Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin rakasteluttaa. V:tä tekisi mieli.
Minua vaan panettaa
Toi rakasteluttaa on kyllä tosi myötis verbi. Tekee mieli rakastella vaikuttaa paremmalta suomelta.
Anteeksi nyt mutta "myötis"? Sinuna en puhuisi paremmasta suomesta.
Ei se tee rakasteluttamisesta yhtään sen fiksumpaa, vaikka sinä olisit minun käyttämistäni sanoista mitä mieltä tahansa. Kömpelö sanavalinta edelleen mun mielestä.
Ja ketään tuskin kiinnostaa, mitä mieltä olet, joten voit lopettaa sen uudelleen ja uudelleen postaamisen.
Heti kun sä lopetat sen viestini poistamisen. Sun mielipide ei ole yhtään sen enempää aiheessa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten saatan rakastua jo pelkästään jos joku on mulle kiltti.
Semmoista se on, jos ei saa huomiota oikein keneltäkään. Useimmitenhan esim. se stereotyyppinen aspaan ihastuva on juurikin sellainen, joka on jäänyt huomiotta ja sitten lukee siitä katsekontaktista ja hyvien viikonloppujen toivotuksesta, että nyt natsaa.
Saan aika paljon huomiota jatkuvasti. Kiinnostun vaan todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra, makoilen ilman paitaa ja huomasin just et mulle on tullu kunnon hauikset vahingossa.
Huh, varmaan melko naurettavan näköinen, jos muu keho onkin sitten laihaläskiä
Ei mitään laihaläskiä, silkkaa lihasta ja päällä vähän pehmennystä. ;)
Mistä tommosia saa? 🥵 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra, makoilen ilman paitaa ja huomasin just et mulle on tullu kunnon hauikset vahingossa.
Huh, varmaan melko naurettavan näköinen, jos muu keho onkin sitten laihaläskiä
Ei mitään laihaläskiä, silkkaa lihasta ja päällä vähän pehmennystä. ;)
Mistä tommosia saa? 🥵 Sivusta
Mäkin tykkäisin tuommosesta. /sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on, jos ei saa huomiota oikein keneltäkään. Useimmitenhan esim. se stereotyyppinen aspaan ihastuva on juurikin sellainen, joka on jäänyt huomiotta ja sitten lukee siitä katsekontaktista ja hyvien viikonloppujen toivotuksesta, että nyt natsaa.
Oliko tarpeellista? Haluatko musta eroon? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tarpeellista? Haluatko musta eroon? :/
En ole kaipaajasi. Kaivattuni ei ole uhriutuja tai marttyyriluonne.
Kultaseni, unohdat mun telepaattiset ja älylliset kyvyt.
Minä vihdon vai onko se vihtoilen?
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Mun kanssa ei eletä kaksoiselämää, siksi ei kannata yrittää vetää mua sellasiin leikkeihin etten tietäisi mitä kulloinkin tiedän. Tiedän mitä ihminen ajattelee jo ennen kun se on itse ehtinyt ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Mun kanssa ei eletä kaksoiselämää, siksi ei kannata yrittää vetää mua sellasiin leikkeihin etten tietäisi mitä kulloinkin tiedän. Tiedän mitä ihminen ajattelee jo ennen kun se on itse ehtinyt ajatella.
Mä haluan vetää hänet kahdenkeskisiin leikkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös kaivattuni.
Laita viesti minulle tai soita, tai numerosi sähköpostilla niin soitan.
Katsot melko varmasti korista tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Koska nähdään M(n)?
Asap jos e
Vierailija kirjoitti:
Mikä on myötis?
Ylikseltä levinnyt vanha nettislangisana, wikipediasta löytyy selitys, kun täällä ei anneta sitä selittää.
Ei susta voi olla pitämättä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kun ihmiset on tylyjä.😒
Ei ne tylytkään tykkää. Tylyttävät minkä ehtivät ja jos niille sanoo jotain takaisin, ne ihmettelevät, kuinka ilkeitä ja tylyjä ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Katsot melko varmasti korista tällä hetkellä.
Telkkari on auki ja sieltä tulee korista, en varsinaisesti sitä katso, kun palstailen ja pelaan. /sivusta
En tykkää kun ihmiset on tylyjä.😒