Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
mulla on ikävä sua😔 (anteeksi)
Ajattelen sua, ken nostit viininpunaisen leivänpaahtimen viereen savisen lautasen ja juteltiin hieman matkoista. Rakastan. Salava. Kauniita unia, uniini toisinaan tulija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene yhteen T ja L? Täällä joka ilta kaipaatte toisianne?
En minä kaipaa T:tä.
L
Mutta keitä ovat T ja L? Kaipaavatko toisiaan vai ovatko ninikirjainkaimoja vai kaivataanko tässä ristiin vai rastiin vai huuteleeko trolli, kun löytää ison T:n? Mistä sen voi tietää vai tietääkö kukaan? Nähdään taas huomenna tähän samaan bätaikaan tällä samalla bätkanavalla.
Eikö täällä ole etunimetkin joskus mainittu, horoskooppimerkit ja ainakin toisen syntymäpäiväkin sanottu? Aika selkeää
Tomi/Toni kaipaa Lindaa?
Onko nämä kalat-oinas-kaipaajat? Tomi ja Linda
Eivät
Halein suukoin hyvää yötä ihanalle naiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle mieheltä hökkeljylästä Kurjalasta. Huomiseen.
Hyviä öitä miehelle, missä oletkin. 🌟
Tykkäsin kun halattiin ja iskit silmää.
Yhteistiedot jäi vaihtamatta.
Vierailija kirjoitti:
mulla on ikävä sua😔 (anteeksi)
Kaipaan sinua kanssa. Sitä sun iloa ekoilta kerroilta kun nähtiin ja mitä en myöhemmin ole nähnyt.
Hyvää yötä vaikka en tiedä missä olet.
Olin paikassa x haikeissa tunnelmissa pohtien että sielä aina toivoin sua näkevän, mutten uskonut sillä kertaa niin tapahtuvan, kaipa sillä minihetkelläkin joku tarkoitus oli
God morgon fru speciallärare från Helsingfors 💕
Huomenta mammoille. Pirteänä ulos ja lenkille. Mars mars...hopi hopi jaksaa..
Kauniita ajatuksia päivääsi ihana ihminen 🤗 Vaikka ei olla nähty hetkeen niin edelleen ja aina sinä vain 💞
Hyvää keskiviikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Joo ei tod.