Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi käyttäytyy sinua kohtaan irl? Mitä ajattelet siitä?
Hyvin suorasukaisesti. Kyllä mä pidän siitä, vaikka epäsopivaa onkin.
Mikä siinä on epäsopivaa?
Aivan kaikki.
Jokin tässä resonoi :D
Ei mulle kyllä.
Jos minä olisin sinä ja haluaisin palauttaa yhteyden, niin ottaisin yhteyttä tai tavattaessa vetäisin sivuun ja sanoisin, että voidaan olla normaalisti eikä tarvitse vältellä. Se neutraloisi tilanteen.
Ilman tuollaista vastaantuloa minulla ei ole minkäänlaista liikkumatilaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin sinä ja haluaisin palauttaa yhteyden, niin ottaisin yhteyttä tai tavattaessa vetäisin sivuun ja sanoisin, että voidaan olla normaalisti eikä tarvitse vältellä. Se neutraloisi tilanteen.
Miten se tunteeni neutraloisi?
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse ota puheeksi jos kerran olet ollut väsynyt ja kömpelö? Vai oletko niitä ihmisiä jotka eivät taivu selvittämään mokiaan?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten kaivattusi käyttäytyy sinua kohtaan irl? Mitä ajattelet siitä?
Lempeästi ja ystävällisesti. Välillä kuvittelen, että ehkä siinä on jotain muutakin. Välttelen, etten ihastu enempää.
Opettajarouvalla on roosa huulipuna. Oi miten kaunista 😘
Vierailija kirjoitti:
Opettajarouvalla on roosa huulipuna. Oi miten kaunista 😘
Tänäänkö?
Vierailija kirjoitti:
Käytin jo liikkumatilani, sen jälkeen pesin käteni. Kai se on juuri niin että kavereitaan valitsee ihan itse 😊.
En ole "pessyt käsiäni". En vain ole ihminen, joka tulee toisen alueelle, kun on kielletty tulemasta.
Et ole tehnyt elettäkään suuntaani.
Sinusta parempi olisi ilmeisesti ollut se, etten olisi edes yrittänyt. Mutta minä yritin. Kaikki yrittäjät eivät menesty.
En ole yhteyden arvoinen. Ei minua tietenkään kannata lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Haleja <3 <3
🤗🤍🤍🍦
Onko periaate tärkeämpi kuin sillan rakentaminen?
Puistattaa ns periaatteen ihmiset. Yleensä kiertoilmaus järkyttävälle joustamattomuudelle.
Et näytä irl, että kaipaat etkä halua antaa todisteita täällä siitä edes mulle, joten mitä ihmettä sinä tästä muka haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Et näytä irl, että kaipaat etkä halua antaa todisteita täällä siitä edes mulle, joten mitä ihmettä sinä tästä muka haluaisit?
Entä sinä?
Voi minun rakas <3 et tiedä miten onnelliseksi teit minut