Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Ei mekään oltaisi onnellisia yhdessä. En lopulta sietäisi hänen keskeneräisyyttään ja hän minun säntillisen keski-ikäistä elämääni. Tosin taidan tehdä ja nähdä enemmän kuin hän, mutta silti pidän tietynlaisesta stabiiliudesta. Siltikin kaipaan yhä, vaikka tämä oli virhe since the day 1.
Ei tästä taida tulla mitään
Vierailija kirjoitti:
En koskaan luullut niin
Vierailija kirjoitti:
Kakkaako yrität ponnistaa?
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mekään oltaisi onnellisia yhdessä. En lopulta sietäisi hänen keskeneräisyyttään ja hän minun säntillisen keski-ikäistä elämääni. Tosin taidan tehdä ja nähdä enemmän kuin hän, mutta silti pidän tietynlaisesta stabiiliudesta. Siltikin kaipaan yhä, vaikka tämä oli virhe since the day 1.
Ovatko poukkoilevuus ja katkonaisuus osoitus stabiiliudesta? Entä se, että ajattelee asioita yhtenä päivänä tavalla x ja seuraavana tavalla y?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko poukkoilevuus ja katkonaisuus osoitus stabiiliudesta? Entä se, että ajattelee asioita yhtenä päivänä tavalla x ja seuraavana tavalla y?
Anteeksi mitä? Nyt taidat puhua väärälle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Selevä. Vol 223. Koeta päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan luullut niin
Olisit sanonu rehellisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tosissani mutten voi enkä halua pakottaa mitään, täysin kaivatusta kiinni
Lapsena keräsin kiviä mistähän sekin tuli mieleen, kaipaan.
Mul ois ikkunalaudallinen puolijalokiviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tosissani mutten voi enkä halua pakottaa mitään, täysin kaivatusta kiinni
Miten se näkyy, että olet tosissasi? Ja mistä sait päähäsi, että tästä ei tule mitään?
Sinä olet minulle jalokivi 💎
lämmin ajatus yöksi, nuku hyvin
olet, aina
Draama aiheutuu 90-prosenttisesti tämän ketjun takia. Jos tämä johonkin kaatuu, se kaatuu tämän kuraojan takia.
Jos pelkkä takataskun taputtelu ei auta, voi myös heilauttaa kellorannettaan ja yskäistä merkitsevin ilmein. Sellainen kulmien alta KRÖHÖM.