Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Mistä alkaisit jos musta aidosti kertoisit?
Ihanasta äänestä, rauhallisuudesta, mahtavista suudelmista...
Vierailija kirjoitti:
Palsta on ihan💩
No mene poijes äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mua halua nähdä. Miksi sitä ei voi sanoa?
Toki haluaisin enempi kuin mitään. Mua jännittää kyl myös se, miltä sun ääni kuulostaa.
Kerran lähdin treffeille erään miehen kanssa, tykästyin häneen ulkoisesti ja jutut meni jutellessa hyvin yhteen netin kautta. Kasvotusten en päässyt yli hänen äänestään 😅 Se oli lapsellisen kuuloinen, eikä sopinut hänen lihaksikkaaseen siistiin ulkonäköön. Se oli jotain ihan uskomatonta. Odotin että pääsen asian yli, mut aina kun hän avas suun mua alkoi tympäsee.
Mä vihaan omaa ääntäni, se ei oo ollenkaan sellanen pehmeä ja naisellinen. Jotenkin pelkään, et kävis just noin, mut toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulleko?
Eroaako se tarinasta?
Vierailija kirjoitti:
Palsta on ihan💩
Palstassa ei ole vikaa vaan muutamassa sen käyttäjässä ja pahasti.
Aiotko taas nukkua yksin koko loman? Pyydä kahville, ehkä saisit äctiöniä ;I
Vierailija kirjoitti:
Oletko J edelleen vapaalla jalalla:)
Judy on kait
Mä en edes osaa kuvitella, miltä hänen ääni kuulostaa. Sinällään kai hyvä, ettei ole mitään virheellisiä ennakko-oletuksia. Toisaalta tykkään niin valtavasti, et ajattelen, et ääni kuin ääni, se on hän, johon oon ihan läpeensä ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät nukkumisistani?
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa äksöniä, tykkään rauhallisesta elämästä. Kissat nukkuu mun kanssa.
Joo ei tartte mulle maksaa kahvista, kyllä mä tarjoan jos ite kahville pyydän, niin huonosti ei ole asiat😀 epäilen etten saa kaivattua vaan ihan noin helposti paikalle
Vierailija kirjoitti:
Palsta on ihan💩
Ihmisillä on omat murheensa. Täytyy nähdä pintaa syvemmälle ja osata lukea rivienvälistä.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reissussa kulta on. Minäkin lähden huomenna etelä-savoon.
Mitä sinne?
Siskoni ja veljeni vien hetkeksi pois kaupungin hulinoista. Sukulaisten luo pariksi yöksi ja sitten paluu kotiin. Itse ajattelin lukea kirjaa ja käydä uimassa useammankin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin hetkestä jona maailma pysähtyi. Sen ensimmäisen kerran, kun tapasin sinut. Siitä on niin kauan aikaa, ettet edes muistaisi. Olin itsekin silloin tosi nuori. Ajattelin jo tuolloin, että et kelpuuttaisi minua ikäeromme vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät nukkumisistani?
Viimeksi sanoit nukkuneesi. En minäkään ajatuksia lue.
Hei laulaja.
Anteeksi, ei tästä mitään tuu.
Lähden kävelemään ja tunnen puukon selässäin.
Siirryn tuonpuoleiseen ja takas tulen kummitteleen ihan haamuna.
Mutta vasta tiettynä aamuna kun kaikki on hyvin.
Loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mua halua nähdä. Miksi sitä ei voi sanoa?
Toki haluaisin enempi kuin mitään. Mua jännittää kyl myös se, miltä sun ääni kuulostaa.
Kerran lähdin treffeille erään miehen kanssa, tykästyin häneen ulkoisesti ja jutut meni jutellessa hyvin yhteen netin kautta. Kasvotusten en päässyt yli hänen äänestään 😅 Se oli lapsellisen kuuloinen, eikä sopinut hänen lihaksikkaaseen siistiin ulkonäköön. Se oli jotain ihan uskomatonta. Odotin että pääsen asian yli, mut aina kun hän avas suun mua alkoi tympäsee.
Nooh äänelleen ei mitään voi, mutta ei toisaalta sillekään jos ääni häiritsee.
Ryan Goslingillahan on aika kimeä ääni, ja sit taas vaikka Roope Salminen on sellainen pehmolelumarsunaama, niin ääni matala.