Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Haluaisin tuntea kätesi jäljet ihollani. Silloin olisit pitänyt hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan joka päivä hyväksyntääsi.
Olen aina hyväksynyt sinut sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainu tulla niitä seksihelteitä, mitä täällä toitotettiin !
Hyvä on vanhojen ihmisten pitää välivuotta.
Vauhtihan vaan kiihtyy loppua kohden.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan päivittäin kaikkea mikä tekee sinusta sinut. Ääntäsi, kasvojasi, sanojasi, ajatuksiasi...
😭 Samoin, kultani!
Kesällä sitä ajattelee toista höyryävänä, märkänä, just saunasta tulleena - nojailemaan saunan terassin kaiteeseen vain pyyhe päällä, hiukset vettä valuen. 🥵
Kaunista kesäyötä ja rauhallisia unia, rakkaani.
Vaikka tekisit mitä tahansa, niin kaipaan sinua aina.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä sitä ajattelee toista höyryävänä, märkänä, just saunasta tulleena - nojailemaan saunan terassin kaiteeseen vain pyyhe päällä, hiukset vettä valuen. 🥵
Ite ajattelen tyyppiäni hotellin valkoisilla lakanoilla, minä häntä joka kolosta ja kummusta tutkien. Aina sama fantasia, vuodenajasta riippumatta.
Ihan pienen hetkisen käyn taas kuluttamaan miettien tämänkin illan virkaani. Kuin selailisi muistikirjaa vailla ainuttakaan merkintää menneestä tai tulevasta. Vailla katseltavia kuvia, syvällä sielussa syntynyttä huvia. Kuin pisteenä iin päällä nurkkapöytä ja valomerkki silloin, kun yö jättää kaipaavat omiin kahleisiinsa. Tunnetkohan sinä sen saman ikuisen ikävän niin kuin minä sen tunnen. Kaihoisan kauniita unia.
Mikä siinä on kun kaksosmiehet tykkää vaakanaisista?
Vierailija kirjoitti:
Pyyhettä ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan päivittäin kaikkea mikä tekee sinusta sinut. Ääntäsi, kasvojasi, sanojasi, ajatuksiasi...
😭 Samoin, kultani!
Samoin hopeani
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyö.
Nn oli
Mä rakastan sua,.enkä jaksas olla ilman. Nähtäspä viikonloppuna. Suukko. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😭 Samoin, kultani!
Samoin hopeani
Milloin saan kultani?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä
Qi myös
Gn. Gn.