Mihin ääneen et haluaisi lomallasi herätä?
Itsellä lasten kirkuminen. Kun on pakko helteellä nukkua ikkunat auki niin ei ole hauskaa herätä joka aamu naapurin lasten kirkumiseen. Ei mitään tavallista lasten ääntä vaan huutoa ja kirkumista. Miksi vanhemmat eivät kiellä kirkumista?
Kommentit (40)
"...ja aloitetaan kastraatioleikkaus, potilas näyttää olevan jo narkoosissa. Kandi on hyvä ja tekee ensimmäisen viillon."
Palohälytin tulee ensimmäisenä mieleen. Ilmahälytys olisi vielä karumpi.
Herätyskello, ovikello ja palohälytin!
Naisen ääneen. Aina jotain vaatimassa!
Vierailija kirjoitti:
Palohälytin tulee ensimmäisenä mieleen. Ilmahälytys olisi vielä karumpi.
Joo, nämä itselläkin tuli ekaksi mieleen. Toki toi oksentava lemmikki on myös ihan varteenotettava, joskin paljon pienempi, ongelma.
Riitely. Onneksi asun yksin <3
Ainiin, ja ennen sitä vielä yksi. Palovaroittimen ulina. Edelleen traumat kun pari-kolme vuotta sitten olin palaverissa kotona kuulokkeet päässä ja olin kuulevinani palovaroittimen äänen mutta ajattelin että kuvittelen vain. Sitten kuulin uudestaan ja katsoin ulos rappukäytävään joka oli ihan savussa ja olin yksin kotona (savu tuli alemmasta kerroksesta). Aina kun haistan nykyäänkin savun niin sydän hyppää kurkkuun ja tulee sellainen taistele/tai pakene fiilis. :/ N
Pentujen rääkyminen. Pakko nukkua ovet ja ikkunat kiinni kun pihalla rääytään aamu 7-23. Kenen 5-6 vuotiaat on pihalla vielä 23 aikaan illalla, en tajua. Vanhemmat varmaan kapakassa.
Naapuruston lasten järkyttävä mopolla vinguttaminen keskellä yötä, joka kerta kun siihen herää niin odottaa sitä tyydyttävää vakavan törmäyksen ääntä mutta vielä turhaan
Vastapäätä asuntoamme on koulu. Kesälomalla koulu on kiinni ja onkin hyvä aika kattoremonttiin. Joka aamu kello seitsemän alkaa hirveä peltien hakkaaminen ja kolina. Yäk!
.
Lasten ulinaan. Ja siihen tietysti joudun heräämään joka vtun aamu ihan viimeistään klo 8. En tiedä minkä huuhkajan naapuri oikein synnytti, mutta siltä se ainakin kuulostaa
Huomenta kulta! Pääsinkin jo aiemmalle lennolle!
Minä panokaverin kanssa alasti sängyssä.
Fasaanien nahisteluun. Yhden rivariasunnon pihapiirissä oli noita laumoittain ja mihin aikaan päivästä tahansa saattoi yhtäkkiä kuulua GHU GHU PLPLPLPLPLP. Ei enää koskaan pliis.
Mikä se on se ääni kun moskeijasta tulee..
Linnunlaulu mökillä. Pitäisivät nokkansa ummessa prkl.
Vierailija kirjoitti:
Naapuruston lasten järkyttävä mopolla vinguttaminen keskellä yötä, joka kerta kun siihen herää niin odottaa sitä tyydyttävää vakavan törmäyksen ääntä mutta vielä turhaan
Täällä sattui jo se odotettavissa oleva pamaus kun yökaahari pisti liikenteenjakajamerkin solmuun. Helppoa on alamäkeen hurjastella vaan siinä on merkkiä ja mutkaa vastassa.
"KOMPPANIASSA HERÄTYS!!!" ja tajuaa värväytyneensä, taas :-/
Oksentava kissa on aina karu herätys