Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Hyv'yötä kauneimmalle olennolle päällä maan 💞
n
Osaan selittää yhtä sun toista, mutta yhteys sinuun on jotakin, mitä en koskaan täysin osaa selittää.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni meidän olisi syytä lyödä kortit pöytään, katsoa kädet ja jakaa voitot. Siis ottaa selvää ja riskit. Epäselvän kaipauksen loputon venyttäminen ja paisuttaminen ei pitkässä juoksussa voi olla hyväksi. Menee elämä ohi ja ehkä kaikki vaihtoehdot rikki. Oleva kärsii eikä mahdollinen pääse toteutumaan. Ehdotan, että tavataan ja puhutaan suut puhtaaksi ja suudellaan jos siltä tuntuu ja annetaan tapahtua mikä luontevalta ja hyvältä vaikuttaa ja sit mietitään jatkot erikseen kaikki vaihtoehdot huomioiden. Tiedetään paremmin, onko mitään todellista ja pohjaa jollekin vai kiitetäänkö muistoista ja mennään eteenpäin. Vai aletaanko rakentaa yhteistä.
Mä ainakin aioin jossain vaiheessa katkosta tän jotenkin. Pakko. Jotkut kierteet on oikaistava ennen syöksykierrettä. Toivoisin että oot yhdessä mukana prosessissa.
Sopii. Lähesty sä mua viestillä ensin, koska oot meistä se joka on naimisissa.
Yhtäkkiä sydän tekee mitä haluaa, naiselle.
Hyvää yötä T nähdään mun unissa ja aamulla pirteänä.
t
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tekee?
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla on ollut hauska päivä. Itelläin ihan ok, yöuni alkaa pikkuhiljaa paranemaan entiselleen ja vointi kohenemaan. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistoja, muistoja.
Omisin tämän mielelläni 🥴
L
Ohi sit. Ei o mun muistelema mies L.
Hei ,
Kuten tiedät,olen ihastunut sinuun, ruotsinkielinen, keski-ikäinen, kaunis, rouva erityisopettaja Helsingistä.
Hyvää yötä 😚💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovun toivosta. En jaksa uskoa ihmeisiin, joita ei tapahdu. Sopii ankean sadepäivän jatkoksi.
Rohkeutta.
Kiitos! Mieli on eilistä paljon toiveikkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat nuorilla on tämänpäivän visainen ongelma.
Johtuu aikuisista.
On niitä omiakin ongelmia. On myös koko maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tekee?
Rakkaus on hyökyaalto, nyt se syöksyy rantaan!
Peto on irti!
Miehelle ja sivusta
Hyvää yötä pienelle perreellein, nukkukaa hyvin ja tulkaa uniini, elämääni.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Osaan selittää yhtä sun toista, mutta yhteys sinuun on jotakin, mitä en koskaan täysin osaa selittää.
I know..
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinut onnelliseksi
Vaikka sanoin silloin taannoin olevani onneton, löydän kyllä onnea pienistä asioista elämässäni. Sitähän se onni loppupeleissä onkin. En silti vastusta suunnitelmaasi, päin vastoin!
"On armaan syli retken pää."
HY 💞
Suomi ei ole onnellinen maa vaan korruptio valtaa. Se on surullista.
Oho, useampi tunnisteellinen viesti jo👏