Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on insta-tili pelkkiä runoja varten.
Joo hauskin juttu tähän liittyen mitä olen kuullut oli kun kaksi ihmistä oli raivoisasti eronnut, ja sitten sen jälkeen molemmat omilla kyttäystileillään julkaisivat tilanteeseen liittyviä runoja ja kävivät niitä sitten kyttäämässä. Tai en nyt tiedä onko hauskaa, mutta huvitti tuo juttu miten huonoja jotkut voi olla puhumaan.
Rakkaudella sinun ääriviivasi.
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas. Kova ikävä.
Kalle
Tai sellainen "en varmasti puhu sille" ja sitten kuitenkin muna hiessä jossain kyttäystilillä hillutaan runoilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä seksuaalisesti epävarmoja ja estyneitä tyyppejä.
Ai ettei halua nähdä miehen runkkaavan. Joo. Ei ole tarvinnut koskaan nähdä. Edelleen, enkä ole millään tavalla estynyt. Olen vaan saanut parempia ja itselle sopivia miehiä. Ei tarvi tykkäillä.
Niin. Luokittelet estojesi ja joidenkin seksuaalisten toimintojen perusteella miehiä huonommiksi ja paremmiksi. Ei sitä tuon selvemmin voi tunnustaa. Sulla on joku ahdasmielinen kaava oikealle parisuhdeseksille jossa ei saa tehdä ja nähdä erilaisia asioita jotka liittyvät toisen tai molempien nautintoon. Sääntöjä ja tuomitsemista. Kyllä se on aika estoista ja kielii epävarmuudesta ja suppeudesta. Ja HUOM nyt siis ei puhuta mistään moraalittomasta kuten pettäminen tai pakottaminen tai hyväksikäyttö tai sen sellainen vaan aika lailla vaniljali
Saat olla vapaasti tuota mieltä. Ei kuitenkaan osoita että olisit veikkauksinesi millään tavalla oikeassa. Onneksi en ole moisiin törmännyt, eikä se ole keneltäkään pois. Edes se, että heivaa itselleen sopimattomat.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko oikeasti tapailla "pussaiskopissa"? Pystyisitkö?
Hotellihuone olis kivempi. Jos hänellä olis siis jokin este tulla mun luokse.
Vierailija kirjoitti:
Kaipuulla on sinun kasvosi.
Kerro niistä kasvoista!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on insta-tili pelkkiä runoja varten.
Ok, uskon mutta en tiedä mikä tili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla on varaa ottaa hotellihuoneita tuota varten. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Yritin soittaa siulle pari tuntia sitten.
Et ole soittanut.
Vierailija kirjoitti:
Entäs helikopteri?
Paas propelli pyörimää ;)
Sä haluut rakastuu
en pysty samastuu
kai sä näät et leijun liian lähel aurinkoo
Vierailija kirjoitti:
V*tuttaa, terveisiä
Laita irl niin ei vituta niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin vaimolle siitä.
Voi ei. Mitäs vaimo tuumasi?
Lupautui kirjoittamaan paperit.
Entä se pipo?
Sivusta tuo edellinen. Merkkaisitko ne.
Soita tunnin kuluttua kun vaimo ja skidit on nukkumassa! Sitten puhutaan vaikka koko yö.
Ei ne olleet ne sun vahvimmat hetkes, ne oli ne sun heikoimmat, silloin kun tunsit jään murtuvan sun jalkojen alla, silloin tunsin jotain josta on tehty lukemattomia lauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla on varaa ottaa hotellihuoneita tuota varten. Sivu
Täh? Eihän ne nyt paljon maksa, tarvi mikään kattohuoneisto olla kuitenkaan. Meillä on molemmilla ihan hyvin palkattu ansiotyö, en usko että yks hotellilasku olis mikään ongelma kyllä..
Kaipuulla on sinun kasvosi.