Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 💕
Olis kiva tietää mitä toi ***** tuossa tarkoittaa.
se on petre
siis petra
Vierailija kirjoitti:
Rakas, ei vaivuta epätoivoon.
Since 2017?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista kaipaan. Tietysti tunteet voivat olla täysin yksipuolisiakin. Esteitä riittää. Esimerkiksi varattuus.
Tietääkö se nainen suurista tunteistasi? Sinulla on jokin aavistus molemminpuolisista tunteista?
Kumpikaan ei tiedä toisen tunteista. Minulla on aavistus, mutta samalla täysi tietoisuus siitä, että tämä voi oll täysin harhainen tulkinta. Siksi en siihen luota alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näytä irl, että kaipaat etkä halua antaa todisteita täällä siitä edes mulle, joten mitä ihmettä sinä tästä muka haluaisit?
Vi tu mulle alkaa riittää. Kymmeniä viestejä aamusta iltaan joka päivä kuukausikaupalla tätä samaa ruikutusta. Ja ihan turhaan/harhaan. Lopeta.
Joo toi on säälittävin tapaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan kauhea kohtalo, että sinuun rakastuin. Sen suurempaa ahdinkoa ja epätoivoa ei voisi mikään aiheuttaa kuin tämä, jossa maailma kertoo, mikä on kaikkein ihaninta ja onnellisinta, mitä olla voisi, ja samalla huomauttaa, että sitäpä et muuten sitten ikinä omaksesi saa. Joskus tuntuu, että elämä on paskan päälle paskaa. Miksi elämä ei voisi olla kuten sinä? Miksi tieto lisää tuskaa? Miksi, kysyn vaan, enkä vastausta koskaan saa.
Miksi et edistä asiaa millään tavalla? Voin vakuuttaa, etten ole likimainkaan niin ihmeellinen kuin millaiseksi ajattelet. En silti kiellä, etteikö meillä olisi onnellista ja rakkautta yli tarpeen. Sinä olet se, jonka kanssa elämäni haluaisin jakaa, sydämen tuttu. En vain löydä tietä luoksesi.
En minä nyt sitä osaa yksin mihinkään edistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näytä irl, että kaipaat etkä halua antaa todisteita täällä siitä edes mulle, joten mitä ihmettä sinä tästä muka haluaisit?
Entä sinä?
Hänellä on kyllä tieto asiasta.
Ei siis ole kiinnostunut -> ei halua mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä?
Fiksu ihminen sanoo sen irl ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan kauhea kohtalo, että sinuun rakastuin. Sen suurempaa ahdinkoa ja epätoivoa ei voisi mikään aiheuttaa kuin tämä, jossa maailma kertoo, mikä on kaikkein ihaninta ja onnellisinta, mitä olla voisi, ja samalla huomauttaa, että sitäpä et muuten sitten ikinä omaksesi saa. Joskus tuntuu, että elämä on paskan päälle paskaa. Miksi elämä ei voisi olla kuten sinä? Miksi tieto lisää tuskaa? Miksi, kysyn vaan, enkä vastausta koskaan saa.
Ketä kaipaat, miestä vai naista? Harvoin noin voimakkaat tunteet yksipuolista on, joten mikä teitä estää?
Miten niin harvoin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naista kaipaan. Tietysti tunteet voivat olla täysin yksipuolisiakin. Esteitä riittää. Esimerkiksi varattuus.
Tietääkö se nainen suurista tunteistasi? Sinulla on jokin aavistus molemminpuolisista tunteista?
Kumpikaan ei tiedä toisen tunteista. Minulla on aavistus, mutta samalla täysi tietoisuus siitä, että tämä voi oll täysin harhainen tulkinta. Siksi en siihen luota alkuunkaan.
Milloin kohtasitte ensimmäisen kerran?
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Onko periaate tärkeämpi kuin sillan rakentaminen?
Mulla ei ole enää periaatteita.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 💕
💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 💕
Joko se on nimi, tai sitten adjektiivi.
Nimi tiedossa!
Siis ootteko jotain uusia täällä? Se on Petra, se keski-ikäinen vakaopettaja Helsingistä. Ihan tutha kysellä tolta tunnisteita, se Petra ei ole koskaan vuosien aikana ilmoittautunut täällä vaikka toi on kaivannut ainakin neljä vuotta jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin kohtasitte ensimmäisen kerran?
Sivu
Alle kymmenen, yli kuusi vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sinä?
Fiksu ihminen sanoo sen irl ihan itse.
No ihastu sitten fiksumpiin ihmisiin jatkossa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 💕
se on petre
Silloin, kun olen tästä kysellyt, niin ei ollut. Erisivumuu.
Mukava ja hauska sinä olet, se on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Mukava ja hauska sinä olet, se on huomattu.
Mutta myös hellä ja himokas, sitäpä et tiedäkään!
Tuossa me voitais istuskella, lämpimällä rantakalliolla vieretysten. Katsella toisiamme silmiin ja antaa sielujen jutella keskenään.
t
se on petre