Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua liikaa.
Niin katselet. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuvailit täydellisesti sen miestyypin joka niitä kiimaviestejä ja dikpikkejä naisille laittelee :D ja miksi naisen pitäisikään mennä tuollaisen lääh-puuh harmaavarpusen kanssa naimisiin? Reissut ja muut voi tehdä omallakin rahalla. Eri"
Väittämä oli, että kyllä se tavis kelpaa, kyse on vain jostain väärinymmärryksestä etteikö kelpaisi. Kiitos että vahvistit pointtini :DEhkä huomasit, millaisen vastaanoton viestisi sai. Kyse nimenomaan on siitä, miten asian ilmaisit. /täysin sivusta
Missä olen sanonut että minulla itsellä olisi ongelmia saannin kanssa, tai että ylipäätään olisin mies? Ihan faktahan tuo on, että somen myötä joidenkin ihmisten odotukset ovat kasvaneet jossain määrin utopistisiksi. Samasta syystä osa nuorisosta ovat vastahakoisia tekemään töitä, kun näk
Totta, some vääristää odotuksia. En osaa ottaa kantaa nuorisoon ja töihin liittyen, kun en ole läheisissä tekemisissä heidän kanssaan. Oletin sinun olevan mies, kun vastasit juuri niin kuin odotin, eli viestisi kaltainen kommunikaatio oli mielestäni suurin ongelma tavismiesten kelpaamattomuuteen. Viestit hyökkäävästi ja alentuvasti, jolloin naisen kiinnostus lopahtaa välittömästi. -täysin sivusta
En tykkää sun uudesta hiusten väristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pientä riitaa jo ilmassa... jotkut jaksaa vääntää aina. Niin turhaa.
Yksi ainoahan tossa nyt vääntöä taas hakee
Juu, toinen "vaan vastailee" ja jos hänen viestiin vastaa, niin se on vääntämistä ja riidanhakua, eikö niin :D
Kaikkien viesteissähän sä käyt vääntämässä
Psykoosit taas tulilla? Oliko tuokin viesti "vain vastaus" ja minun on taas jankkaamista? :D Näin ne on eri säännöt narsisteilla ja muilla.
Tässä just todistat pointtia
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaukseen ja vetäytymisen sijaan voisi sanoa ettei kiinnosta. Vähän kunnioitusta.
*ghostaus
Voi kun se kävisikin niin palstalta saisi poimittua vaan eipä auta, kai se on lähdettävä värjöttelemään. =D
Vierailija kirjoitti:
Ghoustaukseen ja vetäytymisen sijaan voisi sanoa ettei kiinnosta. Vähän kunnioitusta.
Et kiinnosta. Eräs toinen kiinnostaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pientä riitaa jo ilmassa... jotkut jaksaa vääntää aina. Niin turhaa.
Yksi ainoahan tossa nyt vääntöä taas hakee
Juu, toinen "vaan vastailee" ja jos hänen viestiin vastaa, niin se on vääntämistä ja riidanhakua, eikö niin :D
Psykoosit taas tulilla? Oliko tuokin viesti "vain vastaus" ja minun on taas jankkaamista? :D Näin ne on eri säännöt narsisteilla ja muilla.
Tässä just todistat pointtia
Mutta miten sinun viestit eivät ole jankkaamista, sitä tässä ollaan ihmetelty? :D Jatkat ja jatkat mutta jotenkin vain minun viestit ovat riidanhaastamista
Hei kaivattu, tulisit piristämään mun päivääni. Olisin höpöttelytuulella! 😊
Etenemme taas, pääsen hakemaan poikaa jo koulusta! Aivan sairaan ihanaa ja siistiä. Pääsen tekemään hänen kanssaan läksyjä ja pääsen laittamaan hänelle ruokaa taas pitkästä aikaa. Kiitos elämä. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitappa suorana viestinä puhelimeen, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitappa suorana viestinä puhelimeen, kiitos!
