Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Varmaan sulla on päivä täynnä säpinää, mutta ajattelin silti lähettää terkut.
Jos ois säpinää, niin miten ihmeessä tänne ehtisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei eletä kaksoiselämää, siksi ei kannata yrittää vetää mua sellasiin leikkeihin etten tietäisi mitä kulloinkin tiedän. Tiedän mitä ihminen ajattelee jo ennen kun se on itse ehtinyt ajatella.
Mä haluan vetää hänet kahdenkeskisiin leikkeihin.
Minä myös kaivattuni.
Syliin tahdon ottaa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ei susta voi olla pitämättä.
No, riippuu.. Ei varmaan esim. toisesta naisesta tai miehestä tykättäis kovin paljoa, vaikka muuten ois miten kiva. -sivu-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nähdään M(n)?
Asap jos e
Mikä on ASAP öö
Olet niin kaunis. Pelastun jumittamiseltanikin, ehkä. Rennosti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei eletä kaksoiselämää, siksi ei kannata yrittää vetää mua sellasiin leikkeihin etten tietäisi mitä kulloinkin tiedän. Tiedän mitä ihminen ajattelee jo ennen kun se on itse ehtinyt ajatella.
Minä myös kaivattuni.
Tuijotellaan toisiamme silmiin ja ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös kaivattuni.
Tuijotellaan toisiamme silmiin ja ihmetellään.
Ehkä silittää selkää ja vähän puristaakin.
Olen ujo ja estynyt hullu
Vierailija
17.08.2025 | 14:55
Vetäydyn konfliktitilanteissa ja silloin kun nolostuttaa, omaan suojakuplaan hoitamaan emotionaalisia haavojani. En osaa seisoa itseni puolesta, romahdan jos hypin toisten silmille itseäni häpäisten liikaa. Onko tässä mahdollista seurustella, jos on näin herkkä?
Mitä mieltä yllä olevasta?
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo ja estynyt hullu
Vierailija
17.08.2025 | 14:55
Vetäydyn konfliktitilanteissa ja silloin kun nolostuttaa, omaan suojakuplaan hoitamaan emotionaalisia haavojani. En osaa seisoa itseni puolesta, romahdan jos hypin toisten silmille itseäni häpäisten liikaa. Onko tässä mahdollista seurustella, jos on näin herkkä?
Mitä mieltä yllä olevasta?
Ihan fine.
Sivusta, kyllästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nähdään M(n)?
Asap jos e
Mikä on ASAP öö
As Shitty As Putin
Joku kirjoitti eilen miten pitkään menisi purkaa kertyneet hellyysvarannot.. kyllähän sitä varmaan litrakaupalla pitäisi lypsää, kröööh räääh
Vierailija kirjoitti:
L. 🔥🧡 T.
🥱
Piti vastata tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L. 🔥🧡 T.
🥱
Piti vastata tuohon.
No minuakin väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
🥺
Mikä tää ilme on?
on vaikea päästää sut pois kun samaan aikaan olen sun vanki. sä olet mun toistuva koitos, eri muodossa. mä olen taistellut tämän taistelun lukemattomia kertoja. sä olet mun tulikoe.
sä huomasit saavasi vallan ja humalluit siitä. sun piti saada se, näyttääksesi ettet ole heikko. vastineeksi sun haavoittuvuudesta mä saan piiskaa. sä otat ja muovaat mut, litistät ja puristat ja kasaat haluamaksesi. sä rankaiset mua, niinkuin itseäsi