Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
1601/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti heikot etsivät uudet ennen kuin viitsivät erota, mutta on taatusti suuri osa varattuja, jotka eivät sitten eroa ja heille riittää kakkonen. 

Suurin osa ei etsi mitään eikä ketään vaan kohtaa jonkun, joka aiheuttaa sen halun erota. 

Mikä ihmeen suurin osa? Joo, kohtalon oikkuja tietysti. Ei, vaan ihmiset tietoisesti tekevät valintansa ja etsivät uutta valmiiksi. Ihan sama miten he asian itselleen selittävät, muttei se asiaa muuta. 

Sinähän et sitä muiden puolesta päätä.

Vierailija
1602/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti heikot etsivät uudet ennen kuin viitsivät erota, mutta on taatusti suuri osa varattuja, jotka eivät sitten eroa ja heille riittää kakkonen. 

Noi jälkimmäisethän niitä heikkoja on

Molemmat. 

Nope, se joka eroaa on ihan tavallinen ihminen. Se joka alkaa kusettaa omaa kumppaniaan, on heikko raukkis

Ei, vaan myös se on raukka joka on liitossa, etsii ensin uuden ja sitten vasta eroaa. Yleensä se ei ole jäänyt asteelle -kohtasin kivan Jorman, ja nyt eroon, eikä me olla koskaan mitään tehty-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"muut ovat sitä mieltä että minun tulisi vaihtaa sukupuolta, nyt kysynkin miltä se sinusta tuntuisi" terv valivali jankkari 

Ps, töihin en mene ja kenenkään ei tarvi lähestyä minuu missään tän maailman paikoissa

En minä ole kieltäytynyt töistä. En vain suostu työskentelemään Kannelmäessä enkä etenkään kassalla tai infopisteessä. Ja ei. Minua ei kiinnosta paskaakaan tutustua yhteenkään täällä Kantsussa.

Eikä täällä ketään kiinnosta tutustua suhun, joten miksi sitkeästi tuputat omaa juttuasi meille? Olet selkeästi aivovammainen, kuten jo päivällä todettiin.

sivusta juu

Sinä et kykene millään tavoin määrittelemään mikä herättää raivosi ja ärtymyksesi. Perustelusi ovat ainoastaa

Sun ohiksesi vtuttaa mua, ei sitä tarvi sen enempää perustella. Ei kuulu ketjuun.

Vierailija
1604/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat. 

Nope, se joka eroaa on ihan tavallinen ihminen. Se joka alkaa kusettaa omaa kumppaniaan, on heikko raukkis

Kirjoitat kokemuksesta vai niitä näitä huviksesi ilman mitään kokemusta parisuhteesta ja varsinkin sen päätöksestä?

Vierailija
1605/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"muut ovat sitä mieltä että minun tulisi vaihtaa sukupuolta, nyt kysynkin miltä se sinusta tuntuisi" terv valivali jankkari 

Ps, töihin en mene ja kenenkään ei tarvi lähestyä minuu missään tän maailman paikoissa

En minä ole kieltäytynyt töistä. En vain suostu työskentelemään Kannelmäessä enkä etenkään kassalla tai infopisteessä. Ja ei. Minua ei kiinnosta paskaakaan tutustua yhteenkään täällä Kantsussa.

Eikä täällä ketään kiinnosta tutustua suhun, joten miksi sitkeästi tuputat omaa juttuasi meille? Olet selkeästi aivovammainen, kuten jo päivällä todettiin.

sivusta juu

Sinä et kykene millään tavoin määrittelemään mikä herättää raivosi ja ärtymyksesi. Perustelusi ovat ainoastaa

Miksi tuputat juttuasi? Ei ketään kiinnosta

Vierailija
1606/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei etsi mitään eikä ketään vaan kohtaa jonkun, joka aiheuttaa sen halun erota. 

Juuri näin. Normaali kaava on juuri se, että parisuhteessa oleva kohtaa uuden ihmisen ja ihastuu ja se käynnistää erilaisia ajatteluprosesseja. Omaa parisuhdetta aletaan arvioida kriittisestikin. Jotkut ryhtyvät suhteeseen ihastuksen kanssa, toisilla se ei ole realiteetti yksipuolisuuden vuoksi, kolmannet vaan pitävät asian omana tietonaan. Jotkut eroavat, toiset eivät jne.

Vierailija
1607/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta juu

Sinä et kykene millään tavoin määrittelemään mikä herättää

Byhyy. En voinutkaan määrätä ja kontrolloida mitä kukakin tekee.

Vierailija
1608/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytön paikka.

Niinku kellä? 

Kaivatulla. 

Millaista näyttöä odotat?

Ihan sama, kunhan on näyttöä.

Näyttöä tunteista sinua kohtaan?

Niin.

Kaipaatko miestä vai naista?

Miestä olen kaivannut.

Milloin näitte miehen kanssa viimeksi?

Kaksi vkoa sitten, kun mies oli tömatkalla, lähellä kotiani.  Hän ajoi ikkan ja aamun aujana 120 km, saadakseen tavata minut yhden yön  kandsani.

