Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
1461/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olet?

Vankilassa.

Eroa hyvä ihminen.

Miten se tähän liittyy ?

Jos olet vankilassa parisuhteessasi

Ei parisuhde voi olla vankila. Se on rauhan ja rakkauden tyyssija. Läheisyyttä, iloa, välittämistä, kunnioitusta ja jakamista jne...

Totta kai se voi olla vankila

Perustele ?

Vierailija
1462/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mitään sun tulevaisuuden haaveista 

Enkä mä sun !Mulla ei ole haaveita ,vaan suunnitelmia. Suunnitelmat tarkastellaan säännöllisesti sekä tilanteen mukaan. Sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kulta,

Näin ihan posketonta unta. Sanoin siinä meidän molempien tuntemalle naiselle(!) sanat, jotka silloin kerran menin livauttamaan sulle. Näin tehtyäni tajusin heti, että nyt muuten meni aivan p*rsilleen, enhän mä tuosta naisesta niin ajattele, vaan susta. Tietysti.

Olit sitten mielessä heti kerättyäni. Ja kyllä, ****** sua edelleen - ja kaipaan. Paljon. <3

Vierailija
1464/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kulta,

Näin ihan posketonta unta. Sanoin siinä meidän molempien tuntemalle naiselle(!) sanat, jotka silloin kerran menin livauttamaan sulle. Näin tehtyäni tajusin heti, että nyt muuten meni aivan p*rsilleen, enhän mä tuosta naisesta niin ajattele, vaan susta. Tietysti.

Olit sitten mielessä heti kerättyäni. Ja kyllä, ****** sua edelleen - ja kaipaan. Paljon. <3

Ei kun siis heti herättyäni. Ajatuksiani en taida vielä olla saanut kerättyä. :)

Vierailija
1465/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kultaselle huomenta ja hyvää viikonloppufiilistä. Haleja päivään.. 🤍🌼

Mukavaa päivää kultainen. Paljon haleja <3 <3

Vierailija
1466/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika monta kertaa sanonut, että ota yhteyttä. Mitä apua siitä olisi ollut? Olisit taas tehnyt saman tempun, jonka viimeksi teit. Alan ymmärtää, miksi et ole antanut mitään merkkejä "kaipuustasi" irl etkä ole halunnut paljastaa itseäsi edes minulle. En totisesti ymmärrä, mitä ihmeen rakkauslarppausta tämä sulle on ollut. Minä olen ollut tosissani, ja olet tiennyt sen koko ajan.

Vierailija
1467/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ikinä kohtelisi kuningatartasi, kuten minua olet kohdellut.

Vierailija
1468/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin just valokuvaa itsestäni ja täytyy sanoa että mulla on kauniit korvat😌

Tärkein kysymys aiheeseen liittyen on, että kuuleeko niillä myös hyvin?

Ei aina, koska keskityn kaikkeen muuhun ihmisessä niin sitten voi mennä ohi se mitä ihminen sanoo

Korjaan: keskityt pelkästään itseesi, niin menee ohi kaikki mitä kaikki muut sulle sanoo. Esim että tää on kaipausketju, ei sun oma yksityinen blogi

Ei kun sillai et keskityn vaikka silmiin ja kasvoihin ja nonverbaaliseen viestintään alitajuisesti vahingossa niin intensiivisesti että en välttämättä "kuule" mitä ihminen sanoo, luen siis muull

Ei, vaan se mitä minä sanoin. Mene muualle tarinoimaan itsestäsi, ei täällä olla kiinnostuneita susta

Joo joo sitten, huokaus. (tavallaan tykkään kun komennellaan)

Vierailija
1469/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aika monta kertaa sanonut, että ota yhteyttä. Mitä apua siitä olisi ollut? Olisit taas tehnyt saman tempun, jonka viimeksi teit. Alan ymmärtää, miksi et ole antanut mitään merkkejä "kaipuustasi" irl etkä ole halunnut paljastaa itseäsi edes minulle. En totisesti ymmärrä, mitä ihmeen rakkauslarppausta tämä sulle on ollut. Minä olen ollut tosissani, ja olet tiennyt sen koko ajan.

Minkä tempun? En ole tehnyt mitään temppuja. 

Vierailija
1470/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestä, ketä en saa:( 

Vierailija
1471/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelit kaikille kolmelle.

Olinkohan yksi kolmesta? 🤔

Vierailija
1472/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tempun? En ole tehnyt mitään temppuja. 

No sitten ei tainnut olla sulle 🤦🏻 miksi vastasit?

Vierailija
1473/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarmolle pusu 😘

Vierailija
1474/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pitää breikki, niin tuut ajatuksiini tässä. Eilen olin kahvilassa, jonne veisin mielelläni sut. Kaunis paikka. Oot ihana! 😊 Salava

Vierailija
1475/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, suloinen Ansku.

Vierailija
1476/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aamuyöllä ja hyppäät ekana mieleeni, vaikka vieressä nukkuu joku ihan muu. Outoa. Meidän pitäisi nähdä. Ww 

Vierailija
1477/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään aamuyöllä ja hyppäät ekana mieleeni, vaikka vieressä nukkuu joku ihan muu. Outoa. Meidän pitäisi nähdä. Ww 

Onko vanhemmalta naiselta nuoremmalle ?

Vierailija
1478/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vanhemmalta naiselta nuoremmalle ?

En kommentoi ikäasioita, mutta kommentoin, että olen tavallaan kahden naisen koukussa. Toisen pelkästään henkisellä tasolla. Ap

Vierailija
1479/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista päivää ihanimmalle. Oot rakas.💙

Kalle

Vierailija
1480/35298 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää Kreetalla. Tässä sydän, jota en kehdannut laittaa sun rantakuvaan pikkuäijien kanssa: <3

Ketju on lukittu.