Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootan et laitat mulle dm. Ois paljon helpompi jutella siel. Tunnisteellisesti 10 vuotta vanhemmalle miehelle.
Mikä on dm?
Dick message
Pölhö, direct message
Nuorena ihastuin vain etäisesti. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitå laittaisit päälle, jos kaivattu kysyisi treffeille?
Mekon.
Jospa nähtäisiin unessa. Gn. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ihastuin vain etäisesti. 🙄
🧐
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ihan hirveästi laittaa sulle oikean viestin. Jos saisin, voisin ja uskaltaisin. Ehkä tulee sekin päivä vielä.
Kukaan muu ei estele sinua paitsi sinä itse.
Tulisit raivaamaan tieltäni esteitä ja auttamaan ylittämään ylivoimaiselta tuntuvia ponnisteluja. Olisit uljain prinssi näillä main. Ihania unia. 🤭
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Suukkoja ja silityksiä.
Hyvää yötä kulta. Rakastan sinua.
Tänään oli kiva päivä, toivottavasti siullakin. Ei ollut aamiaistarpeita, kirkas, ihana päivänpaiste innosti ensin hieman siistimään paikkoja, luovuin mustahomeisina löytyneiden parvekeastiain pesuhankkeista ja pakkasin ne useiden pussein sisälle ja toimitin ämpäreineen luonnon suureen polttolaitokseen. Sitten kävellä lompsin länteen naapurkunnan keskustaajamaan. Kävin litlissä, ostin köpsänä 2 voisarvea ja vielä köpsempänä ns.jäätelön. Sitten taapersin eväitäin mussuttain pohjoseen ja käännyin sitten jälleen itään. Kuuklemapsin mukaan kävelin vain 12km, omasta mielestäin liki 15km kaikkiaan. Kävin ostoshelvetissä ja ostin ruoat tälle illalle/huomisaamulle, aiheutin kassoilla hämmennystä fleecetakkiloinein ja villapipoineinein. Kortteerille, söin iltapalaa ja join teet. Oisin tarjonna siullein nainen jos oisit olna hollilla. Hyvää yötä siis naiselle lounaaseen mieheltä, koillisesta. Nuku hyvin.
Laittaisin treffeille jotkut tätivaatteet, jotta kaivattu tajuaisi no go zonen.
Prinssin paikka on vapaana sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Tulisit raivaamaan tieltäni esteitä ja auttamaan ylittämään ylivoimaiselta tuntuvia ponnisteluja. Olisit uljain prinssi näillä main. Ihania unia. 🤭
Tulen kutsuttuna oitis.Hyv yöt'
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tuota silloin tällöin. Ehkä se riippuu siitä, missä tavataan: kahvikupin äärellä vai jossain puiston rauhassa. Aika ihana ajatus, ehkä liiankin hyvä ollakseen totta.
Hyvää yötä pienelle perheellein, tulkaat uniini, elooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ihan hirveästi laittaa sulle oikean viestin. Jos saisin, voisin ja uskaltaisin. Ehkä tulee sekin päivä vielä.
Kukaan muu ei estele sinua paitsi sinä itse.
Ja kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Oisin ihan paniikissa treffeistä ja koittaisin pyytää kaivattuakin pukeutumaan vähemmän siististi, ettei tulis turhaa stressiä. Et voisi keskittyä rentoon tutustumiseen.
Emilialle hyvät yöt. Nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Sofialle hyvää yötä 😘
Kiitos samoin.
Mekon ja korkkarit. Ehkä. Luumtavasti kuitenkin farkut.