Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
En suhtaudu seksiin kevytmielisesti. Vähemmän on aina enemmän. Mitä enemmän kumppaneita sitä sairaampi nuppi yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kannatti odottaa.
Saitko kaivattusi?
Saimme molemmat ison O:n, yhtäaikaisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen listaa kaikista jotka on lähiaikoina edes vilkaissut mua, saati sitten hymyillyt mulle. Jos edes puolet lankeaa niin bodycount tuplaantuu kesän aikana. Ja varmaan sinäkin unohdut siinä matkalla. Toivottavasti.
Ok
Paljonko sinulla niitä kumppaneita on ollut?
~50
Niin että väkeä lappaa sisään kuin saluunan ovesta.
Kaivattuni oikeasti rakastaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kulta.. Halit <3 <3
Kauniita unia kulta. Haleja ja hipsuja yöksi.. 🤍🤗
Ei voi muuta kuin luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsutaan sitä kun ajattelee jostain ihmisestä, että se on ihana ja mielenkiintoinen ja mukava ja fiksu ja kaikkea mahdollista positiivista. Ja tykkää viettää aikaa sen seurassa, mutta ei kuitenkaan ole seksuaalisesti kiinnostunut. Se ei ole ilmeisesti ihastumista silloin. Onko se tykästymistä vai mitä se on?
Tykästynyt persoonaan?
Kuulostaa aidolta rakkaudelta.
Vierailija kirjoitti:
Näin siusta unta.
Kerro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tärkeätä, että sinä ja kumppani otatte vastuuta aiemmista virheistä? Vai onko tyyli lakaistaan maton alle parempi?
Riippuu kenen se virhe on ollut ja oliko paha, sen mukainen vastuu. Maton alle ei saa jäädä mitään. Monelle tällainen on aivan liikaa ja he minulle liian vähän. Sivu
No jos kyse on esim. välirikosta.
Ei se ole uskalluksesta kiinni mutta mitä suotta sen mekaniikkaa tässä avaamaan.. :D
Olet luonnehtinut minua monin sanoin, etkä aina kovinkaan kauniisti. Voisit vaikka eritellä, mikä on ilkeää sen sijaan, että haukut ilkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsutaan sitä kun ajattelee jostain ihmisestä, että se on ihana ja mielenkiintoinen ja mukava ja fiksu ja kaikkea mahdollista positiivista. Ja tykkää viettää aikaa sen seurassa, mutta ei kuitenkaan ole seksuaalisesti kiinnostunut. Se ei ole ilmeisesti ihastumista silloin. Onko se tykästymistä vai mitä se on?
Vaihdevuodet
Ei täällä kannata kertoa unia. Ketjun pomottelija ei tykkää ja poistattaa. Mutta kaksplussan ketjussa voi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vielä ihmettelee miksi kukaan ei kirjoita enää hänelle. Kuka kirjoittaisi ihmiselle joka on niin veen ilkeä?
Kokeile joskus olla minun paikallani ja ajattele asioita siltä kantilta.
Ei jaksa kiinnostaa. Tältä kantilta et kykene ajattelemaan, toisaalta ihan hyvä asia, järkyttyisit itseäsi liikaa.
Pyysin sinua.
Miksi? Eihän minussa ole mitään vikaa.
Niinpä. Siinä se ongelma onkin.
Ei vaan tuossa sinun ilkeydessäsi. Toisaalta voisihan se ollakin mielenkiintoista kokea miltä sinusta tuntuu kanssani. Kipusi saattaisi olla avaava kokemus jonka jälkeen sulkeutuisi iäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet luonnehtinut minua monin sanoin, etkä aina kovinkaan kauniisti. Voisit vaikka eritellä, mikä on ilkeää sen sijaan, että haukut ilkeäksi.
En ole haukkunut ilkeäksi.
Souls don't meet by accident. Sweet dreams my love.
Vierailija kirjoitti:
Onko tärkeätä, että sinä ja kumppani otatte vastuuta aiemmista virheistä? Vai onko tyyli lakaistaan maton alle parempi?
Kaikki maton alle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi muuta kuin luovuttaa.
Selvä. Kiva, kun sanoihisi voi luottaa, kun olen vannonut ikuista rakkautta.🙏🏽
Niinpä. Siinä se ongelma onkin.