Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
31541/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajana voin helposti myöntää tehneeni "huonon valinnan" mutta se valinta koski miestä ei eroa. Mut toiseks, oliko se huono valinta, se mies jos siitä siunaantui kolme upeaa lasta, ei ollut, päivääkään en vaihtais pois vaikka rankkaakin on ollut 🤗

Tuskin kovin huono mies oli, jos ehdit tehdä hänen kanssaan peräti kolme lasta.

Olen erittäin kiitollinen lapsista. Rakastan lapsiani. Lasten tekemistä en kadu. Mutta mies oli vähän huono. Monet ihmettelee kuinka ihmeessä olen antanut anteeksi ex miehelleni kaiken ja ollaan vielä ystäviäkin. Mies tosiaan omaa kultaisen sydämen. Mut parisuhteessa on naistenhakkaaja. Kävipä vielä vankilassakin eron jälkeen lusimassa kolme vuotta väkivaltarikoksesta. Joten mun kanssa on turha väitellä tästä asiasta, että tuskinpa oli kovin huono mies 😅 Toki eihä

Olitpa viisas, kun lisäännyit hänen kanssaan kerta toisensa jälkeen. Wt mikä wt.

Vierailija
31542/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lapsiani. Lasten tekemistä en kadu. Mutta mies oli vähän huono. Monet ihmettelee kuinka ihmeessä olen antanut anteeksi ex miehelleni kaiken ja ollaan vielä ystäviäkin. Mies tosiaan omaa kultaisen sydämen. Mut parisuhteessa on naistenhakkaaja. Kävipä vielä vankilassakin eron jälkeen lusimassa kolme vuotta väkivaltarikoksesta. Joten mun kanssa on turha väitellä tästä asiasta, että tuskinpa oli kovin huono mies 😅 Toki eihä

Ainoa mikä tässä ihmetyttää on miten niitä lapsia ehti kolme tulla sitten ennen eroa? Vai oliko niin pitkään asiat vielä hyvin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31543/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko huomasit muuttuneen parisuhdestatukseni? Elina

Vierailija
31544/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris.

Vierailija
31545/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haastattelin kerran töihin kaunista ja fiksua 50 v naista. Oli vähän häpeissään kun joutui kertomaan että elelee suuren osan vuodesta miehen kustantamana ulkomailla. Kyllä harvassa on suhteet, joissa erittäin varakkaan kumppani tienaisi saman verran. Syynsä sille kuitenkin oli, että juuri tuo nainen oli miehen bongannut. Vaikutti erittäin viehättävältä ihmiseltä jota jaksaa katsella ja kuunnella. Kannattaa ottaa opiksi. 

Miksi edes jatkat turhaa naisvihaa täynnä olevaa provoamista?

Miksi tämä olisi naisvihaa tai provo? Ei ole syyni jos tämä provosoi sinua. Syy on silloin sinun omissa tunteissasi. 

Miksi provosoisi. En ole koskaan ollut miehen elätettävänä, vaan omillani tullut toimeen. Lähinnä tuo tämän päivän nai

Itsepähän provoamisesta puhuit. Miksi puhut jos ei provosoi. Vihaako itse naisia tai toisin eläviä naisia. Koska sinä juuri alleviivaat elätettävänä oloa, joka on naisvihaa sitä naista kohtaan joka ei ole itse saanut aikaiseksi omaa elintasoaan. Korostaen sen sijaan omillasi toimeen tulemista. Kannattaa miettiä ettei puhu itseään aivan pussiin. 

Vierailija
31546/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa viisaan ihmisen merkki haukkua tuntemattomia ihmisiä wt:ksi vauvalla, kerta kaikkiaan, kuka arvostaa?! Sivusta

Vierailija
31547/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lähde tuohon sun riidanhaastoon. En pidä riitelevistä ihmisistä laisinkaan eikä elämään riitaa haastavat mahdu. 

Todellakin tämä on "haasta riitaa anonyymisti trollaten-palsta" .  Jatkaa riitelyä!

Vierailija
31548/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha on saanut nykymaailmassa erikoisia muotoja. Naisvihaa on vain kaikki muu mitä itse en siedä naisista puhuttavan. Minun valintani ovat oikeita, muista viis. 

Vierailija
31549/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha on saanut nykymaailmassa erikoisia muotoja. Naisvihaa on vain kaikki muu mitä itse en siedä naisista puhuttavan. Minun valintani ovat oikeita, muista viis. 

Turha näille on tuollaista kirjoittaa, ei ne tajuu. 

Vierailija
31550/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wt jos puhuu taloudesta tai elareista. Okei, jokaisella omat määritelmänsä. 

No kertoohan yksinhuoltajaksi päätyminen monen huonon valinnan summasta, pois lukien tilanteet, joissa toinen vanhempi on menehtynyt tai vastaavaa. 

Ai niin, mutta ongelma on aina siinä miehessä. Aina. 

Sulla meni jotenkin ohi nyt se, että siittäjät täällä parkui eikä ne porsineet. Ei tässä ketjussa kukaan nainen valittanut mistään, joten miehillä se ongelma oli tälläkin kertaa.

