Mitä ihmettä nyt taas? En jaksa näitä sivustoja. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten susta tykkään
Vierailija kirjoitti:
Mangusti? Oletko T?
vai kaipaatko Teetä?
Vierailija kirjoitti:
Lohduttamisessa sä oot kyllä surkea.
Ei se minusta johdu vaan totuudellisuudesta.
Tietäisitpä vain, miten iloiseksi tulen kun saan sinulta viestin tai edes pienimmänkin reaktion mihinkään suuntaan. Olet monesti piristänyt päivääni vain olemalla avoin ja ihana oma itsesi.
Osasin aavistaa, että tätä suurta yön kestävää nautinnollista hetkeä kaivattuni kanssa tuskin tulee.Toki olen enemmän, kuin pettynyt.
Aus bai mit nach zeit von zu
Jos olisit nyt täällä viettelisin sinut kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alkaisit jos musta aidosti kertoisit?
Aidosti tahtoisin sulle kaiken sanoittaa, mutten tiedä edes mistä ja kuinka aloittaa. Oot tärkeempi kuin uskotkaan. Saat mut ihmeisiinkin uskomaan.
Kiitos. Nätisti tulkittu.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä vain, miten iloiseksi tulen kun saan sinulta viestin tai edes pienimmänkin reaktion mihinkään suuntaan. Olet monesti piristänyt päivääni vain olemalla avoin ja ihana oma itsesi.
Kieleni työntyisi ihanasti sinuun
Vierailija kirjoitti:
Et mua halua nähdä. Miksi sitä ei voi sanoa?
Väärässä olet, mutta eihän tämä minulle ollut😚
Hyvää yötä Johanna.
Sinulla on häikäisevä hymy.
Kauniita unia.
Juha
Jos olet tähän suuntaan reissaamassa, tiedät mistä minut tavoittaa.