Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö vielä joskus? Sinua kaipaan silti.
hänet, koska tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää yllättävän yhteyden joka liittyy meihin. Ehkä säkin tajuat sen jossain vaiheessa. Onkohan tuollakin tarkoitus joka auttaa meitä tulevaisuudessa?
Jep. Saarenkylä on pieni paikka.
Ohi meni. Ei liity viestiini
Ja Jos ei mene ohi niin mitä sitten. Olet sitten sellainen ajatusmato, joka nakertaa aivoja. Vai mitä. Dementia se on joka tapauksessa odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Hän mies vaikuttaa sellaiselta jolla on meneillään koko ajan jotain ja paljon puuhaa ja eri porukoita. Tylsistyis kuoliaaks mun kans, kun mulla on töiden lisäks vain joku säälittävät 1 tai 2 menoo viikossa :D
He-man :D
Vierailija kirjoitti:
Hän mies vaikuttaa sellaiselta jolla on meneillään koko ajan jotain ja paljon puuhaa ja eri porukoita. Tylsistyis kuoliaaks mun kans, kun mulla on töiden lisäks vain joku säälittävät 1 tai 2 menoo viikossa :D
Vastakohdat täydentää toisiaan. / sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla viimeisin ihastus ollut sellainen että tuli oikein kunnolla energiaa kuin joku olisi puhaltanut vauhtia siipien alle - eikä ollenkaan mitään jumimista ketjuun tai muutenkaan, mutta tosiaan en ole häntä nähnyt aikoihin ja haluaisin kyllä nähdä.
Ja sit taas on kyllä myös liisteriä tullut elämässä koettua voi hyvä luoja sentäänMulla viimeisin antoi kans siivet, mutta se meni ohikin tosi nopeasti. Pikakelaustunnemyrsky. No oli se nopea ja ainutlaatuinen kohtaaminenkin kyllä, ei enää varmasti koskaan missään nähdä..
Mulla toi alkoi vuonna -23, kiihtyi hiljalleen vuonna -24 ja sit viime syksynä ja alkutalvesta oli aivan huipussaan. Olisi varmasti edelleen, jos vaan näkisin hänet jossain.
Toivon hänen tulevan loppukuusta samaan tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Romanssia ei voi estää.
Älä enää hidastele vaan tule lähemmäksi.
God natt fru speciallärare 😘
Musta olisi kyllä äärimmäisen surullista, jos ei koskaan lähennyttäisi. Mutta suljetusta häkistä on paha räpiköidä pois.
Tänään ihmepäivä. Lounaaseen hitaalla pelillä, konsultaatio isossa sairaalassa, hyviä uutisia, paljon kävelyä, korkkasin museokortin, kävelin vielä enemmän, tulin äsken kortteeriin ja söin iltapalan. Oisin tarjonna siullekin. Hyvää yötä naiselle lounasseen.
Oot ihana<3 Muista se. Muista rakastaa itseäsi, koska minäkin sinua. Kinda.
Hyvää yötä, toivottavasti joskus nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi kyllä äärimmäisen surullista, jos ei koskaan lähennyttäisi. Mutta suljetusta häkistä on paha räpiköidä pois.
😔
Hyvä kun ei nähdä viime viikolla oli täysin epäonnistunut näkeminen