Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Pää räjähtää. Ristiriita on niin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ristiriita? Onko kyse vakaumuksesta?
Kysyt vaikeita ystävä hyvä. Kaikki on hieman vaikeaa täällä varjojen (netti)maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Miks ääriviivasi ei piirry silmiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Et muista miltä näyttää vai miksi ei ole sun nähtävillä vai mitä meinaat?
Välillä musta tuntuu et pelkäät sanoa mitä ajattelet, sano vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Sinun pitäisi nähdä ne lähempää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus
M<3E. Kivaa lomaa, darling!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit
Kotona jo.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Pura tilanne jotenkin. Et saa muuten mielenrauhaa
Tänä vuonna oli kerran mahdollisuus halata. Olisi toki ollut aikamoinen jytky, mutta joka tapauksessa.
Oon aika isosti ihastunut suhun. Oon aika varma että sinä myös muhun yhtä isosti. Odottavan aika on pitkä. Jos olisin yltiöromantikko ja siirappinen sanoisin tähän, ei eihän se haittaa, kun olen odottanut sua koko elämäni. Ja kyllähän minä sen olen tienny, miltä tuntuu kun kolahtaa ja kovaa. Se on toimittava silloin. Mutta sitten kun kolahtaa molemminpuolisesti niin sitten ollaankin jo syvässä päädyssä ja sit uimataito punnitaan, siitä ei selviä jos ei itse osaa uida. Näkisin sen näin. Ja meitä molempia epäilyttää, osaakohan se. Kun kaikki voimat menee tähän mun omaan uimiseen, en voi auttaa sua. Mut me ollaan vahvoja uimareita, eikä säikähdetä pientä fyysistä rasitusta, eikö niin. <3 miehelle kelle voisin sanoa tämän myös irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Olen purkanut aikaisemmin. Ei auttanut. Tunteet ovat niin voimakkaat, että niille ei ole tavallaan mitään tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Olen purkanut aikaisemmin. Ei auttanut. Tunteet ovat niin voimakkaat, että niille ei ole tavallaan mitään tehtävissä.
Näytä tunteesi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Oon aika isosti ihastunut suhun. Oon aika varma että sinä myös muhun yhtä isosti. Odottavan aika on pitkä. Jos olisin yltiöromantikko ja siirappinen sanoisin tähän, ei eihän se haittaa, kun olen odottanut sua koko elämäni. Ja kyllähän minä sen olen tienny, miltä tuntuu kun kolahtaa ja kovaa. Se on toimittava silloin. Mutta sitten kun kolahtaa molemminpuolisesti niin sitten ollaankin jo syvässä päädyssä ja sit uimataito punnitaan, siitä ei selviä jos ei itse osaa uida. Näkisin sen näin. Ja meitä molempia epäilyttää, osaakohan se. Kun kaikki voimat menee tähän mun omaan uimiseen, en voi auttaa sua. Mut me ollaan vahvoja uimareita, eikä säikähdetä pientä fyysistä rasitusta, eikö niin. <3 miehelle kelle voisin sanoa tämän myös irl.
Tämän kyllä omisin mielelläni. Hänen vuokseen en säikähtäisi suurempaakaan rasitusta.
K
Iloista päivää upealle fyssarikaunottarelle. Nimemme alkavat eri kirjaimilla ja kuntarajojakin on ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua silti kuunneltaisi, vaikka mä sanoisinkin.
Onko tämä minun oma tunteeni vaiko vain heijastusta jostain?