Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Olikohan mun muijalla villi juhannus? 😎 Terkut ja halit! -M-
Oli tosi villi ! Pesin koneellisen pyykkiä. Makoilin. Söin. Kävin suikussa ja sheivasin sääret ym paikat, jos se kaivattu ihminen ilmestyykin tyynyn alle yllättäin juhannusyönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina.
Nääh. Muutehan oltaisiin jo yhdessä. Et vaan halunnut minua tarpeeksi.
Minä häntä kyllä. Hän vaan minua ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi villi ! Pesin koneellisen pyykkiä. Makoilin. Söin. Kävin suikussa ja sheivasin sääret ym paikat, jos se kaivattu ihminen ilmestyykin tyynyn alle yllättäin juhannusyönä.
Kaivattuni ei jätä väliä sanan ja huutomerkki väliin, mitta kiva, että sulla oli villiä. -M-
Vierailija kirjoitti:
Et yllättänyt juhannusviestillä. Vielä ehtii.
Niin ehdit. Ja ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sun mietteet on tulevasta
Ei ole tulevaa. On vain nykyisyys ja sinä et siihen pyri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kunnon luuserin juhannukselta. Jos olisit käynyt noiden asioiden lisäksi lenkillä ja jättänyt jonkun säärten sheivaamisen raportoimatta, niin olisi ok. Pelkkä makoilu, syöminen, pyykin peseminen, suihkussa käyminen ja sheivailu on passiivisen ihmisen löllöttelyä.
Lenkkikö tekee ihmisestä voittajan 🤣
Menetyksen takia en halunnut juhlia, miehelle 🤍
Kuka on ottamassa oman kämpän?
Gallup: Lähetitkö hänelle juhannysterveiset irl?
Joskus vähän hymyilyttää miten me aina puolustetaan toisiamme, jos joku yrittää v*ttuilla toiselle. Ja sitten ollaan niin kuin ei mitään. Suloista.
Terveisiä luottamuksen arvoiselle <3
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään
Ghoustaus on henkistäväkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Pullopostia lähetin
Vierailija kirjoitti:
Minä tässä. Kuka siellä ?
... toin teille pörriäisen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se, jonka vauvan laskettu aika piti olla nyt? Ja kaivattusi olisi ollut isä?
Suukko mun murulle. Mä en aktiivisesti mieti sitä, mistä oli puhe, mutta oon aika herkillä kun asia nousee esiin jotenkin. Yritän luottaa. Haluisin tietää myös siitä asiasta miten oot sen miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko se, jonka vauvan laskettu aika piti olla nyt? Ja kaivattusi olisi ollut isä?
En
Mangusti kirjoitti:
Suukko mun murulle. Mä en aktiivisesti mieti sitä, mistä oli puhe, mutta oon aika herkillä kun asia nousee esiin jotenkin. Yritän luottaa. Haluisin tietää myös siitä asiasta miten oot sen miettinyt.
Mistähän tässä on kyse, jos haluat avata.