Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Oot kätkenyt jo aika monta kertaa, välillä jonnekin muualle jos saa toivoa?
Ikävä sattuu ja tekee itkuisen mielen.
Tekisi mieli soitella yöpuhelu - ihan leppoinen sellainen.
On iskeny ihan pieni ikäkriisi. Mähän en kerkeä tekemään yhtään mitään. Toinen jalka jo haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Onneton rakkaus on tuskaa.
Niin on. Se vääntää sydäntä kuin synnytyspoltot, jos tällainen vertaus sallitaan. Syntyisipä rakkaus, joka saa elää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Sinä mielessäni käyn nukkumaan, ikävä kun vaivaa muakin. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli soitella yöpuhelu - ihan leppoinen sellainen.
Soita, olen kotona ilman ja yön. Haluan kuulla äänesi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva oli sinun seurassa olla
Miksi oli?
Olen saanut ylimääräistä motivaatiota treenaamiseen sinusta jo koko alkuvuoden. En tiedä, näkyykö se silti ulospäin mitenkään, mutta ainakin treeni maittaa paremmin.
Mikä meidät voisi tuoda yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taitaa olla yhteinen tuttava. Alkoi vähä vissii ihmetellä, kun kyselin sinusta. Ois hauska tietää ,ootkohan jutellu hänen kanssaan viimeaikoina.
Kuka, nimi?
Etunimen ekat kirjaimet voin laittaa ketä naisväkeä siellä oli niin: A, E, H, J, M, N, R ja S. Yksi niistä on minun sukulainen.
I ltaisin
K ovin
Ä ityy
V älittäminen
Ä lytön
Vierailija kirjoitti:
On iskeny ihan pieni ikäkriisi. Mähän en kerkeä tekemään yhtään mitään. Toinen jalka jo haudassa.
Mäkin miettinyt, et kriiseilenkö mä taas, kun täällä tullut viimeisen puolen vuoden aikana aktivoiduttua. Kaipaanko mä jotain muutosta elämääni? Miksi edes kysyn, kun tiedän vastauksen jo siihen kysymättäkin.
Oli liikaa pyydetty nähdä sinut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä meidät voisi tuoda yhteen?
Usko,Toivo ja Rakkaus
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut ylimääräistä motivaatiota treenaamiseen sinusta jo koko alkuvuoden. En tiedä, näkyykö se silti ulospäin mitenkään, mutta ainakin treeni maittaa paremmin.
Voisinpa sanoa samaa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon, täällä oltu jo hetki, siis _vanhojen_ joukossa
Kuuntelisin sun innostuneita juttuja vaikka maailman tappiin ne on sata kertaa kiinnostavampia kuin kenenkään toisen
Hyvää yötä ihana ihminen 💞
n