Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vesinainen tarvitsisi varpaan lämmittäjää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että tunnen sinut yllättävän hyvin. Joinakin hetkinä tulee tunne, että sinulla on jokin hätänä ja tarvitsisit minua. Tunne on aina oikea, mutta toivon kuitenkin, että sinulla on kaikki hyvin ja et minua edes ajattele.
Eli ei haittaa vaikka hänellä ei olisi kaikki hyvin?
Syytön minä siihen olisin.
Eli ei.
Vierailija kirjoitti:
Hei akateemisesti koulutetut kaipaajat!
Mikä on hieno sivistyssana/termi sille, että ei suvaita erilaisia näkemyksiä, mielipiteitä, ajatuksia?
Vähän niin kuin rasismi, mutta erilaisuuden inho ja pelko kohdistuu ajatuksiin ja mielipiteisiin.
Stranzenismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän elämää perjatteessa "oikein". En saa vaan siihen mitään kosketusta.
Ymmärrän. Kaikki on periaatteessa niin kuin olla pitää, mutta nyt mietit, että saatko enää koskaan kokea suuria tunteita, intohimoa, spontaania eläimellistä himoa jonkun sellaisen kanssa, joka arvostaa ja kuuntelee eikä kohtele itsestäänselvyytenä ja pelkkien arjen käytännön asioiden hoitelijana. Et ole vielä valmis jähmeään esine-elämään, jossa vain ylläpidetään jonkun toisen valitsemia rutiineja välttämättömyyden pakosta.
Niin ja sitte joillakin ei vaan ole ikinä hyvä olla.Elämä on jatkuvaa tyhjiön täyttämistä samalla, kun muut nauttivat elämästään.Elämä on valintoja.
Sitä se on kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vesinainen tarvitsisi varpaan lämmittäjää
On sulla yksi iso varvas ja sillä sä pelottelet?
Sittarimainoksia. Mahtaisinkohan mä löytää sieltä tulevan pson, vai onkohan hän enemmän Prisma-ihmisiä.
Allodaksofobia ehkä myös, mutta se on sitä, kun pelkää muiden mielipidettä itseen liittyen. Ei nyt tule mieleen sanaa, joka sopisi täsmällisesti kysyjän esittämään tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sittarimainoksia. Mahtaisinkohan mä löytää sieltä tulevan pson, vai onkohan hän enemmän Prisma-ihmisiä.
Suosittelen Firefox-selainta, niin suurimman osan mainoksista saa automaattisesti blokattua selaimen asetuksia muuttamalla. Ei tarvitse kärsiä mistään mainosroskasta.
Vierailija kirjoitti:
Allodaksofobia ehkä myös, mutta se on sitä, kun pelkää muiden mielipidettä itseen liittyen. Ei nyt tule mieleen sanaa, joka sopisi täsmällisesti kysyjän esittämään tilanteeseen.
Ei tarvitsekaan tulla mieleen, koska asian pohtiminen ja kysymykseen vastailu ei ole tän ketjun aihe tai tarkoitus.
Ksenofobia on erilaisuuden/muukalaisuuden pelkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Firefox-selainta, niin suurimman osan mainoksista saa automaattisesti blokattua selaimen asetuksia muuttamalla. Ei tarvitse kärsiä mistään mainosroskasta.
Mun kaivattu ei oo mainosroskaa! Mut joo, vois vaihtaa selainta, kun en nää noita musalinkkejäkään, mitä jotkut tykkäävät tänne postata.
Vierailija kirjoitti:
Etkö pidä Liiteli- ja Tokmanni-ihmisiä minään?
No sit kannattais varmaan alkaa elämään kuten sä haluat. Mikä on muille oikein ei välttämättä ole ollenkaan oikein ja hyvä sulle. Meillä on yksi elämä. Mieti mihin sen käytät ja onko se arvokkaampaa elää kuolleena 'oikein' (kenen oikein?) kuin aidosti ja onnellisena.