Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Nyt olen nähnyt sun kropan. Se oli 🤩 vielä kun pääsis näkemään pöksyittä... ja koskemaan.
Nuku hyvin rakas. Musta on usein tuntunut, että tarve saada ratkaisu tähän kaikkeen on yksin mulla. Ehkä sä ynmärrät miksi musta tuntuu siltä. Oot rakas.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ollut suunniteltua. Se vain tapahtui.
Voitasko me huomennakin jomman kumman työhuoneessa suunnittelemattomasti?
Hyvää yötä ihanalle päivänkakkaralle ja suloisalle sinikellolle suvisen tiistain hiljentyissä yöksi, nukkukaa hyvin ja tulkaa uniini ja elämääni.
Tänään ei ole ketään kelle toivottaa hyvää yötä 🤔
Kauniita unia ihana ruotsinkielinen erityisopettaja Helsingistä 💞
En minä ole mihinkään katoamassa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei ole ketään kelle toivottaa hyvää yötä 🤔
Laita jollekin randopanolle
Sulje silmät ja korvat hetkeksi, niin voin sanoa sen: olet rakkauteni.
Välillä sattuu kun tiedän etten voi enää koskettaa ihoasi..
Vierailija kirjoitti:
Näin käy joskus, se täytyisi hyväksyä. Olen pahoillani elämästä. Viimeinen tunnustus.
It is better to live in a desert land than with a quarrelsome and fretful woman.
Vierailija kirjoitti:
Kivi sydämellä, paperi edessä, sakset vinossa.
Evästä rakkauden nälkään?
🦂 -> 🐠
Olen heräämässä ja pistovalmiudessa, vaikka sakset olisivatkin vinossa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
En minä ole mihinkään katoamassa.
😘
Vaikkei edusta mun musiikkityyliä, olen parina päivänä kuunnellut töihin mennessä Finlandersien Tahdon oikeesti olla sinun. Olen ommannut työmatkani sinulle tuon hitaan tahdissa. Haluaisin Btw joskus tanssia sun kanssa. Nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitasko me huomennakin jomman kumman työhuoneessa suunnittelemattomasti?
Ei nyt oikein osunu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko rakkaus yhtäkkiä vai kehittyikö se pikkuhiljaa? -sivusta
Sitä odotellessa. Ihastus ainakin kolautti päähän kuin metrinen halko, täysin odottamaton juttu vierestä vasemmalta.
Niin oli. -sivusta
Minulle pikkuhiljaa, kunnes huomasin olevani ihan sikin sokin sotkussa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen nähnyt sun kropan. Se oli 🤩 vielä kun pääsis näkemään pöksyittä... ja koskemaan.
Kattelitko verhojen takaa kun vein roskia 🤣
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Sun kasvot ensikohtaamisen hetkeltä tulee ajatuksiini. Oli aikaa maskien, talossa joka purettiin. Juteltiin eteisessä mustavalkoisen julisteen edessä lähekkäin. Mun teki mieli koskettaa sua poskesta. Lähdit ja tuntui ku pyörre olisi menny mussa läpi. Onneks nähtii, sain tuntea tän rakkauden. Hyvää yötä.