Toisekseen, harva lähivanhempi edes on yh. Selvitä itsellesi käsitteet kuntoon.

eri

Aika ahdasmielistä ajattelua. Kertoo monen huonon valinnan summasta ?Ai yksinhuoltajuus on mielestäsi

Luin viestisi siten että tuomitset yksinhuoltajuuden huonojen valintojen perusteella, poislukien tilanne jossa toinen on kuollut-->  kertoohan yksinhuoltajaksi päätyminen monen huonon valinnan summasta, pois lukien tilanteet, joissa toinen vanhempi on menehtynyt tai vastaavaa. Ehkä ymmärsin väärin. Sori.

Vierailija
31551/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko höpönassusta havaintoja? 🔮🔭📡🔎

Oletko sama hyypiö, joka tässä ketjussa joka päivä viesteissään alentaa naisia? Sellattinen "miehuudestaan" mitättömyyttä tunteva miehen irvikuva.

Vierailija
31552/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko tulee katkerana kertomaan kuinka on aina maksanut itse kaiken, jopa niillä ainoilla treffeillä. Muu on naisvihaa. Vai onko Pirkko jostain syystä kiukkuinen? 

Vierailija
31553/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt lähde tuohon sun riidanhaastoon. En pidä riitelevistä ihmisistä laisinkaan eikä elämään riitaa haastavat mahdu. 

Todellakin tämä on "haasta riitaa anonyymisti trollaten-palsta" .  Jatkaa riitelyä!

Näissä hetkissä ketjun kuuluu kokonaan hiljetä pariksi tunniksi. Riitelijä on tullut tänne pelkästään riitelemään, joten kun ei tule viestejä tartuttaviksi, se siirtyy muihin ketjuihin etsimään sitä riideltävää. Sitten täällä voidaan taas jatkaa rauhassa.

Vierailija
31554/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkään ei tunnu miltään ilman sua. Nähtäis jo.

Laita wa-viesti ja ala ehdottelee.

Vierailija
31555/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikkään ei tunnu miltään ilman sua. Nähtäis jo.

Laita wa-viesti ja ala ehdottelee.

Sen ku näkis. Sivu

Vierailija
31556/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wt jos puhuu taloudesta tai elareista. Okei, jokaisella omat määritelmänsä. 

No kertoohan yksinhuoltajaksi päätyminen monen huonon valinnan summasta, pois lukien tilanteet, joissa toinen vanhempi on menehtynyt tai vastaavaa. 

Ai niin, mutta ongelma on aina siinä miehessä. Aina. 

Sulla meni jotenkin ohi nyt se, että siittäjät täällä parkui eikä ne porsineet. Ei tässä ketjussa kukaan nainen valittanut mistään, joten miehillä se ongelma oli tälläkin kertaa.

eri

Aika ahdasmielistä ajattelua. Kertoo monen huonon v

Luin viestisi siten että tuomitset yksinhuoltajuuden huonojen valintojen perusteella, poislukien tilanne jossa toinen on kuollut-->  kertoohan yksinhuoltajaksi päätyminen monen huonon valinnan summasta, pois lukien tilanteet, joissa toinen vanhempi on menehtynyt tai vastaavaa. Ehkä ymmärsin väärin. Sori.

Miten sä luet näitä oikein?? Mun viesti, johon vastasit:

eri

Miten sä saat tosta mitään yksinhuoltajien tuomitsemista tulkittua? Luetko oikeasti silmät kiinni?

Vierailija
31557/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tekemisissä parin tällaisen naisvihaajan kanssa. Heissä on se piirre että sitä vihaa puretaan nimenomaan suljettujen ovien takana todella kamalalla kielenkäytöllä, tai vaikka internetin keskustelupalstoilla. Face to face ollaan melkein kieli näiden perseessä, eikä millään tavoin näytetä sitä. Tietysti kun tietyt roolit ihmisillä, niin sitä ei voi edes näyttää. Sivusta sori tämä ohis, pisti silmään. 

Vierailija
31558/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko höpönassusta havaintoja? 🔮🔭📡🔎

Oletko sama hyypiö, joka tässä ketjussa joka päivä viesteissään alentaa naisia? Sellattinen "miehuudestaan" mitättömyyttä tunteva miehen irvikuva.

Tuollaiset alistajat ja incelit ovat reppanoita, joilla on ollut surkea äiti-poikasuhde tai ovat äitinsä hylkäämiä. Se näkyy siinä miten naisiin suhtautuvat. 

Vierailija
31559/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajuudessa voi olla kyse huonoista valinnoista tai sitten ei. Monenlaisia tapauksia on ja ihmiset tekevät elämässään virheitä. Myös muut kuin wt:t. Lisäksi nainen, jonka luona lapset asuu puoliksi ei ole yksinhuoltaja. Heillä on tuolloin yhteishuoltajuus. 

Vierailija
31560/35298 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa oma ketju naisvihalle ja elareille, please!

Ketju on lukittu.