Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsutaan sitä kun ajattelee jostain ihmisestä, että se on ihana ja mielenkiintoinen ja mukava ja fiksu ja kaikkea mahdollista positiivista. Ja tykkää viettää aikaa sen seurassa, mutta ei kuitenkaan ole seksuaalisesti kiinnostunut. Se ei ole ilmeisesti ihastumista silloin. Onko se tykästymistä vai mitä se on?
Mäkin haluaisin tietää, koska kaivattuni hyvin todennäköisesti ajattelee minusta juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Juhannusyö. <3
Vapaa yö täynnä taikaa. Ei aikatauluja, ei tietoa kellosta. Pelkkää olemista, elämistä, kokemista, nauttimista ja tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsutaan sitä kun ajattelee jostain ihmisestä, että se on ihana ja mielenkiintoinen ja mukava ja fiksu ja kaikkea mahdollista positiivista. Ja tykkää viettää aikaa sen seurassa, mutta ei kuitenkaan ole seksuaalisesti kiinnostunut. Se ei ole ilmeisesti ihastumista silloin. Onko se tykästymistä vai mitä se on?
Sitä kutsutaan ystävyydeksi. Jos kiinnostus on olla suhteessa, kyse on aseksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin tietää, koska kaivattuni hyvin todennäköisesti ajattelee minusta juuri noin.
Samoin mun kaivattu varmaan ajattelee valitettavasti jotain ton suuntaista. Ystävyydeksi sitä kai kutsutaan. Tosin siihen kuuluis se, että tekis ne ajatuksensa selväksi. Sivusta
Ilman sinua minä en ole mikään tai kukaan.
Olet itkettänyt minua ainakin kahdella tavalla. Tämä on niistä toinen. Ilmeisesti tykkäät. Huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kannata kertoa unia. Ketjun pomottelija ei tykkää ja poistattaa. Mutta kaksplussan ketjussa voi kertoa.
Kaikki me niitä unias ja muuta ohistas poistatellaan. Mut totta, mee ja jää kaksplussalle, se sopii sulle paremmin.
Joku 80% tästä ketjusta on ohista muutenkin. Miksette poistata niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannusyö. <3
Vapaa yö täynnä taikaa. Ei aikatauluja, ei tietoa kellosta. Pelkkää olemista, elämistä, kokemista, nauttimista ja tunnetta.
Tulee kylmä juhannus.
Nuku hyvin rakas. Syliin ku pääsis.
Vierailija kirjoitti:
Jo raamattu tiesi, että nainen on turhamainen ja hankala luonteeltaan.
Jo raamattu tiesi, että mies on ristiinnaulittava.
Vierailija kirjoitti:
Olet itkettänyt minua ainakin kahdella tavalla. Tämä on niistä toinen. Ilmeisesti tykkäät. Huvinsa kullakin.
Mikä tämä? Älä ota kaikki tämän ketjun viestejä itseesi. Ei ne ole sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siusta unta.
Kerro!
Olimme jollain pihalla kukkivan puun alla heinikkoisessa mäen rinteessä ja vuotimme joitakuita immeisiä saapuviksi, uni katkesi kun piti lähteä eriöön.
Mitä tarkoittaa vuotimme?
Odotimme...
Sivusta mä vaan
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet vielä hankalampi, vaikka olet ilmeisestikin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo raamattu tiesi, että mies on ristiinnaulittava.
1Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kalliolla korkealla, minä sen alla.
Nivavaarassa
Ei, vain kuvaannollisesti.
Taidat olla melkoinen kiipijä?
Nimenomaan en ole. Siksi ruikutankin.
Olet ihastunut johonkin yksi miljoonasta -tapaukseen ja ei rahkeet riitä? eri
Ei. Hän on naimisissa eikä ole halukas edes irl-viestintään.
Meinasitko jossain vaiheessa siirtyä jonkun toisen kukkulan juurelle vai nyhjätä loppuelämäsi siinä?
Vierailija kirjoitti:
ttu sä oot kujalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kannata kertoa unia. Ketjun pomottelija ei tykkää ja poistattaa. Mutta kaksplussan ketjussa voi kertoa.
Kaikki me niitä unias ja muuta ohistas poistatellaan. Mut totta, mee ja jää kaksplussalle, se sopii sulle paremmin.
Joku 80% tästä ketjusta on ohista muutenkin. Miksette poistata niitä?
Poistatetaan kyllä
"Kukkiva puu unessa symboloi usein uutta kasvua, uudistumista ja positiivisia muutoksia elämässä. Se voi myös viitata luovuuteen, kauneuteen ja potentiaalin toteutumiseen. Kukkien väri ja puun kunto voivat antaa lisätietoa unen merkityksestä."
Mitä tarkoittaa vuotimme?