Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon, että meillä jokaisella on jokin oma korkeampi voima rinnallamme

Vierailija
17.09.2026 |

En ehkä usko perinteiseen jumalaan vaan se on jokin selittämätön Universumin laki. Jos olet paha, sulle tapahtuu pahoja asioita koska paha palautuu sulle. Olen nyt liian monta kertaa nähnyt tämän toteutuvan. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma.

Vierailija
2/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vaan toimivan käänteisesti . Ne jotka tekee pahaa saa kaiken mammonan ja hyvän . Ne joita kiusataan ja piinataan saa rangaistuksen tai ikäviä tapahtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nyt tapahtunut paljon pahaa, johon en itse ole voinut vaikuttaa. Uskon, että pahemmin ei enää voisi mennä, joten tulevaisuuden on oltava parempi.

Vierailija
4/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vaan toimivan käänteisesti . Ne jotka tekee pahaa saa kaiken mammonan ja hyvän . Ne joita kiusataan ja piinataan saa rangaistuksen tai ikäviä tapahtuu

Jossain oli hyvin sanottu, että jos ihmettelet miksei paha saa ansionsa mukaan se johtuu siitä että Saatanalla on heidät jo.

Vierailija
5/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli hyvin sanottu, että jos ihmettelet miksei paha saa ansionsa mukaan se johtuu siitä että Saatanalla on heidät jo.

Ja tämä on hyvin sanottu. Mutta kuka muu kuin paha haluaisi olla itse Saatanan leirissä? 

Vierailija
6/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että universumin salama iskisi pahantekijöihin ja ketkä mun elämääni yrittäneet pilata viimeisen vuoden aikana.

Vierailija
7/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin ja mietin kunpa yksi ihminen saisi kohdata oikein pahaa. Heti olin kaatua pyörällä ja mut palautettiin ruotuun. Uskoin silloin, että ei ole minun asia toivoa pahaa vaan se on korkeamman kädessä tasata tilit.

Vierailija
8/8 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sen pahan määrittelee ? Jos katkaisen välit vuosikymmeniä väärin tehneisiin sukulaisiin niin olenko minä nyt sitten paha ?