Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla enää koskaan missään tekemisissä keskenämme.
Ei ollakaan. Kaiken mitä elämässä tapahtuu otan vastaan sellaisenaan. Tähänkin suhtaudun melko neutraalisti, vaikka e-kaivatustani välitin erittäin paljon. <3
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on suo, johon voi upota pikemminkin kuin eteenpäin vievä polku.
On tullut liikuttua suolla monta kertaa. Tiedän, miten helposti askel pettää, kun kaipaus painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollakaan. Kaiken mitä elämässä tapahtuu otan vastaan sellaisenaan. Tähänkin suhtaudun melko neutraalisti, vaikka e-kaivatustani välitin erittäin paljon. <3
Kerroitko hänelle, että välitit?
Hei, Aarteeni. Mietin ja haluan sinua yhä vieläkin. Ikuista. Kauniita unia, ihana.
Suokasvit saattavat huumata ja sekoittaa pään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä risteyksestä ja bussipysäkistä täällä joku puhuu ? Tunnisteita ? Risteyksissä suomessa toki paljon pysäkkejä mut itse käytän aktiivisesti yhtä.
ajettiin toistemme ohi ja vilkutin sulle!
Hämärästi nyt muistan, mutta en kerennyt edes tajuta koko juttua. Taisin kerätä heilauttaa nopeesti kättä.
Kun harhat haihtuvat, ymmärtää pyörineensä vain samaa suota ympäri pääsemättä yhtään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Toit iloa, onnea ja merkityksellisyyttä (ja riitoja) elämääni.
Imperfekti?
Vierailija kirjoitti:
Kun harhat haihtuvat, ymmärtää pyörineensä vain samaa suota ympäri pääsemättä yhtään eteenpäin.
Oletko jättämässä minut?
Vierailija kirjoitti:
Virvatulen perässä arvelisin.
Olen aina tykännyt suolla rämpimisestä. Hyvää liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Suo siellä vetelä täällä
Vierailija kirjoitti:
Suokasvit saattavat huumata ja sekoittaa pään.
Suopursu on.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on e-kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Kesä ilman sinua on kuin sydäntalvi, kylmistä kylmin, pimeä kuin avaruus ilman niitä tähtiä, sellainen kesä se on, kuin illan viimeinen bussi johon en saata ehtiä.
Kuljetko yleensä bussilla?
Miten voi jättää sellaisen, jonka kanssa ei ole missään tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole suhtautunut juuri mihinkään neutraalisti, vaikka muuta itsellesi väitätkin. Yksi niistä asioista joita sinusta havaitsin.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt suolla rämpimisestä. Hyvää liikuntaa.
Minä olen aina mennyt suolle vain sukulaisten mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imperfekti?
Hän ei ole osa elämääni enää.