Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Kyllä tämä on jonkinlainen Hotel California. Itse löytänyt ketjun n. 8 vuotta sitten, ja sen jälkeen käynyt ketjussa on off -tyyppisesti.
Ollut kuukausia kerrallaan, välillä jopa lähes vuoden pois, mutta aina ajautunut takaisin jumittumaan määrittelemättömäksi ajaksi.
Ensimmäinen ketju oli kai ilmaantunut 2014 syksyllä samoihin aikoihin kuin itse ihastuin kaivattuuni. Mutta minä en sitä kuitenkaan tehnyt. Mystistä. Olis kiva joskus tietää kuka sen ketjun teki.
Rakastuminen on kauneimpia asioita maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkkasin kaljan juhannuksen kunniaksi
Metsänpeikko
senkin sieppo 😆😆😆😆
Hyvää seuraa kaipailisin. Yksin on vähän ankeaa.
Yksin täälläkin, jos yhtään lohduttaa. Eri
Tuu bisselle, mä tarjoon
Minne? Oon ottanut jo skumppaa, en voi ajaa
Harmi kun se eka ketju on poistettu kokonaan. Se oli vuosia kai tallessa. Joskus sitä luin.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ketju oli kai ilmaantunut 2014 syksyllä samoihin aikoihin kuin itse ihastuin kaivattuuni. Mutta minä en sitä kuitenkaan tehnyt. Mystistä. Olis kiva joskus tietää kuka sen ketjun teki.
Ajattele jos se oli sun kaivattu!!!
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan että onko joku päässyt tästä ketjusta joskus pois? Siis sillain ettei ikinä enää ole tehnyt mieli edes vilkaista? Onko tästä eron pääsemiseen olemassa jotain vieroitusryhmiä?
Minä pääsin täältä pois, enkä ole täällä nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla joskus valitettavasti hirveimpiä.
Emilylle rakkauselliset, tai vähintäänkin sydämelliset juhannusterveiset! Olen saapunut perille juhannuksenviettopaikkaan. Ihmisiä on, rakkaita. Saatan silti käydä välillä täällä, jos muistan. Niin monta sydäntä sinulle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele jos se oli sun kaivattu!!!
Niin. Oon sitä jälkeenpäin miettinyt että ois hurjaa, jos ois ollut. Ois niin kiva jos vois vielä lukea sitä uudestaan. En musita enää edes tarkkaa päivää milloin se oli tehty.
Mitkähän mahtaa olla sen ketjun tehneet fiilikset tänä päivänä, kun ketjut elää edelleen yli kymmenen vuoden jälkeen. Oisko tehdessään uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla joskus valitettavasti hirveimpiä.
Kyllä, jos on yksipuolista. Ihan piinaa.
Jos täältä ei pääse pois, niin se tekijä on edelleen täällä. Ellei sitten ole hankkinut jotain lukuisten lasten katrasta eikä ehdi mitenkään käymään.
Joo aika ahdistavaa et loppuvuodesta 2016 ekan kerran tänne tullut ja nyt on kesäkuu 2025 D:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika ahdistavaa et loppuvuodesta 2016 ekan kerran tänne tullut ja nyt on kesäkuu 2025 D:
Minä tulin joulukuussa 2014. Ketju oli luoto ehkä vain kuukausi tai pari aiemmin. En muista enää.
Muistan sen olon mikä tuli, kun oli niin vahvat tunnisteet, että tajus viestin olevan sulle. Täysin epätodellinen fiilis.
Ei päättynyt hyvin se tarina, mutta hetken oli mukavaa.
Mistä noita rakkauksia löytyy? Olisi kiva tietää.
Olen kärsinyt monen kuukauden mt-ongelmista teidän takianne! Kiitos vain!
Terkkusia