Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun pitää tehdä valinta idiootin ja hullun väliltä
Hullu voi olla tosi hyvä sängyssä.
Niin voi idioottikin.
Yleensä ei.
Ootko monen kanssa ollut?
Seksi on älylaji. Mitä tyhmempi, sitä lahnampi.
En aio vastata kysymyksii. Muut hoitaa vastaukset puolesta
Okei. Enpä ole mitään kysynytkään.
Heti,kun tsekkailee lentolippuja niin intagram feedi täyttyy lento-onnettumuus reelseistä. Kunpa olisikin varaa matkustella mielin määrin kompensaationa siitä, että perhe ja ura haaveet eivät ilmeisesti toteudu.
Piristit taas mun päivää ja mietin, näetkö minusta ihan läpi miten minulla menee ja miksi. Ainoa harmi etten voi kertoa, jos kerron vähän arvaat loput.
Mutta, sun ystävyys ja välittäminen kantaa ja kannattelee - sulla ei ole aavistustakaan miten paljon. Kaikesta karikosta huolimatta tajusin sen jo viime viikolla silloin, että kuka minut näkee semmoisessa valossa kuin haluan tulla nähdyksi. Te olitte vierekkäin, ja se joka näkee olet sinä. Sä et pelkää katsoa.
kiitos, ehkä joskus pystyn sanoo kiitos sulle myös livenä. Just nyt en pysty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten monta päivää vielä että otat yhteyttä? Vai viikkoja, kuukausia..
Oletko itse ottanut yhteyttä häneen?
En koska pallo ei niin sanotusti ole minun päädyssä IRL
Millä perustein?
Sillä perustein että toinen osapuoli jätti minut niin eiköhän se ole aika selvä indikaatio että ei halua olla mun kanssa. Mä vaan toivon että hän tulisi toisiin ajatuksiin, en muuta
Eskon päivän päivää niille, jotka omakseen kokee.Mitä sitten tarkoittaneekaan.
suuKkonen päivääsi
pieni merkki ei olisi pahiTteeksi..
Hei ihana mies,
Olet mielessäni aina vaan. Vuodet ovat kuitenkin tuoneet kaipuuseen tyyneyttä ja rauhaa. Se tapahtuu, mikä tapahtuu. Tiedän, että välität, että näet pinnan alle, että ymmärrät. Tiedät senkin, mitä en sano ääneen.
Näin viime yönä pitkän unen sinusta, rakas. Tuskin kuinmyössittelisit jos kysyisin näitkö sinäkin unta minusta, mutta sinusta voisi olla erikoista, että näen vieläkin unia sinusta, rakas. Unessa olin onnellinen ja sinä hymyilit minulle. Uni oli todella mielenkiintoinen.
Olemmeko pian virallisesti sinkkuja ?
Vierailija kirjoitti:
Todella epätoivoinen olo.
niin on. ): Miksi sulla?
Vierailija kirjoitti:
Hei ihana mies,
Olet mielessäni aina vaan. Vuodet ovat kuitenkin tuoneet kaipuuseen tyyneyttä ja rauhaa. Se tapahtuu, mikä tapahtuu. Tiedän, että välität, että näet pinnan alle, että ymmärrät. Tiedät senkin, mitä en sano ääneen.
Tämä olisi kyllä kiva omia. Olisitpa mun ihana.
K
Tonille sadepäivän terveiset.🧡
Vierailija kirjoitti:
Todella epätoivoinen olo.
Miksi niin?
Vierailija kirjoitti:
Piristit taas mun päivää ja mietin, näetkö minusta ihan läpi miten minulla menee ja miksi. Ainoa harmi etten voi kertoa, jos kerron vähän arvaat loput.
Mutta, sun ystävyys ja välittäminen kantaa ja kannattelee - sulla ei ole aavistustakaan miten paljon. Kaikesta karikosta huolimatta tajusin sen jo viime viikolla silloin, että kuka minut näkee semmoisessa valossa kuin haluan tulla nähdyksi. Te olitte vierekkäin, ja se joka näkee olet sinä. Sä et pelkää katsoa.
kiitos, ehkä joskus pystyn sanoo kiitos sulle myös livenä. Just nyt en pysty
Kyllä pystyt.
Millä mielin, kultaseni? Minä hyvillä mielin. Sain yhden kivan jutun tehtyä tai oikeastaan kaksikin, aurinko paistaa ja maantie kutsuu.
Olen rakastunut...siis rikastunut