Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja miehelle joka rakastaa nukkumista.
Minäkin tykkään vaikka en olekaan Matti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löydä sinua täältä tänään, mutta ehket haluakaan tulla löydetyksi.
Jes. Tässähän minä olen. Ihan tässä lähellä sinua.
🤗
🍀🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan edelleen vauvan sun kanssa
n->m?
m->n
Mun kaivatulla alkais olla vähän kiire, jos meinais mun kanssa lapsen haluta. Sivusta
Jos hän haluaa lapsen ja on nainen ja vauvakuumeessa, oon aika varma että huolimatta sun parisuhdestatuksesta saat hänet kyllä kellistettyä
Miten tää liittyi mun kommenttiin? Olen vanheneva nainen
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Kissa vai koira?
Molemmat käy. Koiria ollut enemmän.
Jes. Elämä ei ole uskon asia.
Kaivattuni ja minä olemme molemmat INFP-T. Sekin on yksi asia, mistä en ole päässyt puhumaan hänen kanssaan kasvotusten.
Jes. Olo on jo vanha vaikka en koe olevani vanha ihminen. En halua olla vanha.
Kaipaan sinua lammelle. t. Muru eskimo
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni ja minä olemme molemmat INFP-T. Sekin on yksi asia, mistä en ole päässyt puhumaan hänen kanssaan kasvotusten.
Kaksi introverttia jotka eivät koskaan tapaa.
Jes. Elämä on. En keksi muuta.
Ehkä käytät mua vaan itsetuntobuustina silloin kun sulla on kotona asiat huonosti. Tänään oli asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaipaus sinulle addiktio, viihdettä, todellista kaipausta vai todellista harhaa?
Kepeää fantasiointia, eli onks se noista vaihtoehdoista sit toi viihde? Kaveriksi haluaisin hänet irl, ajatuksissa taas panisin niin että kumpikaan ei olis koskaan saanut sillä lailla.
Miksi kaipaat häntä, jos haluatkin vain kaveriksi?
Siinähän se syy lukee. Ei tämä ole mikään tositarkoituksella-ketju.
Miksi aina tenttaat kaikilta näiden kaipauksien motiiveja? En kaipaa sua, joten mitä sulle mun kaipailut mitenkään kuuluu edes?
Vierailija kirjoitti:
Luovutanko?
Ihan sama.
Jes. Terveisiä Samuelille. 💙
Uskovan käytös, sellaisena kuin Raamattu sen hahmottelee, perustuu keskeisesti rakkauteen Jumalaa ja lähimmäistä kohtaan. Se sisältää käskyjen noudattamista, hyveiden harjoittamista, ja pyrkimystä elää Jumalan tahdon mukaan. Käytännössä tämä tarkoittaa rehellisyyttä, anteeksiantoa, kärsivällisyyttä, armollisuutta, ja pyrkimystä välttää syntiä. Raamattu antaa ohjeita myös avioliittoon, perhe-elämään, työhön ja muihin elämän osa-alueisiin.
Terkkuja miehelle joka haluaa nukkua pois.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Kissa vai koira?
Kissa tai joku muu, mutta ei koira. Harmi, että satunnaiset lähestyjät on aina koira- tai hevosihmisiä 🤢
Kissat, 100%