Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Et taaskaan tullut ulkoilemaan kanssani. Odotin sinua metsän siimeksessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu antaa naiselle äitiyden ilo. Ja huolehtia jälkikasvunsa tarpeista.
🙏🏻🙌🏻🥰
Vierailija kirjoitti:
Kalju ja vinot hampaat
Ingvisalign sinullekkin 😬😁😁
Kuten viisaampi neuvoi jo monta vuotta sitten, että jos hän jotakin olisi halunnut, olisi ottanut yhteyttä. Ei ottanut missään vaiheessa. Siihen eivät auttaneet vuodetkaan. (Itse olin ottanut.)
Naisen käsitys luomakunnasta on hyvin vajavainen.
Näenkö sut ennen syksyä? Jos tämän kesän aikana ei ole kuulunut mitään, on uskottava se tosiasia että ei kuulukaan
Vierailija kirjoitti:
Sinusta löytyy kovuutta ja kylmyyttä, kun niin päätät.
Kylmyydestä en tiedä, mutta kovuutta löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Et taaskaan tullut ulkoilemaan kanssani. Odotin sinua metsän siimeksessä.
En metsään halua mennä nyt kun pihassakin voi olla.Rohkeimmat astuu pihalle lupia kyselemättä. Sattaa tosin joutua lapion varteen.
Vierailija kirjoitti:
Silloin täytyy löytyä, jos yli kävellään tai joutuu kohdelluksi huonosti. Kiitos pitkän terapian käyneen äidin ja toisinaan inan änkyrän, periaatteellisen ja pippurisen luonteen. Mikä tulee kanssaihmisille yllätyksenä silloin jos on yleensä mukautuvainen, kiltti eikä halua olla häiriöksi ja tahtoo kanssakäymiseen harmoniaa, helppoutta ja rentoutta.
Alkaa pikkuhiljaa olla aika luikkia kotiin. 🙂
En ikinä tule ymmärtämään, miksi kaikki tapahtui. Arvoitukseksi jäät. Hyvää tätä yötä ja tulevia.
Vierailija kirjoitti:
Onko koira kotona?
Ei ole, mutta lapset ajavat samaa virkaa. Haukkuvat kokoajan, kun pistin puhelimet jäähylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko koira kotona?
Ei ole, mutta lapset ajavat samaa virkaa. Haukkuvat kokoajan, kun pistin puhelimet jäähylle.
Minkä kokoajan ne nyt haukkuu? Sano ettei kokoajaa saa haukkua, vai mitä se oikein kokoaa siellä ees?
Olet ihana. Toivottavasti en pilaa tätä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Sekin. Yleensä päätän toisin ja niinkin päin on päätös eikä mikään vaisto. Sorry jos tämä on pettymys jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen profiilikuva kaivatulla on?
Emme seuraa toisiamme
Mulla oli tänään hyvä päivä. Koska sinä.
Marista en tiedä, mutta itse menen vuoteese3n läähättämät5ä parin tunnin sisällä. Chattäilee kenties.