Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
34661/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L. 🔥🧡 T.

🥱

Piti vastata tuohon. 

Täällä on muutama rohkea pakkomielteinen jotka kirjoittaa jo monetta vuotta peräkkäin näillä tunnisteilla, jotka sivullisetkin tajuaa 😅 Antaa heidän kaivata.

Eikö se ollut L ja J ennen?

Miksi oletat että kaipaaja on sama, tai ylipäätään pidät kirjaa asiasta ? 

Juurihan joku sanoi, että "sivullisetkin tajuaa" eli en vain minä. Ja hyvä kysymys, sillekin on syynsä

Vierailija
34662/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L. 🔥🧡 T.

🥱

Piti vastata tuohon. 

Täällä on muutama rohkea pakkomielteinen jotka kirjoittaa jo monetta vuotta peräkkäin näillä tunnisteilla, jotka sivullisetkin tajuaa 😅 Antaa heidän kaivata.

Ei tarvitse pitää kirjaa, riittää että seuraa ketjua.

sivu

Minäkin seuraan ketjua vähintään iltaisin, ja en kyllä osaisi sanoa kuka kaipaa ja ketä, kun on muutakin elämää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34663/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse kuvitella, että kaipaisit. Sattuu vain aika kovasti.

Vierailija
34664/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
34665/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L. 🔥🧡 T.

🥱

Piti vastata tuohon. 

Se nyt on ollut pitempään tiedossa, että ketjussa on joku nolis joka tietää kaikkien kaipaukset, kuka kaipaa ja ketä ja milloin tuli ketjuun jne. mutta ei täällä kukaan mitään tunnisteita keräile, antakaa lisää!! 

Lieneekö sama joka valittelee että tylsii tai on ihmeen hiljaista, kun ketjuun ei juurikaan tule viestejä. Sitten välillä vähän kirjainleikkejä tai gallupeja, jotka nekin ovat onneksi hiipuneet, kun porukka on tajunnut että se on useimmiten yksi ja sama, todennäköisesti tämä tunnisteiden keräilijä, joka niitä laatii. Tähän perään viiden minuutin sisään seitsemän "eriä" kertomaan miten hekin ovat kyselleet gallupeja! 

Vierailija
34666/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ois säpinää, niin miten ihmeessä tänne ehtisi? 

Jos ei kiinnosta tiettyjen ihmisten tarjoamat säpinät, yksinkertaista. Tänäänkin aamusta yks mies soitti, ja sit laittaa itkuhymiön kun en vastannu laitoin kysymysmerkin niin pitihän se arvata vastaus oli : olen kaupungissasi. Jees so what. Enpä vastannut mitään enkä aio vastatakaan. Ei vaan kiinnosta siten niin kuin häntä. Terveisin super pirkko taas.

Vierailija
34667/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L. 🔥🧡 T.

🥱

Piti vastata tuohon. 

Se nyt on ollut pitempään tiedossa, että ketjussa on joku nolis joka tietää kaikkien kaipaukset, kuka kaipaa ja ketä ja milloin tuli ketjuun jne. mutta ei täällä kukaan mitään tunnisteita keräile, antakaa li

Niinpä, kaikkea voimme arvuutella :)

Vierailija
34668/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta tiettyjen ihmisten tarjoamat säpinät, yksinkertaista. Tänäänkin aamusta yks mies soitti, ja sit laittaa itkuhymiön kun en vastannu laitoin kysymysmerkin niin pitihän se arvata vastaus oli : olen kaupungissasi. Jees so what. Enpä vastannut mitään enkä aio vastatakaan. Ei vaan kiinnosta siten niin kuin häntä. Terveisin super pirkko taas.

No ymmärrän, ettei tuollaista haluakaan.

Vierailija
34669/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuijotat aina mua niin pitkään, jos oot varattu?

Mun suhde on loppusuoralla, mieheltä.

...Ja miehen pitäisi tietysti telepaattisesti tietää tämä ja pyytää sinua ulos. 

Vierailija
34670/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

T<3 S

Vierailija
34671/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L. 🔥🧡 T.

🥱

Piti vastata tuohon. 

Se nyt on ollut pitempään tiedossa, että ketjussa on joku nolis joka tietää kaikkien kaipaukset, kuka kaipaa ja ketä ja milloin tuli ketjuun jne. mutta ei täällä kukaan mitään tunnisteita keräile, antakaa li

Minä oon ruikutistuomari ja oon tehnyt muutaman gallupin. Mun gallupit tosin erottuu joukosta. Ps. Mitä ruikutat siinä

Vierailija
34672/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen oikeasti tykkää musta, niin vähän sama kuin voittaisi lotossa päävoiton. 

Vierailija
34673/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se nainen oikeasti tykkää musta, niin vähän sama kuin voittaisi lotossa päävoiton. 

Mites meinasit selvittää?

Vierailija
34674/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista lunastaa voittosi ajoissa. Päävoitto voi mennä sivusuun  jos hidastelee. 

Vierailija
34675/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites meinasit selvittää?

Lopullista varmistusta odotan. En kykene nukkumaan. 

Vierailija
34676/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galluppi : mitä teet tänään, ruikutatko, jankkaatko, väännätkö, käännätkö, nalkutatko, haastatko riitaa ? Vai oletko muuten vaan negatiivinen ? 

En mitään noista. Kunhan olen, koska nyt ei tunnu miltään. Miksi sitten tässä ketjussa? Yritän kurkottaa loitontuvia tuntemuksiani. Se vetää alakuloiseksi, kun päästää kaiken käsistään. 

Vierailija
34677/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärrän, ettei tuollaista haluakaan.

Ghoustaan kuutta miestä tällä hetkellä. Tai etäännytän. Mikä ihme siinä on kun sanoo suoraan ettei ole mistään säpinästä/jutusta kiinnostunut tällä hetkellä niin nämä vaan jatkaa viestin laittamista ja kyselee tapaamaankin itseään. En voi käsittää  🤦🤬🤯 terv. Superpirkko

Vierailija
34678/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galluppi : mitä teet tänään, ruikutatko, jankkaatko, väännätkö, käännätkö, nalkutatko, haastatko riitaa ? Vai oletko muuten vaan negatiivinen ? 

En mitään noista. Kunhan olen, koska nyt ei tunnu miltään. Miksi sitten tässä ketjussa? Yritän kurkottaa loitontuvia tuntemuksiani. Se vetää alakuloiseksi, kun päästää kaiken käsistään. 

Sanot ettet mitään noista mut tuo alakuloisuushan on negailua

Vierailija
34679/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nähdään M(n)?

Pistä irl viestiä yms.

Vierailija
34680/35298 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset