Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Toiset elää omaa elämää ja toiset elää seuraten toisten elämää.
Ikävä. Huonoin fiiliksin myös.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
En tarvitsisi rahaa. Rahalla ei saa rakkautta.
Mutta ruokaa saa, mä ainakin tarvin rahaa.Se valehtelee, joka ei rahaa tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Hieno päivä ollu tänään. Olen hillunut vain alastomana pihalla.
Jos jotain hyvää, niin tulee ainakin melko nätti ja tasainen rusketus. Muistathan laittaa aurinkorasvaa !
Kauneimmat unikuvat sinulle 🧡💛🤍💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitsisi rahaa. Rahalla ei saa rakkautta.
Mutta ruokaa saa, mä ainakin tarvin rahaa.Se valehtelee, joka ei rahaa tarvi.
Vegetaristit ei tarvi ruokaan rahaa, meneevät vaan takapialle syömään ruohoa ja märehtii sen.
Ei kestotilausta ainakaan. Tietysti voihan se mieli matkan varrella muuttua 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat ehtosi naimakaupalle?
-AEhkäisyä ei käytetä, avioehto, ei kasvisruokaa useammin kuin kerran viikossa. Vihervasemmistoa ei äänestetä. Lemmikkieläimiä ei päästetä sänkyyn eikä sohvalle. Margariini on runsassuolaista.
Mielummin kuolisin. sivusta
Jep, ja etenkin tuo "avioehto" kertoo kaiken :D Hänestä ja hänenlaisistaan.
Kuikuilija ihastukselleni, miehelle naiselta. Haluaisitko kanssani jonkinlaisille treffeille?Kävelylle? Kaffelle? Ihan mitä vain, missä voisimme jutella rauhassa ja olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset elää omaa elämää ja toiset elää seuraten toisten elämää.
So? Kaikille ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri. Suurin osa ihmisten ominaisuuksista joihin heidän menestyksensä perustuu pohjautuu täysin tuuriin, eli millaiset geenit on sattunut saamaan. Urheilu, musikaalisuus, matemaattisuus, ulkonäkö, muisti ym. ovat kaikki tällaisia. Jos on huonot kortit, oma vaivannäkö ei auta juuri mitään. Vain hyvistä lähtökohdista voi päästä huipulle.
Niin ja paljon vaikuttaa myös olosuhteet, jonne syntyy. Ei esim. päihdeongelmaisen tai rikollisen lapsilla ole samanlaisia mahdollisuuksia kuin keskivertosuomalaisella. Eikä myöskään kaikilla vammautuneilla tai pitkäaikaissairailla.
Se ei tarkoita, etteikö ketään voi menestyä, vaan yleisestikin, että ei ole kaikilla mahdollista päästä huipulle tai edes eteenpäin, varsinkin jos puuttuu esim. lapsena turvalliset aikuiset elämästä tai ei jostain syystä saa tarvittavaa hoitoa tai palveluja, että pystyisi osallistumaan yhteiskuntaan samalla lailla kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittäisi kävely, riittäisipä hyvinkin. Sormet sormien lomaan.
Ei riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
-A
Keneltä kysyy?
Vierailija kirjoitti:
Kuikuilija ihastukselleni, miehelle naiselta. Haluaisitko kanssani jonkinlaisille treffeille?Kävelylle? Kaffelle? Ihan mitä vain, missä voisimme jutella rauhassa ja olla yhdessä.
Treffit! 😍 Kenelle huutelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AAvioehto.Sivusta.
Opettajarouvalle iltahalaus🤗.
Kram, du är 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AAvioehto.Sivusta.
Millaista avioehtoa kaipaat? 😊
Olet mun lemmikki, muttet eläin, vaikka sinusta raitaa löytyä myös luonnollisia puolia.
Sori oon ollu nuorison seurassa