Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Totuus on, etten ole lainkaan varma, kuka näitä kirjoittaa, mutta irlissä ottaisin mielellään tuommoisen viestin. Terkkuja maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Rakas <3 oon niin onnellinen. Sydämessä asuu taas vähä enemmän varmuus kaikesta. Voi kun sä vielä uskaltaisit puhua mulle enemmän. Mut mä aion näyttää , ajan kanssa, miten mä en tuomitse. Miten mä kuuntelen. Ymmärrän. Niin kauan että sä tajuat! Mä tunnen sinut.. tunsin sinut heti. Heti sillon kun ensi kertaa vietettiin aikaa yhdessä ja tunsin sun seurassa tulleeni kotiin. Sä olet mun koti
Onpa kauniisti kirjoitettu. Voisi olla kuin minulta hänelle. 🥰
Hyvää iltaa ja yötä ihanalle naiselle lounaaseen , toivottavasti siulla oli tänään hauska päivä. Itelläin varsin puuhakasta. Lenkki, kävin apteekissa ja tilasin uutta lääkettä, jota varten sain hiljan kelalta uuen kelakortin, lääke harvinainen, joten ei ollut varstossa. Aloitan kuurin kun saan yliopistolliselta sairaalalta ohjeet. Kämpällä tyhjensin parvekkeen sinne 2 vuotta sitten päätyneistä isoista mustista jätesäkeistä, enimmäkseen vaatetavaraa, otin pusseista sisäpussit ja heitin ne sisälle olkkariin, tyhjät ryönäset pussit jätin parvelle, oisin heittänä pihalle ja vienyt jätteisiin vaan huoltouhtiö on aidannut alueen ja nosturit ja muut koneet. Tarjoisin siulle kamomillateen. Nuku hyvin, toivottavasti näemme pian.
Fru speciallärare. Du är vacker.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L.
Minä sinua T.
Huomenna nähdään kulta.
Hän on lomilla, että sillai kai. T. Liitto-orava
Vierailija kirjoitti:
Paneskeluterapian tarpeessa
Minulta voit varata siihen aikaa. Kesäkuun kalenteri tosin piippaa punaista, mutta elämää on edessäkin päin. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Menkääpä nukkumaan että jaksatte huomenna ahertaa töissä.
Eipä ole mitään töitä huomenna
K taipuu kaipuuseen. Hyvää yötä.
Ei niin kovin yksin, eihän tässä ole etäisyyttä ehkä kuin 50m
Sä et anna mitään, mistä ottaa kiinni. Musta, meistä. Siihen mä oon totaalisen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia. Halit ja Suukot <3 <3
Hipsutellen hyvää yötä kultaseni ja lämpöinen halaus.. 🤍🤗
Nukkukaa hyvin rakkaat 🌻🌱, tulkaa elämääni ja uniini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valepukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat ehtosi naimakaupalle?
-AAvioehto.Sivusta.
Millaista avioehtoa kaipaat? 😊
Hassu oot.
Otin kosintana. Mietin millä ehdoilla sut sais! 😘
Joko häävalmistelut on käynnissä ?
Jos oisin oikeesti menossa naimisiin, niin häitä ei tarvis valmistella. Suoraan vaan maistraattiin ja sen jälkeen luksushotelliin ja ehkä jonnekin kaupunkilomalle. Bileet ehtii pitää myöhemminkin, jos haluaa.
Odotan sua. Kunpa pian kuulisin susta
Livenä kaipausviestejä vain lapsettomilta sinkkunaisilta, kiits.
En mä enää kysymättä puhu juuri. Sun suhtautuminen ei aina ole ollut kovin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valepukki.
Tosissaanko luulet että aivan kaikki työ tehdään ma-pe välillä?
Kerro vain koska. Mitä pidempään sitä mietin sitä valmiimpi siihen..