Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankalaa syödä kun mun keho on jonkun ihme voimien vallassa :S
Kerro!
En tiedä mitä kertoisin? Ei pysty oikeen syömään tai liikkumaan tai mitään jos on tuollainen. Pitää vaan paikallaan jotain hengittää.
En myöskään ole SYÖNYT KENENKÄÄN TRAUMOJA. Toivottavasti :D Tai mitä jos olen ja sain jonkun tartunnan.
Kerro lisää traumatartunnasta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Onneton rakkaus on tuskaa.
Romanttisinta on kaipaus ja saavuttamaton rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiset kaivatulleni ! Ethän sinä minua enää ajattele tai halua. Kuitenkin olet ykkönen ja mielessäni alituiseen.
Kiitos samoin.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Voi v************uuuuuuuu olen muuten oikeasti varmaan saanut tartunnan. Just muistin yhden unen jonka näin joskus kauan aikaa sitten.
Noh ei kai siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä.
Olet rakas, tärkeä<3
Onks opelle?
Ei.
Hyvää yötä Johanna.
Kauniita unia, hipaisu selkään.
Juha
Ikävä. Aika kovastikin. Haaveilen yhreisestä lomasta. Yhteisestä ajasta. Miljoona asiaa ja paikkaa, joka haluaisin kokea kanssasi. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Noh ei mulla ole mitään henkistä epävakautta vaan olen aika stabiili, niin ihan sama :)
En siis pyöri missään traumatartunnoissa, jos tuosta sellaisen kuvan sai. Energiat vaan välillä heittää ja tulee tuollainen kehohommeli.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Luulen, että panossa voi saada tuollaisen tartunnan :D
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että panossa voi saada tuollaisen tartunnan :D
Tippuri mieheltä?
Kiva oli sinun seurassa olla
Vierailija kirjoitti:
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Kenet sinä kätket?
Juhannuksena mökillä juteltiin, kun vuokramökillä oli useita henkilöitä. Taitaa olla aika samanikäisiä. Olisiko olleet koulussa mahdollisesti samaan aikaan ? Työasioita ohimennen tuli mainittua ,niin sitä kautta se taisi tulla esille.