Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Oi.
Voi.
Helliä suudelmia ja halauksia sinulle, rakas. Läpikotaisin sinut suukottelisin. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Parempi elää harhoissa kuin tyytyä siihen mitä todellisuudessa on tarjolla. Kaivattu mielikuvana vastaa tuhatta ihankivaa.
Hyvää yötä 😘
Nuku hyvin rakas. Oisitpa mun. Oltaspa me.
Elä nauraen, rakastaen - hyvin, vuolaasti. Siinä sanat, jotka näppäilen sinulle nyt. Kohdatessa kuitenkin kertoisin, miten vuoksesi taiteilisin taulut, säveltäisin sinfoniat, raapustaisin runoja ja mielettömiä muistelmia. Sillä sekunnilla antaisin kaiken, tiedäthän.
Kainalospaikka köyhä, kun kultakamu kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kova pakkomielle kovasta kaivatusta.
Olisi ihana antaa sun käyttää sitä miten haluaisit.
Teet halusta hulluksi.
Mä aattelin vielä helpottaa oloa. Olen antanut rakentua ja meinaan pitkittää. Nauti sä myös kulta.
nn?
M-n oli.
Mangusti kirjoitti:
Moi tärkeä <3:n kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene yhteen T ja L? Täällä joka ilta kaipaatte toisianne?
En minä kaipaa T:tä.
L
Mutta keitä ovat T ja L? Kaipaavatko toisiaan vai ovatko ninikirjainkaimoja vai kaivataanko tässä ristiin vai rastiin vai huuteleeko trolli, kun löytää ison T:n? Mistä sen voi tietää vai tietääkö kukaan? Nähdään taas huomenna tähän samaan bätaikaan tällä samalla bätkanavalla.
Eikö täällä ole etunimetkin joskus mainittu, horoskooppimerkit ja ainakin toisen syntymäpäiväkin sanottu? Aika selkeää
Tomi/Toni kaipaa Lindaa?
Hyvän yön pusu sinulle, kaunis keski-ikäinen ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 💕.
Mangusti kirjoitti:
Kömpisin kainaloon sun.
Hyvää yötä ja mukavia unia. Halit <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Elä nauraen, rakastaen - hyvin, vuolaasti. Siinä sanat, jotka näppäilen sinulle nyt. Kohdatessa kuitenkin kertoisin, miten vuoksesi taiteilisin taulut, säveltäisin sinfoniat, raapustaisin runoja ja mielettömiä muistelmia. Sillä sekunnilla antaisin kaiken, tiedäthän.
Korulauseita, tyhjiä sanoja. Kuka niitä tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene yhteen T ja L? Täällä joka ilta kaipaatte toisianne?
En minä kaipaa T:tä.
L
Mutta keitä ovat T ja L? Kaipaavatko toisiaan vai ovatko ninikirjainkaimoja vai kaivataanko tässä ristiin vai rastiin vai huuteleeko trolli, kun löytää ison T:n? Mistä sen voi tietää vai tietääkö kukaan? Nähdään taas huomenna tähän samaan bätaikaan tällä samalla bätkanavalla.
Eikö täällä ole etunimetkin joskus mainittu, horoskooppimerkit ja ainakin toisen syntymäpäiväkin sanottu? Aika selkeää
Tomi/Toni kaipaa Lindaa?
Eikö tää oo ollut pitkän aikaa jo näin 😅
Meijän tyttösistä voisi tulla kaverukset ku saman ikäisiäkin ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korulauseita, tyhjiä sanoja. Kuka niitä tarvitsee?
Me loimme kahden, valtakunnan, jossa rakkaus hallitsee..
Kyllä sinä rakas olit hullu jo lähtöjään.