Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Ohutta yläpilveä, utua ja etelätuulta.
Suudella saanko sun suuta?
Ois tässä rakkauven tulva tuloillaan, padot murtumassa, suosittelen varautumaan kelluntaliivein tai vaikka surffilaudoin
Vierailija kirjoitti:
Suutelit suuta, korvaa ja muuta. Kesäp...iisi
Vierailija kirjoitti:
Olet jo suudellut, mutta ottaisin mielelläni lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ja haluan sinua edelleen.
Ota mut 😘😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Ois tässä rakkauven tulva tuloillaan, padot murtumassa, suosittelen varautumaan kelluntaliivein tai vaikka surffilaudoin
Oi! Nytkö se vihdoin tapahtuu? On rakkautta ja hellyyttä padottuna yllin kyllin näiden kaikkien vuosien edestä kun oon sydämessäni sua kantanut. Saisinpa ne purkaa sinuun. Pakahduttaa jo ajatuskin. Ota yhteyttä. Naiselta
Kesäinen lämmin halaus viehättävälle Hannalle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä hintsusti liian myöhäistä, jos pn tähän saakka tarvinnut padota. Minä en odottele kenenkään empimisiä. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei alapeukku mun aamua pilaa, kun paljon rakkautta tilaa..
Sitä olisi tarjolla rahtilaivallinen ensi alkuun ja saapumassa pian satamaan.
Ihanaa. Toivottavasti ei tule satamamiesten lakkoa, odotan. Hyllyt on kumissu tyhjyyttään jo tovin, ollu toi rakkaus ns kortilla
Miksi niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ja haluan sinua edelleen.
Ota mut 😘😘😘😘😘
No, otan 😍🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä hintsusti liian myöhäistä, jos pn tähän saakka tarvinnut padota. Minä en odottele kenenkään empimisiä. sivusta
Ehkäpä se ei ollutkaan sulle vaan mulle! Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ootas hetki, otan kanootin kapean.
Sydän huutaa.. sä et kuule tai annat vaan kaikua
Vilkuiltiin toisiamme viimeksi nähdessämme. Toivoin pientä kosketusta sinulta. Sinun näkeminen tekee minut onnelliseksi. Olen täynnä endorfiineja, enkä saa sinua karistettua ajatuksista pois <3.
Vierailija kirjoitti:
Vilkuiltiin toisiamme viimeksi nähdessämme. Toivoin pientä kosketusta sinulta. Sinun näkeminen tekee minut onnelliseksi. Olen täynnä endorfiineja, enkä saa sinua karistettua ajatuksista pois <3.
Sama minulla <3
Tyhmänä luulin et oisit moikannu. Harvemmin mun ihastukset niin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä se ei ollutkaan sulle vaan mulle! Sivu
Sivusta mainittuna tarkoittaa, ettei oleta kommentin olevan itselleen suunnattu.
Joinain päivinä on helpompaa pitää sinut poissa ajatuksistani. Tänään ei taida olla sellainen päivä.
Paikassa jossa sut ensikerran tapasin, näytti hyvältä ja lippu liehui. Oot ihana! 🤗🌼