Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mitään sun tulevaisuuden haaveista
Enkä mä sun !Mulla ei ole haaveita ,vaan suunnitelmia. Suunnitelmat tarkastellaan säännöllisesti sekä tilanteen mukaan. Sivusta.
Hei kulta,
Näin ihan posketonta unta. Sanoin siinä meidän molempien tuntemalle naiselle(!) sanat, jotka silloin kerran menin livauttamaan sulle. Näin tehtyäni tajusin heti, että nyt muuten meni aivan p*rsilleen, enhän mä tuosta naisesta niin ajattele, vaan susta. Tietysti.
Olit sitten mielessä heti kerättyäni. Ja kyllä, ****** sua edelleen - ja kaipaan. Paljon. <3
Vierailija kirjoitti:
Hei kulta,
Näin ihan posketonta unta. Sanoin siinä meidän molempien tuntemalle naiselle(!) sanat, jotka silloin kerran menin livauttamaan sulle. Näin tehtyäni tajusin heti, että nyt muuten meni aivan p*rsilleen, enhän mä tuosta naisesta niin ajattele, vaan susta. Tietysti.
Olit sitten mielessä heti kerättyäni. Ja kyllä, ****** sua edelleen - ja kaipaan. Paljon. <3
Ei kun siis heti herättyäni. Ajatuksiani en taida vielä olla saanut kerättyä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kultaselle huomenta ja hyvää viikonloppufiilistä. Haleja päivään.. 🤍🌼
Mukavaa päivää kultainen. Paljon haleja <3 <3
Olet aika monta kertaa sanonut, että ota yhteyttä. Mitä apua siitä olisi ollut? Olisit taas tehnyt saman tempun, jonka viimeksi teit. Alan ymmärtää, miksi et ole antanut mitään merkkejä "kaipuustasi" irl etkä ole halunnut paljastaa itseäsi edes minulle. En totisesti ymmärrä, mitä ihmeen rakkauslarppausta tämä sulle on ollut. Minä olen ollut tosissani, ja olet tiennyt sen koko ajan.
Et ikinä kohtelisi kuningatartasi, kuten minua olet kohdellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just valokuvaa itsestäni ja täytyy sanoa että mulla on kauniit korvat😌
Tärkein kysymys aiheeseen liittyen on, että kuuleeko niillä myös hyvin?
Ei aina, koska keskityn kaikkeen muuhun ihmisessä niin sitten voi mennä ohi se mitä ihminen sanoo
Korjaan: keskityt pelkästään itseesi, niin menee ohi kaikki mitä kaikki muut sulle sanoo. Esim että tää on kaipausketju, ei sun oma yksityinen blogi
Ei kun sillai et keskityn vaikka silmiin ja kasvoihin ja nonverbaaliseen viestintään alitajuisesti vahingossa niin intensiivisesti että en välttämättä "kuule" mitä ihminen sanoo, luen siis muull
Ei, vaan se mitä minä sanoin. Mene muualle tarinoimaan itsestäsi, ei täällä olla kiinnostuneita susta
Joo joo sitten, huokaus. (tavallaan tykkään kun komennellaan)
Vierailija kirjoitti:
Olet aika monta kertaa sanonut, että ota yhteyttä. Mitä apua siitä olisi ollut? Olisit taas tehnyt saman tempun, jonka viimeksi teit. Alan ymmärtää, miksi et ole antanut mitään merkkejä "kaipuustasi" irl etkä ole halunnut paljastaa itseäsi edes minulle. En totisesti ymmärrä, mitä ihmeen rakkauslarppausta tämä sulle on ollut. Minä olen ollut tosissani, ja olet tiennyt sen koko ajan.
Minkä tempun? En ole tehnyt mitään temppuja.
Rakastan miestä, ketä en saa:(
Vierailija kirjoitti:
Valehtelit kaikille kolmelle.
Olinkohan yksi kolmesta? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä tempun? En ole tehnyt mitään temppuja.
No sitten ei tainnut olla sulle 🤦🏻 miksi vastasit?
Hyvä pitää breikki, niin tuut ajatuksiini tässä. Eilen olin kahvilassa, jonne veisin mielelläni sut. Kaunis paikka. Oot ihana! 😊 Salava
Kaipaan sinua, suloinen Ansku.
Herään aamuyöllä ja hyppäät ekana mieleeni, vaikka vieressä nukkuu joku ihan muu. Outoa. Meidän pitäisi nähdä. Ww
Vierailija kirjoitti:
Herään aamuyöllä ja hyppäät ekana mieleeni, vaikka vieressä nukkuu joku ihan muu. Outoa. Meidän pitäisi nähdä. Ww
Onko vanhemmalta naiselta nuoremmalle ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vanhemmalta naiselta nuoremmalle ?
En kommentoi ikäasioita, mutta kommentoin, että olen tavallaan kahden naisen koukussa. Toisen pelkästään henkisellä tasolla. Ap
Aurinkoista päivää ihanimmalle. Oot rakas.💙
Kalle
Hyvältä näyttää Kreetalla. Tässä sydän, jota en kehdannut laittaa sun rantakuvaan pikkuäijien kanssa: <3
Perustele ?