Elämme etåauhreessa, Ja ainaku  meillä, se in toiminut hyvin.  Kumpikin haluamme elää omaa itsenäistä elämää. Yksin.

Ehkäpä siltä odin, olemme sielunkumppaneita.

Kuitenkin lomat ja juhlapyhät ja matkat elämme yhdessä. Samoin lastemme juhlapäivät vietämme yhdessä.

Tiedän, että miesystäväni, haluaisi  tiivimpää yhteiseloa.  Toistaiseki, en itse ole vielä valmis siihen.

Kenties ikääntyminen, ja sen vsiointi saattaa muutta tilanetta...?

Mutta juuriu nyt, tämä tilanne tuntuu parhaimmalta  itselleni.

Vaan euhän se näin yksuoikoista ole, ainoaskka  parisuhteessa ole.  Koskaan.

Täyttyy huomioida myös toisen osapuolen mietteet, halut ja ajatukset parisuhteesta.

Ja ymmärtää ne perusteelluseesti.  Tietää omat tunteensa, ja halu pysyvästä suhteesta.

Siis käytännössä se, miten syvät tunteet ovat toisra kiohtaan on.

Vierailija
1609/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen suurin osa? Joo, kohtalon oikkuja tietysti. Ei, vaan ihmiset tietoisesti tekevät valintansa ja etsivät uutta valmiiksi. Ihan sama miten he asian itselleen selittävät, muttei se asiaa muuta. 

En, vaikka näinhän se on vaikket myönnä. Mikset eroa kun huomaat ettei teillä suju. Miksi varmistat ensin uuden. Ihan yhtä laillasi on pelkuruutta. Kaikki jotka ovat löytäneet uuden ennen kuin erottu sanovat, että kyllä Sami tuli vastaan vasta seuraavana päivänä. Ei se sitä totuutta miksikään muuta. 

Vierailija
1610/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat. 

Kirjoitat kokemuksesta vai niitä näitä huviksesi ilman mitään kokemusta parisuhteesta ja varsinkin sen päätöksestä?

Ei kumpikaan. Kirjoitan mielipiteenäni, kuten sinäkin.

Vierailija
1611/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta juu

Sinä et kykene m

Byhyy. En voinutkaan määrätä ja kontrolloida mitä kukakin tekee.

Eikä vieläkään ketään kiinnosta

Vierailija
1612/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään kohtaaminen Nesteellä ei ole minkään arvoinen. Ihan turha yrittää ottaa minuun kontaktia siinä rupulassa.

Entä Shellillä?

Taitaa haluta apsille.

Vierailija
1613/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, vaikka näinhän se on vaikket myönnä. Mikset eroa kun huomaat ettei teillä suju. Miksi varmistat ensin uuden. Ihan yhtä laillasi on pelkuruutta. Kaikki jotka ova

En mä missään suhteessa ole :D saa sitä olla asioista mielipide ilman että on oma lehmä ojassa.

Sun logiikalla sua siis on petetty? Mies etsi toisen ja lähti? Kun kerran kaikki kumpuaa pelkistä omista kokemuksista.

Vierailija
1614/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pelkurit ovat parisuhteessa. Vapaana on pysyttävä ihan sen varalta, jos vaikka sattuu minä tahansa hetkenä ihastumaan, niin ei tule sekuntienkaan ajan pettäneeksi kumppaniaan ennen kuin ehtii selkärankaisesti erota ennen kuin esim kysyy ihastuksen nimeä.

Vierailija
1615/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kommenteistasi ettet ole edes suhteessa. Varmasti koskaan ollut ja nyt tulet kertomaan millä kaavalla ihmiset eroavat varmana asiasta. Ja ei, minua ei ole jätetty. 

Vierailija
1616/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta juu

Sinun mentaliteetti ja kyvyt tässä kyllä on puheenaiheena olleet. Kun niitä tuputat. Lopeta jo.

Vierailija
1617/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

omit <3

Vierailija
1618/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen, että Ansku ilmoittaisi olevansa kulmillani. Siitä sitten kahvilaan.

Missä ne sun kulmat on?

Vierailija
1619/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytön paikka.

No niinpä! Anna parastasi..

Vierailija
1620/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kommenteistasi ettet ole edes suhteessa. Varmasti koskaan ollut ja nyt tulet kertomaan millä kaavalla ihmiset eroavat varmana asiasta. Ja ei, minua ei ole jätetty. 

Mä luulen että se nimenomaan on suhteessa, mutta niin epävarma asemastaan, että siksi käy täällä säännöllisesti haukkumassa kaikki, jotka haaveilevat muista. 

Mikset jo eroa jos haaveilet muista? Aika ilkeää omalle kumppanillesi. Onko mitään moraalista ryhtiä? 

Miksi kuvittelet mun olevan varattu? Mistä noi sun vainoharhat kumpuaa? 

Keskustelu käydään yleisellä tasolla. Sinä taidat olla i d i o o T T i! Mistä minä tietäisin sinun parisuhteesi, eikä kiinnosta. 

Esitä suoria kysymyksiä -> hauku idariksi kun niihin vastataan 🤦🏻

oikeasti tarkista sun lääkitys nyt

Ketju on lukittu.