Laitettu on, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä itse väännät? Totesin, ettei heruttavalta saa sen todennäköisemmin kuin siltä joka ei heruta, mutta sä et osannut lukea kunnolla ja sitten tarvittiin rautalankaa. Ymmärsitkö nyt siis, ettei heruttavalta saa sen todennäköisemmin kuin siltä joka ei heruta? Niin ei tarvi enempää sitten vääntääkään sitä rauatalankaa ;)
Et edelleenkään tajua, voi teitä yksinkertaisina syntyneitä. Minä väitin toista ja sinä toista ja sen jälkeen tulet vielä vääntämään että sanoit juuri niin kuin minä sanoin vaikket sanonut. Päätä jo mitä mieltä olet tai ymmärrä mitä vastaat.
Tässä koko viestissäs ei ole mitään järkeä, mutta näkee viestinasettelusta että oot se tasan sama, joka täällä joka vtun ikinen ilta on viime aikoina hakemalla hakenut riitaa. Lopetan siis sulle vastailun nyt. Ei kiinnosta sun sekopäiset juttusi, senkus luet asiat päin helvettiä jatkossakin. :D
Molemmat katselee pitkään, vetovoimaa on liikaa - ei voi itse vaikuttaa näihin. Sydän tietää.
Olo meni epämiellyttäväksi.
Hän oli sitä ja tätä ja sai työkyvyttömyyseläkkeen ihan sormia napsauttamalla. Joku oli kuollut ja sitten ei ollutkaan kuollut. Kuolemakin oli hänelle vain tsoukkia.
Minä olen akateeminen väkivallasta traumatisoitunut työtön enkä ikinä saisi eläkettä. Eikä minun päässä viiraa muu kuin rahattomuus ja ahdistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä itse väännät? Totesin, ettei heruttavalta saa sen todennäköisemmin kuin siltä joka ei heruta, mutta sä et osannut lukea kunnolla ja sitten tarvittiin rautalankaa. Ymmärsitkö nyt siis, ettei heruttavalta saa sen todennäköisemmin kuin siltä joka ei heruta? Niin ei tarvi enempää sitten vääntääkään sitä rauatalankaa ;)
Et edelleenkään tajua, voi teitä yksinkertaisina syntyneitä. Minä väitin toista ja sinä toista ja sen jälkeen tulet vielä vääntämään että sanoit juuri niin kuin minä sanoin vaikket sanonut. Päätä jo mitä mieltä olet tai ymmärrä mitä vastaat.
Tässä koko viestissäs ei ole mitään järkeä, mutta näkee viestinasettelusta että oot se tasan sama, joka täällä joka vtun ikinen ilta on viime aikoina hakemalla hakenut riitaa. Lopetan siis sulle vastailun nyt. Ei kiinnosta sun sekopäiset juttusi, senkus luet a
Juuri se, ettei siinä ole mielestäsi mitään järkeä kertoo ettei sinulla ole riittävästi järkeä, etkä vain ymmärrä luettua. Ei kannata alkaa vääntämään kun et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Olo meni epämiellyttäväksi.
Hän oli sitä ja tätä ja sai työkyvyttömyyseläkkeen ihan sormia napsauttamalla. Joku oli kuollut ja sitten ei ollutkaan kuollut. Kuolemakin oli hänelle vain tsoukkia.
Minä olen akateeminen väkivallasta traumatisoitunut työtön enkä ikinä saisi eläkettä. Eikä minun päässä viiraa muu kuin rahattomuus ja ahdistus.
Ja minulla on oikeasti kuollut läheinen enkä voi käsittää miten joku keksiä päästään ex vaimojen kuolemia.
Vierailija kirjoitti:
Miehen logiikka sovellettuna naisille:
Mies, joka
- ei treenaa salilla lihaksiansa 5 kertaa viikossa,
- ei omista näkyviä vatsalihaksia,
- ei omista valkoista hymyä,
- ei trimmaa pääkarvojansa hyvännäköiseksi,
- ei pidä kasvojen ihosta neuroottisesti huolta,
- ei tuoksu hyvältä
ei kaipaa seksiä tai ainakin todennäköisyys saada munaa häneltä on erittäin pieni.
It's too late in a day