Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35298)
Ulkopuolisen on turha määritellä mitään toisen puolesta. / sivulta
Ei nähdä enää tarpeeksi usein. En ala yrittämään mitään, kun en tiedä nähdäänkö seuraavan kerran torstaina, perjantaina, parin viikon päästä vai tammikuussa. En edes tiedä oletko vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nähdä enää tarpeeksi usein. En ala yrittämään mitään, kun en tiedä nähdäänkö seuraavan kerran torstaina, perjantaina, parin viikon päästä vai tammikuussa. En edes tiedä oletko vapaa.
Mutta voisihan noista vaikka keskustella? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voisihan noista vaikka keskustella? 😂
Ai telepaattisesti?
Haluaisin niin nainen olla tekemisissä sun kans mahd usein. Esim arjet tai joka päivä. Love you. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän me ei aikoinaan edes yritetty vaikka tunteita oli molemmin puolin? Oon miettinyt sua S koko elämäni. Olisit tainnut olla just se oikea mulle?
Tää vois olla minä ja kaivattuni. Me ollaan kai niin saamattomia/ujoja ja omat epävarmuudet tuhos viimeisetkin mahkut. -sivusta-
Niinpä. Elämässä isot asiat voivat olla pienestä kiinni. Voisikohan tälle vielä tehdä jotain?
Toivottavasti.
Huomenna tulee vuosi siitä kun näin hänet ensimmäisen kerran. Ja puoli vuotta siitä kun näin hänet viimeisen kerran. Törmättäisiinpä vielä joskus...
n -> m
Kiinnostusta ja haluja on, osaamista ja uskallusta ei ole. Kykenen kyllä toimimaan ihmisten parissa, mutta se vie kaiken energiani. Suuret tunteet lamaannuttavat toimintakyvyn kokonaan, joka johtaa hyvin helposti vääriin tulkintoihin sekä virheellisiin johtopäätöksiin. Ongelman ydin lienee lapsuudessa koetut traumat ja muut elämän kolhut. Koska koko elämä on yksi iso umpisolmu, jonka selvittämisen itse luovutti suosiolla vuosia sitten, niin ehkä tilanteeseen liittyy myös jotain häpeän tunteita siihen liittyen.
En ole koskaan kokenut sellaisia tunteita mitä hän minussa aiheutti ja se tunne jäi sieluun kytemään. Pohdin myös sitä, että toivottavasti en ole aiheuttanut hänelle millään muotoa ongelmia, siis jos kaikki on todellista, eikä oman villin mielikuvitukseni luomaa kangastusta ajatusten aavikolla.
Naiselle menneisyyteen.
🍁🍁🍁🍁🍁
Vierailija kirjoitti:
Vilahditko?
samaa voisin kysyä kaipaamaltani, luule niin
sivusta ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on tunne jotain ihmistä kohtaan. Sinä et ole määräämään miten sen jokainen kokee ja mitä se merkitsee itse kullekin. sivu
Aivan, en tietenkään ole. Esitin ainoastaan oman näkemykseni.
Siihen kait jokaisella ketjulaisella on oikeus.
Hlökohtaisesti olen aina itse kokenut ihastumisen ja rakastumisen erilaisina tunteina. Joten sinäkään, et ole mikään määräämään siitä, miten itse koen nuo asiat.
Sinä kyllä kovasti minulle kerroit, mitä pitäisi tuntea ja miten tunteet pitäisi nimetä. Jokainen kyllä tietää itse, jos on hullaantuneen rakastunut.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen glitter- ja snookerpallon sekoitus, vaikkakin inhoan glitteriä ja en pelaa snookeria.
Toivottavasti et ole kumpuileva pesupallo.
Mitä sä vedät? Saiskos saman setin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän me ei aikoinaan edes yritetty vaikka tunteita oli molemmin puolin? Oon miettinyt sua S koko elämäni. Olisit tainnut olla just se oikea mulle?
Tää vois olla minä ja kaivattuni. Me ollaan kai niin saamattomia/ujoja ja omat epävarmuudet tuhos viimeisetkin mahkut. -sivusta-
Niinpä. Elämässä isot asiat voivat olla pienestä kiinni. Voisikohan tälle vielä tehdä jotain?
Toivottavasti.
Aina kannattaa yrittää 😎
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa olen jo henkisesti kuollut. Te tapoitte minut yksissä tuumin.
En kyllä tiedä murjoneeni ketään henkisesti. Voitko tarkentaa?
Vierailija kirjoitti:
Helvetin menkat alko taas. Sais loppua saman tien.
Sehän on hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostusta ja haluja on, osaamista ja uskallusta ei ole. Kykenen kyllä toimimaan ihmisten parissa, mutta se vie kaiken energiani. Suuret tunteet lamaannuttavat toimintakyvyn kokonaan, joka johtaa hyvin helposti vääriin tulkintoihin sekä virheellisiin johtopäätöksiin. Ongelman ydin lienee lapsuudessa koetut traumat ja muut elämän kolhut. Koska koko elämä on yksi iso umpisolmu, jonka selvittämisen itse luovutti suosiolla vuosia sitten, niin ehkä tilanteeseen liittyy myös jotain häpeän tunteita siihen liittyen.
En ole koskaan kokenut sellaisia tunteita mitä hän minussa aiheutti ja se tunne jäi sieluun kytemään. Pohdin myös sitä, että toivottavasti en ole aiheuttanut hänelle millään muotoa ongelmia, siis jos kaikki on todellista, eikä oman villin mielikuvitukseni luomaa kangastusta ajatusten aavikolla.
Naiselle menneisyyteen.
🍁🍁🍁🍁🍁
Tuskin olet hän, mutta voisit olla. Sydämensä osittainenkin avaaminen on pelottavaa kenelle tahansa. Etenkin jos matkassa on mutkia, ja jos on kokenut kolhuja. Mutta eihän meidän silti toisiamme pitäisi pelätä. Siksi toivoisi, että molemmat uskaltaisivat lähestyä edes hiukan. Jos aloite jää kokonaan itselle, sen tulkitsee helposti torjunnaksi - mitä se varmasti useissa tapauksissa onkin.
Elämä on lyhyt ja arvaamaton. Haluaisin tavata ja jutella. On kauhistuttava ajatus, että meistä jompi kumpi lähtisi täältä ja vuosien ajan sydämessä pyöritelty asia jäisi ikuisiksi ajoiksi sanomatta.
Lopuksi, minun edessä ei tarvitse hävetä elämän kolhuja tai epäonnistumisia. Niitä tapahtuu meille kaikille. Mikään ei himmennä arvoasi minun silmissäni. Ymmärtäisitpä sen.
Miehelle menneisyyteen
Olen glitter- ja snookerpallon sekoitus, vaikkakin inhoan glitteriä ja en pelaa snookeria.
Toivottavasti et ole kumpuileva pesupallo.