Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
" mikään ei voita heidän kasvojensa loistoa, silloin kun heidän ihonsa on suojattu - uudet kosteuttavat aurinko voiteet "
Huomenta mammoille - pusu ja hali..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valheilla ja pelailulla sait mut inhoamaan sua.
Se on kuultu, sano sanottavasti päin naamaa!
Tietysti sanon, kunhan vain ollaan näköetäisyydellä.
Muikkuselle pusu ja terkkuja muumilaakson suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vois vaikka lopettaa susta haaveilun kun oon näin kädetön asian suhteen.
Onhan sulla kaksi kättä, joita käytät joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin lähemmäksi sinua ja työn perässä, mutta sinä vain luisut kauemmaksi. Järkeni kai sumeni silloin. Nyt kaipaan hiljaa.
Tee jotain?
Ai jos se jo muuttikin sen perässä niin vielä pitäisi jotakin tehdä? Kyllä normaali ihminen odottaa vastavuoroisuutta toiseltakin osapuolelta, ei ihmisiä vain mennä ja oteta, jos ne ei anna mitään toivoa.
Täällä kummallinen tapa jengillä vain istua ja odottaa passiivisena, että se toinen tekee kaiken työn. Tee itse jotakin kaivattusi suhteen.
Ööööö, mistäs tiedät etten ole tehnyt ja tuli seinä vastaan. Heti takajaloillaan saarnaamassa palsta-asukit.
No sitten sun pitäisi tietää, ettei se auta mitään, joten miksi neuvot toista tekemään saman virheen? Pitää antaa tilaisuus vastavuoroisuudelle, kuten jo kirjoitin.
Täydelliset ihmiset löytävät virheet aina muissa ihmisissä.
Mukavaa viikonloppua ihanalle naiselle.. 🌼
Vierailija kirjoitti:
Mä löydän kans vaikken ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vois vaikka lopettaa susta haaveilun kun oon näin kädetön asian suhteen.
Toiset osaa istuskella käsiensä päällä, toiset ei. Jotkut tuovat tunteensa ilmi, jotkut sitten taas eivät.
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketjussa ne löydetään muista kaipajista, vaikkei itsekään olla lähellekään täydellisiä. Kaivatuissa sen sijaan ei koskaan voi olla yhtään mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on löytänyt virheitä ja kenestä? Tuo hokema on typerä. Itse kukin voi reflektoida omaa toimintaansa. Minun ei ainakaan ole ollenkaan vaikeaa nähdä omia puutteitani, huonoja sanojani, tekojanija niiden seurauksia.
No varmaan hänen kaivattunsa? Katso otsikko.
Miksi vtussa otit jotenkin itsees tosta?? 😂🤦🏻
Muuttaiskohan kaivattu mun perässä
Vierailija kirjoitti:
Muuttaiskohan kaivattu mun perässä
Eikös mentäis kuitenkin samalla autolla? sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on löytänyt virheitä ja kenestä? Tuo hokema on typerä. Itse kukin voi reflektoida omaa toimintaansa. Minun ei ainakaan ole ollenkaan vaikeaa nähdä omia puutteitani, huonoja sanojani, tekojanija niiden seurauksia.
Tuskin tässä oli kyse itsensä reflektoimisesta. Käsitin itse tämän enemmänkin kaksoismoralismina, omien virheiden naureskelulla ajatuksella: oon vaan tekevä/puhuva ihminen, joka tekee virheitä.
Mutta jos sen virheen tekee itseään ei niin miellyttävä persoona, niin sitten on helvetin liekit tulessa ja unohdetaan se ihmisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tässä oli kyse itsensä reflektoimisesta. Käsitin itse tämän enemmänkin kaksoismoralismina, omien virheiden naureskelulla ajatuksella: oon vaan tekevä/puhuva ihminen, joka tekee virheitä.
Mutta jos sen virheen tekee itseään ei niin miellyttävä persoona, niin sitten on helvetin liekit tulessa ja unohdetaan se ihmisyys.
Ei jumalauta mitä lässytystä! Teistä osasta huomaa että olette vuosia asuneet palstalla, teillä hirttää kiinni pienestäkin ja alatte vänkäämään tuntemattomien kanssa käyttäen hienoja sanoja saadaksenne lisää uskottavuutta satuiluihinne. Lisäksi ymmärrys ketjun otsikosta on ala-arvoinen. Herätys!
Sivusta
Ihme kyllä oon tänään onnellinen ja kiitollinen. Tai ihme ja ihme, elämää kun ajattelee. Ainaha on jotain. Vain sinä puutut.