Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oltais virallisesti seukattu niin oisin ottanu sut aina mukaan tiettyihin tilanteisiin tänä keväänä
Millaisiin?
Sellasiin, mistä hän koulutuksensa vuoksi ymmärtää enemmän kuin minä
Olen todellisuudessa sulle epätoivottu random, joten miksi kaipaisit täälläkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko antaa mulle irl jotakin merkkiä kaipauksestasi?
Annan savumerkin. Pullopostia oon jo laittanut.
Ehkä joku dinosaurus ottaa vielä yhteyttä.
Miksi et huomaa mua irl ? Täälläkään et "todisteita" anna.
-en ole täällä
- irl ei kiinnosta
Piste.
On ihan kauhea kohtalo, että sinuun rakastuin. Sen suurempaa ahdinkoa ja epätoivoa ei voisi mikään aiheuttaa kuin tämä, jossa maailma kertoo, mikä on kaikkein ihaninta ja onnellisinta, mitä olla voisi, ja samalla huomauttaa, että sitäpä et muuten sitten ikinä omaksesi saa. Joskus tuntuu, että elämä on paskan päälle paskaa. Miksi elämä ei voisi olla kuten sinä? Miksi tieto lisää tuskaa? Miksi, kysyn vaan, enkä vastausta koskaan saa.
Vierailija kirjoitti:
On ihan kauhea kohtalo, että sinuun rakastuin. Sen suurempaa ahdinkoa ja epätoivoa ei voisi mikään aiheuttaa kuin tämä, jossa maailma kertoo, mikä on kaikkein ihaninta ja onnellisinta, mitä olla voisi, ja samalla huomauttaa, että sitäpä et muuten sitten ikinä omaksesi saa. Joskus tuntuu, että elämä on paskan päälle paskaa. Miksi elämä ei voisi olla kuten sinä? Miksi tieto lisää tuskaa? Miksi, kysyn vaan, enkä vastausta koskaan saa.
Ketä kaipaat, miestä vai naista? Harvoin noin voimakkaat tunteet yksipuolista on, joten mikä teitä estää?
Vierailija kirjoitti:
Olen todellisuudessa sulle epätoivottu random, joten miksi kaipaisit täälläkään?
Sinäpä sen sanoit. Ruikuttaja kakkonen. Vai ootko sama äskei en. Ei kaipaa täälläkään ! Ei todellakaan edes ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 💕
Olis kiva tietää mitä toi ***** tuossa tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat, miestä vai naista? Harvoin noin voimakkaat tunteet yksipuolista on, joten mikä teitä estää?
Naista kaipaan. Tietysti tunteet voivat olla täysin yksipuolisiakin. Esteitä riittää. Esimerkiksi varattuus.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Rakas, ei vaivuta epätoivoon.
Tammikuussa 25 tavattu ja heti klikattu. Terveiset kaukaa. Oot ihana <3
Tavattu 2018 syksyllä. En kyllä muista ensikohtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 💕
Olis kiva tietää mitä toi ***** tuossa tarkoittaa.
Joko se on nimi, tai sitten adjektiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et edistä asiaa millään tavalla? Voin vakuuttaa, etten ole likimainkaan niin ihmeellinen kuin millaiseksi ajattelet. En silti kiellä, etteikö meillä olisi onnellista ja rakkautta yli tarpeen. Sinä olet se, jonka kanssa elämäni haluaisin jakaa, sydämen tuttu. En vain löydä tietä luoksesi.
Sivusta. Minä en voi tehdä enempää kuin olen jo tehnyt. Ehkä jää sitten molempien harmiksi tämä kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on vaiounut jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on vaiounut jo.
Sieltä voi aina nousta ylös. Annahan käsi, niin vedän sinut toivon tilaan. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Naista kaipaan. Tietysti tunteet voivat olla täysin yksipuolisiakin. Esteitä riittää. Esimerkiksi varattuus.
Tietääkö se nainen suurista tunteistasi? Sinulla on jokin aavistus molemminpuolisista tunteista?
Aika vaikeaksi teet asiat.
Sivusta