Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Sillä, miltä minusta tuntuu, ei tunnu olevan mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelet vaistomaisesti sitä, mikä on tärkeintä.
Tottakai.
Miksi sitten mulle väität, että valitsisit minut?
Hyvä kysymys.
Olet kova puhumaan palturia.
Tiukka halaus ja yksi tajunnan räjäyttävä suudelma sinulle, rakas. Olet unohtumaton. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisit mut pois lopullisesti tästä.. Olen aika rikkinäinen kaikesta vuosien huonosta kohtelusta mutta uskoisin että korjaantuisin pikku hiljaa. Saisin vastaanottaa sun hyvää tekevää rakkautta
Autan toki jo oikeasti haluat.
Et sinä minusta piittaa. Leikkikaluja saa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Tiukka halaus ja yksi tajunnan räjäyttävä suudelma sinulle, rakas. Olet unohtumaton. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Kerro unohtumattomastasi? Vaikka yöketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisit mut pois lopullisesti tästä.. Olen aika rikkinäinen kaikesta vuosien huonosta kohtelusta mutta uskoisin että korjaantuisin pikku hiljaa. Saisin vastaanottaa sun hyvää tekevää rakkautta
Oisin halunnut jo kauan sitten. Pitäis saada siihen voimia. Kunpa kuulisin kaivatusta
Yhtä asiaa en ymmärrä millään. Sanat koskien meitä ja kosketus puuttuu. Suunnilleen kaikilla muilla tavoin sä osotat välittämistä. Tarkottaaks se kaverillisia tunteita? Nykyään ihmiset puhuu rakkauden kielistä. Se on musta ollut aina vähän kummallinen jäsennys, mutta jos nyt pitäs nimetä, niin sulla se on kyllä teot, suhteessa muihinkin sun läheisiin. Ehkä se mulla sit on sanat ja kosketus. Nuku hyvin rakas.
Heli, haluaisitko unohtaa olemassaoloni?
Taitoa asettua toisen asemaan voi myös opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro unohtumattomastasi? Vaikka yöketjuun.
Kerro sinä itsestäsi, jos ajattelet olevasi tuo unohtumaton.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä minusta piittaa. Leikkikaluja saa kaupasta.
Piittaan.
Hyvää iltaa ja yötä naiselle lounaaseen! Toivottavasti siulla on ollut kivapäivä. Miulla ok. Nukuin viime yön keittiössä, tämän yön pitkästä aikaa makuuhuoneessa, koska olola on täynnä parvelta pelastamiain kuituja. Kävin tk:ssa vaihattamassa operaation jälen suojan. Lyhyt lenkki, noudin apteekista uudet lääkkeet, pakkaus täynnä leimoja, näyttää puhelinpakkaukaelta. Pelottava hinta, 4 numeroa. Toivottavasti tepsii. Ajattelen meitä, nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisin halunnut jo kauan sitten. Pitäis saada siihen voimia. Kunpa kuulisin kaivatusta
Olet nainen?
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on.
Missähän se mahtaa näkyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevennetään vähän, ja kertokaa kaivatun silmien väri, ja että onko m vai n.
mun n kaivatulla kauneimmat siniset.
Samanväriset silmät meillä 💙
Hyvä kysymys.